Kimova letní hra

Počet stran:
9
Velikost: 1.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Školkoviny
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 7. 2024
Sdílet:

Tentokrát jsem pro vás vytvořila Kimovu letní hru, kterou si můžete zpestřit nejen letní dny.

 

                                                                      Kimova letní hra

  • Kimova hra rozvíjíme a posilujeme zrakové vnímání, paměť, orientaci v řadě.
  • Děti si zapamatují v určitém čase soubor několika předmětů a pak soutěživou formou prokazují, kolik předmětů si zapamatovaly.
  • Mladším dětem dejte méně předmětů, předškolním dětem pět předmětů.
  • Pokud dítě zvládá danou obtížnost bez problémů, zvyšujeme počet předmětů.

 

Venkovní varianta

  • Na plot, stromy, sloupy nebo cokoliv jiného připevněte jednotlivé obrázky. Děti postupně projdou celou řadou a snaží se zapamatovat všechny obrázky. 
  • Na konci stezky bude stát dospělý s tabulkou s obrázky, do které zaznačí všechny předměty, které si dítě zapamatovalo.

 

Další možné varianty:

  1. Varianta
  • Předměty vyrovnáme do řady. Dítě má za úkol pojmenovat předměty a zapamatovat si je během krátké doby cca 20 vteřin – 30 vteřin. Poté předměty přikryjeme (šátek, utěrka) a dítě vyjmenovává skryté předměty.
  1. Varianta
  • Předměty vyrovnáme opět do řady. Dítě má za úkol zapamatovat si předměty během krátké doby cca 20 vteřin – 30 vteřin. Poté předměty přikryjeme (šátek, utěrka), dítě si zakryje oči (dlaní, zavázat) a rodič odstraní jeden z předmětů tak, aby ho dítě nevidělo. 
  • Následně odkryjeme předměty a dítě určí, který z předmětů chybí.
  1. Varianta
  • Předměty vyrovnáme do řady a úkolem dítěte je zapamatovat si jejich pozici. Dítě si opět zakryje oči. Prohodíme pořadí předmětů max. 2. Poté dítě ukáže, které předměty byly prohozeny.

Další produkty od autora Školkoviny

223039
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor plný omalovánek a pracovních listů, celkem 12 omalovánek tradic a 24 pracovních listů - lze je využít i do
45.00 Kč
231036
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Přibližte dětem tradici svátku Tří králů se souborem aktivit spojených s tímto tématem. V souboru najdete nejen obrázky
55.00 Kč
579785
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Soubor aktivit pro děti zaměřený na jarní květiny. Soubor obsahuje: Demonstrační obrázky květin Kolíčkování – určování
65.00 Kč
150855
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Celoroční tematická hra
Soubor aktivit pro děti, zaměřené na téma počasí. Děti se pomocí kartiček seznamují s různými druhy počasí a např
45.00 Kč
Kimova letní hra Kimova letní hra
Tentokrát jsem pro vás vytvořila Kimovu letní hru, kterou si můžete zpestřit nejen letní dny.                                                                       Kimova letní hraKimova hra rozvíjíme a posilujeme zrakové vnímání, paměť, orientaci v řadě.Děti si zapamatují v určitém čase soubor několika předmětů a pak soutěživou formou prokazují, kolik předmětů si zapamatovaly.Mladším dětem dejte méně předmětů, předškolním dětem pět předmětů.Pokud dítě zvládá danou obtížnost bez problémů, zvyšujeme počet předmětů. Venkovní variantaNa plot, stromy, sloupy nebo cokoliv jiného připevněte jednotlivé obrázky. Děti postupně projdou celou řadou a snaží se zapamatovat všechny obrázky. Na konci stezky bude stát dospělý s tabulkou s obrázky, do které zaznačí všechny předměty, které si dítě zapamatovalo. Další možné varianty:VariantaPředměty vyrovnáme do řady. Dítě má za úkol pojmenovat předměty a zapamatovat si je během krátké doby cca 20 vteřin – 30 vteřin. Poté předměty přikryjeme (šátek, utěrka) a dítě vyjmenovává skryté předměty.VariantaPředměty vyrovnáme opět do řady. Dítě má za úkol zapamatovat si předměty během krátké doby cca 20 vteřin – 30 vteřin. Poté předměty přikryjeme (šátek, utěrka), dítě si zakryje oči (dlaní, zavázat) a rodič odstraní jeden z předmětů tak, aby ho dítě nevidělo. Následně odkryjeme předměty a dítě určí, který z předmětů chybí.VariantaPředměty vyrovnáme do řady a úkolem dítěte je zapamatovat si jejich pozici. Dítě si opět zakryje oči. Prohodíme pořadí předmětů max. 2. Poté dítě ukáže, které předměty byly prohozeny.
UUCZ-607203
Nezařazené k předmětu>Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>☀️ Léto
0.00