KOORDINAČNÍ HRA

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 751.76 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Špringerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2025
Sdílet:

Popis materiálu:

Tento materiál slouží k rozvoji koordinace, pozornosti a rychlých motorických reakcí prostřednictvím zábavné pohybové hry. Obsahuje vizuální předlohy rukou (např. pěst, palec nahoru, placák...), podle kterých žáci napodobují gesta v reálném čase.

Můžeme mít pro obě ruce stejná gesta, pak může mít každá ruka jiné gesto (vodorovně nebo svisle).

Cíl aktivity:

Rozvoj jemné a hrubé motoriky

Posílení koordinace oko-ruka

Zlepšení pozornosti, koncentrace a schopnosti rychlé reakce

Podpora spolupráce ve skupině a zábavné formy pohybu

 

Vhodné na nástěnku, kdy žáci o přestávce trénují. Může se třeba na konci týdne zkusit na správnost, kdo zvládne bez chyby, popřípadě na čas.

Další produkty od autora Lucie Špringerová

919474
Hudební výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Vytvořila jsem sadu výukových her a pomůcek s tématem hudebních nástrojů, které dětem zábavnou formou pomáhají poznávat
60.00 Kč
-10 % 60 Kč
54 Kč
917600
Český jazyk
5., 6., 7.
Domino
Soubor obsahuje: Já mám, kdo má - 27 kartiček Pexeso - 27 dvojic (pojem - definice) Domino - 28 kartiček Vhodné od 5
35.00 Kč
-10 % 35 Kč
31,5 Kč
10218
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
MORSEOVA ABECEDA Žáci podle tabulky Morseovy abecedy vyluští 12 zajímavostí o zvířatech. Jedná se o vzdělávací materiál
30.00 Kč
-10 % 30 Kč
27 Kč
37902
Matematika
1., 2., 3.
Didaktické hry
Zábavná počítací hra pro 1. - 3. ročník, třeba na Den dětí :) Při hraní fotbalu rozdělíme třídu na dvě skupiny. Jedna
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
KOORDINAČNÍ HRA KOORDINAČNÍ HRA
Popis materiálu:Tento materiál slouží k rozvoji koordinace, pozornosti a rychlých motorických reakcí prostřednictvím zábavné pohybové hry. Obsahuje vizuální předlohy rukou (např. pěst, palec nahoru, placák...), podle kterých žáci napodobují gesta v reálném čase.Můžeme mít pro obě ruce stejná gesta, pak může mít každá ruka jiné gesto (vodorovně nebo svisle).Cíl aktivity:Rozvoj jemné a hrubé motorikyPosílení koordinace oko-rukaZlepšení pozornosti, koncentrace a schopnosti rychlé reakcePodpora spolupráce ve skupině a zábavné formy pohybu Vhodné na nástěnku, kdy žáci o přestávce trénují. Může se třeba na konci týdne zkusit na správnost, kdo zvládne bez chyby, popřípadě na čas.
UUCZ-928747
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
0.00