Květina sebelásky - Valentýn

Počet stran:
10
Velikost: 1.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 1. 2025
Sdílet:

Obsah materiálu: 

  • příběh o Anetce
  • pracovní list květina sebelásky - šablona
  • pracovní list květina sebelásky - nápověda, co a kam vyplnit
  • pracovní list se srdíčky - stříhání
  • pracovní list - sebereflexe

Popis aktivity:

Květina sebelásky je tvořivá a reflektivní aktivita, která pomáhá dětem zamyslet se nad tím, co na sobě oceňují a mají rády. Prostřednictvím srdíček nebo lístků, které zdobí květinu, si děti uvědomují svou hodnotu a pěstují zdravé sebevědomí.

Varianty:

  • Společná květina: Děti vytvoří jednu velkou květinu pro celou třídu. Každé dítě přidá jedno srdíčko s pochvalou pro sebe nebo pro kamaráda.

Postup:

  • Použití příběhu: Na začátku přečtěte příběh o Anetce. Diskutujte s dětmi o tom, co si Anetka uvědomila, a jaké vlastnosti na sobě mohou objevovat ony. Povzbuzujte je, aby napsaly do lístků nebo srdíček to, co na sobě oceňují, stejně jako to udělala Anetka.
  • Vybarvování květiny: Každé dítě dostane černobílou šablonu květiny. Lístky květiny děti vybarví a do každého lístku napíší jednu vlastnost, schopnost nebo dovednost, kterou na sobě oceňují. Příklady: „Jsem dobrý kamarád,“ „Umím rychle běhat,“ „Kreslím hezké obrázky.“
  • Vytváření vlastní květiny: Pro děti, které chtějí tvořit od základu, lze použít vystřižená srdíčka. Každé dítě si nakreslí vlastní květinu, na kterou nalepí srdíčka s popsanými vlastnostmi.
  • Sdílení: Děti si navzájem mohou ukázat své květiny a přečíst ostatním jednu nebo více vlastností, které o sobě napsaly.
  • Reflexe: Na závěr děti napíší nebo nakreslí, jak se při této aktivitě cítily. Mohou odpovědět na otázky: Jak ses cítil/a, když jsi přemýšlel/a o svých vlastnostech? Proč je důležité mít rád/a sám/sama sebe? Co jsi o sobě zjistil/a? Co sis předtím neuvědomoval/a?

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

758761
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 60 řetězových příkladů: 30 příkladů do 5 a 30 příkladů do 10, které děti řeší krok za krokem. Řešení
40.00 Kč
773147
Český jazyk
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Obsah materiálu: 2 běhačky (liší se barvami): děti se pohybují po třídě a hledají obrázky vystihující věty na pracovním
40.00 Kč
683749
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 12 pracovních listů zaměřených na počítání Pracovní list s čísly 1 až 5 16 druhů dopravních prostředků
35.00 Kč
736998
Český jazyk - čtení
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 60 kartiček s větami na zimní téma. Všechny kartičky jsou ve dvou variantách – psané velkými i malými
40.00 Kč
Květina sebelásky - Valentýn Květina sebelásky - Valentýn
Obsah materiálu: příběh o Anetcepracovní list květina sebelásky - šablonapracovní list květina sebelásky - nápověda, co a kam vyplnitpracovní list se srdíčky - stříhánípracovní list - sebereflexePopis aktivity:Květina sebelásky je tvořivá a reflektivní aktivita, která pomáhá dětem zamyslet se nad tím, co na sobě oceňují a mají rády. Prostřednictvím srdíček nebo lístků, které zdobí květinu, si děti uvědomují svou hodnotu a pěstují zdravé sebevědomí.Varianty:Společná květina: Děti vytvoří jednu velkou květinu pro celou třídu. Každé dítě přidá jedno srdíčko s pochvalou pro sebe nebo pro kamaráda.Postup:Použití příběhu: Na začátku přečtěte příběh o Anetce. Diskutujte s dětmi o tom, co si Anetka uvědomila, a jaké vlastnosti na sobě mohou objevovat ony. Povzbuzujte je, aby napsaly do lístků nebo srdíček to, co na sobě oceňují, stejně jako to udělala Anetka.Vybarvování květiny: Každé dítě dostane černobílou šablonu květiny. Lístky květiny děti vybarví a do každého lístku napíší jednu vlastnost, schopnost nebo dovednost, kterou na sobě oceňují. Příklady: „Jsem dobrý kamarád,“ „Umím rychle běhat,“ „Kreslím hezké obrázky.“Vytváření vlastní květiny: Pro děti, které chtějí tvořit od základu, lze použít vystřižená srdíčka. Každé dítě si nakreslí vlastní květinu, na kterou nalepí srdíčka s popsanými vlastnostmi.Sdílení: Děti si navzájem mohou ukázat své květiny a přečíst ostatním jednu nebo více vlastností, které o sobě napsaly.Reflexe: Na závěr děti napíší nebo nakreslí, jak se při této aktivitě cítily. Mohou odpovědět na otázky: Jak ses cítil/a, když jsi přemýšlel/a o svých vlastnostech? Proč je důležité mít rád/a sám/sama sebe? Co jsi o sobě zjistil/a? Co sis předtím neuvědomoval/a?
UUCZ-769738
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>Školní družina>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>💌 Valentýn
30.00