Květina sebelásky - Valentýn

Počet stran:
10
Velikost: 1.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 1. 2025
Sdílet:

Obsah materiálu: 

  • příběh o Anetce
  • pracovní list květina sebelásky - šablona
  • pracovní list květina sebelásky - nápověda, co a kam vyplnit
  • pracovní list se srdíčky - stříhání
  • pracovní list - sebereflexe

Popis aktivity:

Květina sebelásky je tvořivá a reflektivní aktivita, která pomáhá dětem zamyslet se nad tím, co na sobě oceňují a mají rády. Prostřednictvím srdíček nebo lístků, které zdobí květinu, si děti uvědomují svou hodnotu a pěstují zdravé sebevědomí.

Varianty:

  • Společná květina: Děti vytvoří jednu velkou květinu pro celou třídu. Každé dítě přidá jedno srdíčko s pochvalou pro sebe nebo pro kamaráda.

Postup:

  • Použití příběhu: Na začátku přečtěte příběh o Anetce. Diskutujte s dětmi o tom, co si Anetka uvědomila, a jaké vlastnosti na sobě mohou objevovat ony. Povzbuzujte je, aby napsaly do lístků nebo srdíček to, co na sobě oceňují, stejně jako to udělala Anetka.
  • Vybarvování květiny: Každé dítě dostane černobílou šablonu květiny. Lístky květiny děti vybarví a do každého lístku napíší jednu vlastnost, schopnost nebo dovednost, kterou na sobě oceňují. Příklady: „Jsem dobrý kamarád,“ „Umím rychle běhat,“ „Kreslím hezké obrázky.“
  • Vytváření vlastní květiny: Pro děti, které chtějí tvořit od základu, lze použít vystřižená srdíčka. Každé dítě si nakreslí vlastní květinu, na kterou nalepí srdíčka s popsanými vlastnostmi.
  • Sdílení: Děti si navzájem mohou ukázat své květiny a přečíst ostatním jednu nebo více vlastností, které o sobě napsaly.
  • Reflexe: Na závěr děti napíší nebo nakreslí, jak se při této aktivitě cítily. Mohou odpovědět na otázky: Jak ses cítil/a, když jsi přemýšlel/a o svých vlastnostech? Proč je důležité mít rád/a sám/sama sebe? Co jsi o sobě zjistil/a? Co sis předtím neuvědomoval/a?

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

714687
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 1 prázdná variabilní tabulka pro umístění obrázků a šipek 4 šipky znázorňující směry nahoru, dolů
35.00 Kč
717883
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 100 kartiček s různými geometrickými tvary a tělesy (možnost roztřídit dětem na jednodušší 2D tvary a
40.00 Kč
740028
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Běhací diktát
Obsah materiálu: 30 karet s příklady do 5: sčítání, odčítání, mix příkladů. Vždy 10 příkladů. 30 karet s příklady do 10
35.00 Kč
683838
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 10 pracovních listů 12 druhů ovoce na vystřižení 2 velikosti krokodýlů 2 podnosy pro porovnávání
35.00 Kč
Květina sebelásky - Valentýn Květina sebelásky - Valentýn
Obsah materiálu: příběh o Anetcepracovní list květina sebelásky - šablonapracovní list květina sebelásky - nápověda, co a kam vyplnitpracovní list se srdíčky - stříhánípracovní list - sebereflexePopis aktivity:Květina sebelásky je tvořivá a reflektivní aktivita, která pomáhá dětem zamyslet se nad tím, co na sobě oceňují a mají rády. Prostřednictvím srdíček nebo lístků, které zdobí květinu, si děti uvědomují svou hodnotu a pěstují zdravé sebevědomí.Varianty:Společná květina: Děti vytvoří jednu velkou květinu pro celou třídu. Každé dítě přidá jedno srdíčko s pochvalou pro sebe nebo pro kamaráda.Postup:Použití příběhu: Na začátku přečtěte příběh o Anetce. Diskutujte s dětmi o tom, co si Anetka uvědomila, a jaké vlastnosti na sobě mohou objevovat ony. Povzbuzujte je, aby napsaly do lístků nebo srdíček to, co na sobě oceňují, stejně jako to udělala Anetka.Vybarvování květiny: Každé dítě dostane černobílou šablonu květiny. Lístky květiny děti vybarví a do každého lístku napíší jednu vlastnost, schopnost nebo dovednost, kterou na sobě oceňují. Příklady: „Jsem dobrý kamarád,“ „Umím rychle běhat,“ „Kreslím hezké obrázky.“Vytváření vlastní květiny: Pro děti, které chtějí tvořit od základu, lze použít vystřižená srdíčka. Každé dítě si nakreslí vlastní květinu, na kterou nalepí srdíčka s popsanými vlastnostmi.Sdílení: Děti si navzájem mohou ukázat své květiny a přečíst ostatním jednu nebo více vlastností, které o sobě napsaly.Reflexe: Na závěr děti napíší nebo nakreslí, jak se při této aktivitě cítily. Mohou odpovědět na otázky: Jak ses cítil/a, když jsi přemýšlel/a o svých vlastnostech? Proč je důležité mít rád/a sám/sama sebe? Co jsi o sobě zjistil/a? Co sis předtím neuvědomoval/a?
UUCZ-769738
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>Školní družina>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>💌 Valentýn
30.00