Léto - Já mám, kdo má

Počet stran:
13
Velikost: 11.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kuběnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 6. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

642336
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
OBSAH A POUŽITÍ: Soubor obsahuje 48 demonstračních obrázků velikosti A5 s podzimní tématikou. Cílem souboru je rozvíjet
35.00 Kč
904315
Zeměpis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 31 tematických stanovišť, z nichž každé představuje jednu zemi světa. Každá karta obsahuje název a
41.00 Kč
909445
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 13 tematických karet s pirátskými úkoly, průvodní list pro děti, pamětní list (pro kluky a pro holky) a
37.00 Kč
597906
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
OBSAH: Soubor obsahuje 21 karet s obrázky dinosaura a základním popisem a 1 stranu s dinosauřími NEJ. NÁMĚTY NA AKTIVITY
43.00 Kč
Léto - Já mám, kdo má Léto - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.
UUCZ-598264
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>☀️ Léto
35.00