Léto - Já mám, kdo má

Počet stran:
13
Velikost: 11.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kuběnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 6. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

709414
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Soubor obsahuje kartičky s popisem na téma ADVENT A VÁNOCE (adventní symboly, zvyky a tradice - barborka, Svatá Lucie
68.00 Kč
601308
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Soubor obsahuje 60 obrázků velikosti A5 s letní tématikou: prázdniny a letní aktivity ovoce a zelenina pokrmy a nápoje
37.00 Kč
670370
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 11 karet se zábavnými úkoly na téma STRAŠIDLA a diplom za odvahu při plnění jednotlivých úkolů. Každá
37.00 Kč
588359
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Kolíčkování
Soubor obsahuje demonstrační obrázky s mořskými živočichy (28 ks) a kolíčkovací aktivity (shodný obrázek, stíny, barvy)
45.00 Kč
Léto - Já mám, kdo má Léto - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.
UUCZ-598264
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>☀️ Léto
35.00