Léto - Já mám, kdo má

Počet stran:
13
Velikost: 11.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kuběnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 6. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

570570
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje obrázky k vystřižení, pracovní listy a aktivity: obrázky (26 ks) grafomotorika, bludiště vizuomotorika
43.00 Kč
642336
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
OBSAH A POUŽITÍ: Soubor obsahuje 48 demonstračních obrázků velikosti A5 s podzimní tématikou. Cílem souboru je rozvíjet
35.00 Kč
718630
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
OBSAH: Soubor obsahuje 15 karet se zábavnými úkoly na téma MIKULÁŠ, diplom za splnění jednotlivých úkolů a kartičku
37.00 Kč
593425
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy a aktivity na téma mořští živočichové: grafomotorika, bludiště třídění zrakové vnímání
39.00 Kč
Léto - Já mám, kdo má Léto - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s letní tématikou.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám sluneční brýle.” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má nanuk?” Stejným způsobem postupují i další děti. Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.
UUCZ-598264
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>☀️ Léto
35.00