LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky

Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 10.66 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tento tematicky zaměřený soubor "LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky" obsahuje celkem 43 karet ve formátu A4.

Všechny karty obsahují kromě obrázku také popisek - lze je tedy využít k rozvoji čtenářské pregramotnosti.

Soubor je vhodný pro vzdělávání v přípravných třídách ZŠ a lze jej také využívat v rámci jazykové přípravy dětí s odlišným mateřským jazykem.

Pro delší výdrž karet je vhodné jednotlivé listy zalaminovat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije)
  • komunikativní (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů, osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), pojmenovat části těla, některé orgány (včetně pohlavních), znát jejich funkce, mít povědomí o těle a jeho vývoji, (o narození, růstu těla a jeho proměnách), znát základní pojmy užívané ve spojení se zdravím, s pohybem a sportem
  • Dítě a jeho psychika
    • podoblast "Jazyk a řeč"
      • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování), osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)
      • očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí), poznat některá písmena a číslice, popř. slova
    • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
      • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
      • očekávané výstupy - poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušenosti k učení

 

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

698537
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Které zvířátko se schovalo do listí? Soubor lze využít dvěma způsoby - jako pracovní sešit / brožuru nebo jako kartičky
49.00 Kč
358794
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Výzdoba třídy
V souboru naleznete celkem 34 karet ve formátu A4, které můžete použít k výzdobě třídy. Každá karta obsahuje obrázek
61.00 Kč
363762
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Tematický soubor "OVOCE a ZELENINA - počítání" obsahuje celkem 60 kruhových kartiček zaměřených na rozvoj matematické
49.00 Kč
428657
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 kartiček určených ke hře "Já mám, kdo má" na téma MIKULÁŠ a seznam jednotlivých obrázků s názvy
33.00 Kč
LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky
Tento tematicky zaměřený soubor "LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky" obsahuje celkem 43 karet ve formátu A4. Všechny karty obsahují kromě obrázku také popisek - lze je tedy využít k rozvoji čtenářské pregramotnosti. Soubor je vhodný pro vzdělávání v MŠ, přípravných třídách ZŠ a lze jej také využívat v rámci jazykové přípravy dětí s odlišným mateřským jazykem. Pro delší výdrž karet je vhodné jednotlivé listy zalaminovat. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije) komunikativní (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů, osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), pojmenovat části těla, některé orgány (včetně pohlavních), znát jejich funkce, mít povědomí o těle a jeho vývoji, (o narození, růstu těla a jeho proměnách), znát základní pojmy užívané ve spojení se zdravím, s pohybem a sportem Dítě a jeho psychika podoblast "Jazyk a řeč" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování), osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí), poznat některá písmena a číslice, popř. slova podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) očekávané výstupy - poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušenosti k učení  
UUCZ-421147
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>🫁 Lidské tělo
55.00