MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování)

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 12.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucimveskolce
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 10 velkých pytlů s obrázky stínů a 50 malých kruhových kartiček s obrázky.

Úkolem dětí je přiřadit ke každému pytli s obrázky stínů ty správné kruhové kartičky s obrázky mikulášské nadílky.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" 
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

358798
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 větších kartiček s obrázky počasí a popisky, 1 týdenní přehled počasí + 80 malých kartiček s obrázky
49.00 Kč
572759
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Chtěli byste procestovat (skoro) celý svět? S holubem Emilem - zkušeným cestovatelem a opeřeným průvodcem to není žádný
49.00 Kč
358775
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Soubor zaměřený na rozvoj zrakového vnímání je plný obrázků hraček. Obsahuje 10 karet se stíny a 60 kartiček s obrázky
48.00 Kč
512759
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Tematický soubor "JARO - řazení dle velikosti"obsahuje 10 tabulek + 90 kartiček s obrázky určených k rozvoji matematické
49.00 Kč
MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování) MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování)
Soubor obsahuje 10 velkých pytlů s obrázky stínů a 50 malých kruhových kartiček s obrázky. Úkolem dětí je přiřadit ke každému pytli s obrázky stínů ty správné kruhové kartičky s obrázky mikulášské nadílky. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"  dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-428962
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>👹 Čerti, andělé a Mikuláš
49.00