Pohádky -prosvětlovací kartičky

Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 13.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vlčákovo
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 2. 2024
Sdílet:

Pohádkové prosvětlovací kartičky

 

Přiřazení ke správné pohádce.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ. 

 

 

 

Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.

 

Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami).

 

Další produkty od autora Vlčákovo

535058
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Omalovánky
Příběh s úkoly Ptačí školička -joga, pohybová hra, relaxace, grafomotorika, omalovánky Prožijte den s ptáčky v lesní
25.00 Kč
498730
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
JARNÍ PLOTOVKA - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, lze využít jako úkoly na plot tzv. "plotovka" nebo jako výukový
29.00 Kč
517434
Nezařazené k předmětu
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
Tento výukový materiál má za cíl poskytnout pedagogům a vychovatelům ucelený rámec pro plánování a realizaci výukových
49.00 Kč
601803
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Soubor aktivit INDIÁNI -pracovní listy, postřehovka, já mám, kdo má?, omalovánky, indiánská jóga, výtvarné aktivity
90.00 Kč
Pohádky -prosvětlovací kartičky Pohádky -prosvětlovací kartičky
Pohádkové prosvětlovací kartičky   Přiřazení ke správné pohádce.   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ.        Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.   Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami). 
UUCZ-505777
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧚 Pohádky
25.00