Pohádky -prosvětlovací kartičky

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
22
Velikost: 13.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 2. 2024
Sdílet:

Pohádkové prosvětlovací kartičky

 

Přiřazení ke správné pohádce.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ. 

 

 

 

Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.

 

Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami).

 

Další produkty od autora Vlčákovo

399417
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Aktivity na tác jsou aktivity pro děti na každý den v týdnu, tzn. minimálně 7 aktivit na dané téma. V případě více dětí
49.00 Kč
388808
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor STROMY-aktivity jsou vhodné ke dni stromu, podzim,jaro . Pro rozvoj jemné i hrubé motoriky, seznámení se s
60.00 Kč
530250
Nezařazené k předmětu
Omalovánky
Soubor aktivit ke DNI ZEMĚ Obsahuje: omalovánky, pohybovou hru, demonstrační letáky, výtvarku, grafomotorický list
29.00 Kč
548851
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ
Ostatní
Pohybové karty s dinosaury. Černobílý tisk.
0.00 Kč
Pohádky -prosvětlovací kartičky Pohádky -prosvětlovací kartičky
Pohádkové prosvětlovací kartičky   Přiřazení ke správné pohádce.   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ.        Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.   Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami).  
UUCZ-505777
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Pohádky
25.00