Pohádky -prosvětlovací kartičky

Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 13.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vlčákovo
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 2. 2024
Sdílet:

Pohádkové prosvětlovací kartičky

 

Přiřazení ke správné pohádce.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ. 

 

 

 

Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.

 

Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami).

 

Další produkty od autora Vlčákovo

389207
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Halloweenské prosvětlovací kartičky Přiřazení, pexeso a vaření lektvarů. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ. Pro
25.00 Kč
506639
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Omalovánky
6 pracovních listů - omalovánky dle zadání, najdi rozdíly, poznej pohádku dle obrázků, sestav příběh dle obrázků
25.00 Kč
458061
Anglický jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor čísla 1-10 obsahuje grafomotorické cvičební listy, kolíčkování 2 obtížnosti, demonstrační karty i v ANGLIČTINĚ
49.00 Kč
601803
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Soubor aktivit INDIÁNI -pracovní listy, postřehovka, já mám, kdo má?, omalovánky, indiánská jóga, výtvarné aktivity
90.00 Kč
Pohádky -prosvětlovací kartičky Pohádky -prosvětlovací kartičky
Pohádkové prosvětlovací kartičky   Přiřazení ke správné pohádce.   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ/ZŠ.        Pro rozvoj představivosti, rozvoj znalostí na téma. Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) , rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu, osvojení si některých poznatků a dovedností, rozvoj tvořivosti.   Očekávané výstupy: zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, vnímat hmatem , ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty, s drobnými pomůckami). 
UUCZ-505777
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧚 Pohádky
25.00