Pojďme se vzájemně obohatit - třída v pohodě

Kategorie:
Počet stran:
26
Velikost: 1.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tady bydlí úča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Držíme při sobě, inspirujeme se, obohacujeme se! Materiál podporuje pozitivní klima ve třídě, umožňuje práci celého kolektivu i se zapojením učitelů. Získáte skvělé tipy na výlety, hudbu, filmy, knihy i jiné záležitosti.

Držíme při sobě, inspirujeme se, obohacujeme se! Vzdělávací materiál podporuje pozitivní klima ve třídě, umožňuje práci celého kolektivu po celý rok i s možností zapojení učitelského sboru. 

V souboru naleznete dvě varianty, jak s materiálem pracovat.

  • První variantou je tisk pracovních listů, které naleznete v šetrnější i náročnější verzi pro tisk. Jednoduše je umístíte na nástěnku. V případě, že žáci budou chtít něco zapsat, pracovní list sundají, napíšou informaci a znovu ho připevní na nástěnku.
  • Druhá varianta je poněkud náročnější na přípravu, ale za to vypadá o dost lépe a také vám ve třídě dodá jistý šmrnc. Žáci mohou být mnohem víc kreativnější a podílet se sami na vzhledu nástěnky díky širokému výběru bublin a tvarů, do kterých lze psát.

Pokud jste si vybrali druhou variantu, řiďte se těmito instrukcemi:

  • Vše potřebné vytiskněte a zalaminujte. Laminujte i bubliny, na které žáci budou psát permanentním fixem. Bubliny po zalaminování déle vydrží, můžete je využívat opakovaně a také více lahodí očku. :)
  • Pokud chcete bublinu použít znovu nebo opravit chybu, stačí si dát na tamponek trošku odlakovače. Permanentní fix se krásně pustí.
  • Jakmile napíšete informaci, připevněte bublinu na nástěnku. (Já užívám gumfix).

Finální vzhled?

  • Buďto umístěte nevyplněné i vyplněné bubliny na nástěnku, nebo si vyhraďte nějaké košíky/kelímky, ve kterých budete bubliny skladovat. Doporučuji mít u nástěnky také permanentní fixy a gumfix, kterým žáci informaci přilepí. (Odlakovač s tamponky mívám u sebe).

Jak s materiálem dále pracovat?

  • Vyhraďte si den, kdy se materiálu budete alespoň chvíli věnovat. Pobavte se s žáky o muzice, filmech, výletech, knihách, sdílejte s nimi nadšení, zkušenosti. Inspirujte je i vy.
  • V hudební výchově si pusťte doporučené songy, či ukázku filmů. Prohlédněte si dopředu nástěnku a připravte si hodinu, ve které zkombinujete prvky oblíbené hudby či filmu s hudebně pohybovou či výtvarnou aktivitou. Ukážete tak žákům, že jejich názory respektujete a zajímají vás.
  • Pokud vám zbyde čas v zeměpise, povídejte si o místech, která stojí za navštívení. Kde leží na mapě? Jak dlouho by trvala cesta vlakem, autobusem, vlastní dopravou na místo? Jaké další památky můžu v okolí navštívit?

Další produkty od autora Tady bydlí úča

332737
Český jazyk
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Také se snažíte o to, aby byli žáci co nejvíce aktivní? Aby své získané vědomosti uplatňovali ve svůj prospěch? Aby se
33.00 Kč
341818
Hudební výchova
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jak žáky motivovat v hudební výchově? Rozdejte jim motivační karty a odměňujte je vyraženými body za jejich aktivitu
70.00 Kč
335171
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Sbírej popcorny, pak je vyměň za odměny. Tento vzdělávací a motivační materiál poslouží jako čtenářská výzva pro 2
30.00 Kč
332826
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Záložky do knih s autorskými kresbami příšerek, které mohou žáky provázet celý školní rok. Klikněte na můj profil a
28.00 Kč
Pojďme se vzájemně obohatit - třída v pohodě Pojďme se vzájemně obohatit - třída v pohodě
Držíme při sobě, inspirujeme se, obohacujeme se! Materiál podporuje pozitivní klima ve třídě, umožňuje práci celého kolektivu i se zapojením učitelů. Získáte skvělé tipy na výlety, hudbu, filmy, knihy i jiné záležitosti. Držíme při sobě, inspirujeme se, obohacujeme se! Vzdělávací materiál podporuje pozitivní klima ve třídě, umožňuje práci celého kolektivu po celý rok i s možností zapojení učitelského sboru.  V souboru naleznete dvě varianty, jak s materiálem pracovat. První variantou je tisk pracovních listů, které naleznete v šetrnější i náročnější verzi pro tisk. Jednoduše je umístíte na nástěnku. V případě, že žáci budou chtít něco zapsat, pracovní list sundají, napíšou informaci a znovu ho připevní na nástěnku. Druhá varianta je poněkud náročnější na přípravu, ale za to vypadá o dost lépe a také vám ve třídě dodá jistý šmrnc. Žáci mohou být mnohem víc kreativnější a podílet se sami na vzhledu nástěnky díky širokému výběru bublin a tvarů, do kterých lze psát. Pokud jste si vybrali druhou variantu, řiďte se těmito instrukcemi: Vše potřebné vytiskněte a zalaminujte. Laminujte i bubliny, na které žáci budou psát permanentním fixem. Bubliny po zalaminování déle vydrží, můžete je využívat opakovaně a také více lahodí očku. :) Pokud chcete bublinu použít znovu nebo opravit chybu, stačí si dát na tamponek trošku odlakovače. Permanentní fix se krásně pustí. Jakmile napíšete informaci, připevněte bublinu na nástěnku. (Já užívám gumfix). Finální vzhled? Buďto umístěte nevyplněné i vyplněné bubliny na nástěnku, nebo si vyhraďte nějaké košíky/kelímky, ve kterých budete bubliny skladovat. Doporučuji mít u nástěnky také permanentní fixy a gumfix, kterým žáci informaci přilepí. (Odlakovač s tamponky mívám u sebe). Jak s materiálem dále pracovat? Vyhraďte si den, kdy se materiálu budete alespoň chvíli věnovat. Pobavte se s žáky o muzice, filmech, výletech, knihách, sdílejte s nimi nadšení, zkušenosti. Inspirujte je i vy. V hudební výchově si pusťte doporučené songy, či ukázku filmů. Prohlédněte si dopředu nástěnku a připravte si hodinu, ve které zkombinujete prvky oblíbené hudby či filmu s hudebně pohybovou či výtvarnou aktivitou. Ukážete tak žákům, že jejich názory respektujete a zajímají vás. Pokud vám zbyde čas v zeměpise, povídejte si o místech, která stojí za navštívení. Kde leží na mapě? Jak dlouho by trvala cesta vlakem, autobusem, vlastní dopravou na místo? Jaké další památky můžu v okolí navštívit?
UUCZ-333470
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00