Příběhy ze školky - Vhodné/nevhodné chování

Počet stran:
17
Velikost: 3.69 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 9. 2025
Sdílet:

Příběhy ze života školky - vhodné a nevhodné chování

Ahoj děti,

píšu vám z naší školky. Ve třídě zažíváme spoustu legrace, hrajeme si a kreslíme. Máme tu také třídní pravidla, která nám pomáhají, aby se nám tu spolu hezky žilo.

Někdy se stane, že se s kamarády pohádáme, kopneme někomu do kostek nebo křičíme.

Jindy si hrajeme společně s hračkami, pomáháme kamarádům, když si s něčím nevědí rady nebo posloucháme kamarády, když vyprávějí svůj zážitek.

Pojďme si společně přečíst, co všechno u nás ve školce zažíváme. Povíme si, co bylo správné a co ne. Možná se v některých příbězích poznáte J. Pak spolu můžeme společně zkusit vymyslet, jak bychom situaci vyřešili ještě lépe.

Tak jdeme na to!

Brožura obsahuje:

  • 14 příběhů ze školky s ponaučením (A4):

-7příběhů se správným chováním (př. Staroslivá Stelinka, Tobík je přátelský, Katka umí naslouchat....)

-7 příběhů s nesprávným chováním (př. Valinka kope do hraček, Sebík a pokreslený obrázek, Táďa a Martínka se bijí a kopou)

  • otázky pro děti ke každému příběhu
  • 5 her na motivy příběhů
  • motivační dopis pro děti

Vhodné pro děti předškolního věku. 

 

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z různých oblasti.

Příklady:

Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům –  rozvíjíme sluchové vnímání (posloucháme příběhy)

Vzdělávací oblast – Dítě a jeho psychika – Jazyk a řeč – odpovídáme na otázky, vymýšlíme nová řešení

 

980505
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Oživlý podzimní drak - Pohádková jazyková rozcvička „Já žiju“, zvolal překvapený papírový drak (řekneme „óóóó“). „Měl
70.00 Kč
291019
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Čarodějnice Zapomínka při závěrečných zkouškách zapomněla protikouzlo na odčarování svého nejlepšího kamaráda Bonifáce
89.00 Kč
675891
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Halloweenská schovka s kamarády - Pohybové karty s mini aktivitkami Ahoj děti, já jsem Tobík a s mými školkovými
49.00 Kč
288994
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Čarodějnice Bludinka dovršila věku, kdy se konečně může zúčastnit Filipojakubské noci, kde se potkávají všechny
70.00 Kč
Příběhy ze školky - Vhodné/nevhodné chování Příběhy ze školky - Vhodné/nevhodné chování
Příběhy ze života školky - vhodné a nevhodné chováníAhoj děti,píšu vám z naší školky. Ve třídě zažíváme spoustu legrace, hrajeme si a kreslíme. Máme tu také třídní pravidla, která nám pomáhají, aby se nám tu spolu hezky žilo.Někdy se stane, že se s kamarády pohádáme, kopneme někomu do kostek nebo křičíme.Jindy si hrajeme společně s hračkami, pomáháme kamarádům, když si s něčím nevědí rady nebo posloucháme kamarády, když vyprávějí svůj zážitek.Pojďme si společně přečíst, co všechno u nás ve školce zažíváme. Povíme si, co bylo správné a co ne. Možná se v některých příbězích poznáte J. Pak spolu můžeme společně zkusit vymyslet, jak bychom situaci vyřešili ještě lépe.Tak jdeme na to!Brožura obsahuje:14 příběhů ze školky s ponaučením (A4):-7příběhů se správným chováním (př. Staroslivá Stelinka, Tobík je přátelský, Katka umí naslouchat....)-7 příběhů s nesprávným chováním (př. Valinka kope do hraček, Sebík a pokreslený obrázek, Táďa a Martínka se bijí a kopou)otázky pro děti ke každému příběhu5 her na motivy příběhůmotivační dopis pro dětiVhodné pro děti předškolního věku.  Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z různých oblasti.Příklady:Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům –  rozvíjíme sluchové vnímání (posloucháme příběhy)Vzdělávací oblast – Dítě a jeho psychika – Jazyk a řeč – odpovídáme na otázky, vymýšlíme nová řešení 
UUCZ-927618
Nezařazené k předmětu>Pravidla třídy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>😀 Emoce>☀️ Léto>🍂 Podzim>🧚 Pohádky>🌦️ Roční období
79.00