PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Marcela kotová

47099
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Obrázková kniha podzimní výzdoby do oken-děti, školka.
25.00 Kč
51568
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
PDF SOUBOR OBSAHUJE úvodní list tematického celku- co je jeho smyslem, rozpracovaná týdenní příprava, didaktické pomůcky
120.00 Kč
83119
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Materiál je vhodný k logopedické prevenci. Soubor obsahuje obrázky na rozvoj motoriky mluvidel, dechového proudu
50.00 Kč
213681
Nezařazené k předmětu
Ostatní
Který čertík nasbírá nejvíc brambor? Kdo má nejlepší taktiku? Na zadní papír s kolečky nalepte černý papír. Zalaminujte
35.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00