PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Marcela kotová

30414
Tělesná výchova
Ostatní
Cvičení vždy začíná rozehřátím, které obsahuje základní pohybové dovednosti - chůze, běh, lezení, plazení, skok
60.00 Kč
91053
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Ostatní
PDF kniha pohádek a obrázkových receptů. Kniha vypráví příběh o holčičce Týnce, která se nudí a zábavu najde ve vaření.
90.00 Kč
27197
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Děti připevňují kolíček na obrázek ve spodním řádku, který ukazuje stejný počet prstů , jako je obrázků v horním políčku
30.00 Kč
800395
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
JAK UČIT DĚTI hravě ale metodicky správně? zábavné hry s metodickým postupem. Soubor obsahuje hry a metodické vedení ve
90.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00