PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Mateřská škola Vintířov

28526
Tělesná výchova
Ostatní
Soubor obsahuje 10 pohybových rozcviček, které jsou motivované k určitému tématu. Jsou vhodné pro děti ve věku 2,5-4 let
60.00 Kč
212769
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Hra "Vysílačky" je u dětí velmi oblíbená. Je na způsob karetní hry "Já mám, kdo má" .Děti mluví do vysílačky a
35.00 Kč
192550
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
PDF soubor obsahuje 6 aktivit, které rozvíjejí smyslové, matematické schopnosti a manipulační dovednosti. hra s
65.00 Kč
153264
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
soubor obsahuje materiál : -nástěnka se značkami dětí -narozeninový kalendář -jídelníček -co se učíme -hodnotící list
70.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00