PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Marcela kotová

46739
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Postřehová karetní hra, při které se hledají stejné obrázky. Každá kartička obsahuje jedinečnou sadu obrázků. Žádné dvě
45.00 Kč
150866
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Ostatní
Hra na rozvoj sluchové percepce. Dítě přikládá kartičky s obrázky podle hlásky na začátku slova na desku se stejnou
70.00 Kč
48643
Český jazyk - čtení
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
ČTENÍ PODLE OBRÁZKŮ A PIKTOGRAMŮ-hra na rozvoj předčtenářské gramotnosti a logického myšlení -kartičky vystřihněte a
39.00 Kč
83136
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Materiál je vhodný k logopedické prevenci. Soubor obsahuje obrázky k rozvoji motoriky mluvidel dané hlásky, obrázky k
50.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00