PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Marcela kotová

153433
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
soubor obsahuje materiál : -nástěnka se značkami dětí -narozeninový kalendář -jídelníček -co se učíme -hodnotící list
70.00 Kč
33648
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
HRA NA ROZVOJ KOMUNIKAČNÍCH SCHOPNOSTÍ . PDF OBSAHUJE 20 KARTIČEK . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ
30.00 Kč
797915
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Formativní hodnocení v mateřské škole (MŠ) je proces průběžného sledování a hodnocení pokroku dítěte, které se zaměřuje
60.00 Kč
105076
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
PDF soubor obsahuje 14 aktivit, které rozvíjejí rozumové a jazykové schopnosti a manipulační dovednosti. demonstrační
120.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00