PUZZLE HOMONYMA

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 4.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě .

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:
Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů

Dítě a jeho psychika: 
-rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních 
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
-  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení

Další produkty od autora Marcela kotová

83673
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Materiál je vhodný k logopedické prevenci. Soubor obsahuje obrázky k rozvoji motoriky mluvidel dané hlásky, obrázky k
50.00 Kč
33650
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky na rozvoj slovní zásoby pro korejsky mluvící děti. Soubor obsahuje 138 kartiček, na kterých je obrázek, české
90.00 Kč
213376
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor obsahuje 14 úkolů, které jsou motivované čertíky. Listy vytiskněte, zalaminujte a provázkem připevněte třeba na
45.00 Kč
42257
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Máte neposedné a zvídavé dětičky a bojíte se, že pro ně budete mít na prázdniny málo aktivit? Potřebujete je zabavit
100.00 Kč
PUZZLE HOMONYMA PUZZLE HOMONYMA
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo: rozvoj a užívání všech smyslů Dítě a jeho psychika:  -rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních  - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní -  vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
UUCZ-27186
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
40.00