Rodina, stínová skládačka

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
6
Velikost: 18.02 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 5. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 30 kartiček, na kterých se nachází barevné obrázky a jejich stíny. Aktivita je vhodná na podporu zrakového vnímání, jemné motoriky a rozšíření slovní zásoby.

Doporučení pro tisk a příprava

Pro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Obrázky je potřeba rozstříhat na dva díly.

Náměty k aktivitě

1) Děti nachází barevným obrázkům jejich stíny a kartičky přikládají k sobě.

2) Děti si na stole rozloží barevné obrázky. Po třídě/zahradě/doma dětem schováme druhé (černé) poloviny kartiček. Děti pak hledají a když kartičku najdou, přinesou ji ke stolu a pokusí se stínu najít jeho barevný obrázek.

Další produkty od autora Marie Halámková (Materiály dětem)

101960
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích kartiček na téma Vesmír. Děti si mohou rozšířit slovní zásobu hravou formou.
41.00 Kč
270700
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích kartiček na téma Roboti. Děti si mohou rozšířit slovní zásobu hravou formou. Příprava
41.00 Kč
379822
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Postřehovky
Soubor obsahuje 3 dýně (A4), ve kterých se schovává dohromady 36 obrázků. Součástí souboru je 36 koleček protikladných
41.00 Kč
203996
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Ovoce. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností. Soubor
33.00 Kč
Rodina, stínová skládačka Rodina, stínová skládačka
Soubor obsahuje 30 kartiček, na kterých se nachází barevné obrázky a jejich stíny. Aktivita je vhodná na podporu zrakového vnímání, jemné motoriky a rozšíření slovní zásoby. Doporučení pro tisk a příprava Pro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Obrázky je potřeba rozstříhat na dva díly. Náměty k aktivitě 1) Děti nachází barevným obrázkům jejich stíny a kartičky přikládají k sobě. 2) Děti si na stole rozloží barevné obrázky. Po třídě/zahradě/doma dětem schováme druhé (černé) poloviny kartiček. Děti pak hledají a když kartičku najdou, přinesou ji ke stolu a pokusí se stínu najít jeho barevný obrázek.
UUCZ-565955
Nezařazené k předmětu>Skládačky>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Rodina
41.00