Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, kdy žáci položí na stůl nebo ukáží kartu, podle toho, jak jsou na tom při plnění cvičení. Karty můžete využívat u během komunikativního kruhu/projektových dnů, ale i v každé vyučovací hodině.
MATERIÁL OBSAHUJE:
3 DRUHY SEMAFORŮ
- 1. verze obsahuje 9 karet - tisk může být náročnější, jelikož na straně jsou malé okraje
- 2. verze je jinak uspořádaná s většími okraji (pokud vám nepůjde vytisknout verze 1)
- 3. verze je pro vystavení ve třídě 4
- 4. verze je v černobílé variantě
- 5. pro komunitní kruhy (LÍSTEČKOVANÁ)
PRÁCE S MATERIÁLEM:
1. vytiskněte a barevné verze zalaminujte Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, proto každý žák musí mýt svůj červený, žlutý i zelený semafor. - následně už jen vysvětlete pravidla žákům, jak a kdy se semafory používají - pravidla, která si nastavíte jsou jen na vás, ale jako návrh vám přikládám mé nápady
- JAKMILE SE ZAHÁJÍ SAMOSTATNÁ PRÁCE, ŽÁCI MAJÍ NA LAVICI 3 KARTY ČERVENÝ SEMAFOR MŮŽE ŽÁK POUŽÍT AŽ TEHDY, ZDA UŽ POUŽIL KARTU ŽLUTOU TZV. NEVÍM SÁM, ZEPTÁM SE SPOLUŽÁKA. POKUD TO STÁLE NECHÁPU, ZEPTÁM SE PANÍ UČITELKY. 3. TEN, KDO MÁ PRÁCI HOTOVOU, JDE POMOCT SPOLUŽÁKŮM, KTEŘÍ SI NEVĚDÍ RADY
LÍSTEČKOVANÁ - Každý žák má dvě karty s červeným a zeleným kolečkem. Učitel pokládá otázky a žáci rychle zareagují, zda ano či ne - díky tomu nebudete muset z žáků složitě páčit odpovědi. Například: Kdo byl o prázdninách u moře? Ten, kdo byl, položí před sebe zelenou kartu. Ten, kdo ne, položí červenou. Následně rozvádíme detaily cesty u moře s těmi, co měli zelenou kartu....)