SEMAFOR - rychlá zpětná vazba

Kategorie:
Počet stran:
33
Velikost: 1.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 8. 2023
Sdílet:

Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, kdy žáci položí na stůl nebo ukáží kartu, podle toho, jak jsou na tom při plnění cvičení. Karty můžete využívat u během komunikativního kruhu/projektových dnů, ale i v každé vyučovací hodině.

MATERIÁL OBSAHUJE:

 

3 DRUHY SEMAFORŮ

  • 1. verze obsahuje 9 karet - tisk může být náročnější, jelikož na straně jsou malé okraje
  • 2. verze je jinak uspořádaná s většími okraji (pokud vám nepůjde vytisknout verze 1)
  • 3. verze je pro vystavení ve třídě 4
  • 4. verze je v černobílé variantě
  • 5. pro komunitní kruhy (LÍSTEČKOVANÁ)

PRÁCE S MATERIÁLEM:

1. vytiskněte a barevné verze zalaminujte Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, proto každý žák musí mýt svůj červený, žlutý i zelený semafor. - následně už jen vysvětlete pravidla žákům, jak a kdy se semafory používají - pravidla, která si nastavíte jsou jen na vás, ale jako návrh vám přikládám mé nápady

  • JAKMILE SE ZAHÁJÍ SAMOSTATNÁ PRÁCE, ŽÁCI MAJÍ NA LAVICI 3 KARTY ČERVENÝ SEMAFOR MŮŽE ŽÁK POUŽÍT AŽ TEHDY, ZDA UŽ POUŽIL KARTU ŽLUTOU TZV. NEVÍM SÁM, ZEPTÁM SE SPOLUŽÁKA. POKUD TO STÁLE NECHÁPU, ZEPTÁM SE PANÍ UČITELKY. 3. TEN, KDO MÁ PRÁCI HOTOVOU, JDE POMOCT SPOLUŽÁKŮM, KTEŘÍ SI NEVĚDÍ RADY

LÍSTEČKOVANÁ - Každý žák má dvě karty s červeným a zeleným kolečkem. Učitel pokládá otázky a žáci rychle zareagují, zda ano či ne - díky tomu nebudete muset z žáků složitě páčit odpovědi. Například: Kdo byl o prázdninách u moře? Ten, kdo byl, položí před sebe zelenou kartu. Ten, kdo ne, položí červenou. Následně rozvádíme detaily cesty u moře s těmi, co měli zelenou kartu....)

Další produkty od autora Vzdělávání hrou

356053
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje podrobný návod a 5 variant, které můžete s žáky využít během výuky matematiky.
25.00 Kč
589678
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Pastelový rozvrh hodin pro 1. až 5. třídu s akvarelovými obrázky. MATERIÁL OBSAHUJE: 3 RŮZNÉ VELIKOSTI ROZVRHU -
60.00 Kč
252300
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Má žák práci hotovou? Nezaměstnávejte jej zbytečně dalšími úkoly a nechte ho si vybrat, co chce dělat. Vytvořené karty
30.00 Kč
206864
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje: - 2 verze hry Já mám, kdo má (čísla do 40) - 1 verze hry (čísla 30 - 40) Každá karta obsahuje počet
50.00 Kč
SEMAFOR - rychlá zpětná vazba SEMAFOR - rychlá zpětná vazba
Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, kdy žáci položí na stůl nebo ukáží kartu, podle toho, jak jsou na tom při plnění cvičení. Karty můžete využívat u během komunikativního kruhu/projektových dnů, ale i v každé vyučovací hodině. MATERIÁL OBSAHUJE:   3 DRUHY SEMAFORŮ 1. verze obsahuje 9 karet - tisk může být náročnější, jelikož na straně jsou malé okraje 2. verze je jinak uspořádaná s většími okraji (pokud vám nepůjde vytisknout verze 1) 3. verze je pro vystavení ve třídě 4 4. verze je v černobílé variantě 5. pro komunitní kruhy (LÍSTEČKOVANÁ) PRÁCE S MATERIÁLEM: 1. vytiskněte a barevné verze zalaminujte Materiál slouží k rychlé zpětné vazbě, proto každý žák musí mýt svůj červený, žlutý i zelený semafor. - následně už jen vysvětlete pravidla žákům, jak a kdy se semafory používají - pravidla, která si nastavíte jsou jen na vás, ale jako návrh vám přikládám mé nápady JAKMILE SE ZAHÁJÍ SAMOSTATNÁ PRÁCE, ŽÁCI MAJÍ NA LAVICI 3 KARTY ČERVENÝ SEMAFOR MŮŽE ŽÁK POUŽÍT AŽ TEHDY, ZDA UŽ POUŽIL KARTU ŽLUTOU TZV. NEVÍM SÁM, ZEPTÁM SE SPOLUŽÁKA. POKUD TO STÁLE NECHÁPU, ZEPTÁM SE PANÍ UČITELKY. 3. TEN, KDO MÁ PRÁCI HOTOVOU, JDE POMOCT SPOLUŽÁKŮM, KTEŘÍ SI NEVĚDÍ RADY LÍSTEČKOVANÁ - Každý žák má dvě karty s červeným a zeleným kolečkem. Učitel pokládá otázky a žáci rychle zareagují, zda ano či ne - díky tomu nebudete muset z žáků složitě páčit odpovědi. Například: Kdo byl o prázdninách u moře? Ten, kdo byl, položí před sebe zelenou kartu. Ten, kdo ne, položí červenou. Následně rozvádíme detaily cesty u moře s těmi, co měli zelenou kartu....)
UUCZ-346980
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00