Plakát s nápisem SKUPINOVKA. U každého písmena je věta, která skupinovou práci vystihuje. Otázky, které jsou důležité pro reflexi SP a nakonec role, které žáci mohou při společném úkolu mít, protože každý ve skupině má svou funkci.
co materiál obsahuje
12 stránek o velikosti A4 k tvorbě dlouhého plakátu do třídy + mini knížka, kterou mohou mít žáci v lavici. Materiál je v barevné i ČB variantě.
21 otázek, které využijete k závěrečné reflexi skupinové práce.
4 kartičky, kde najdete role pro žáky při práci s textem.
6 kartiček s rolemi, které lze využít při skupinové práci napříč předměty.
Prázdné kartičky k vlastnímu doplnění.
popis využití
PLAKÁT - jednotlivé stránky vytiskněte a vyzdobte si třídu plakátem s nápisem SKUPINOVKA. U každého písmena je věta, která skupinovou práci vystihuje.
OTÁZKY - dejte prostor pro reflexi práce, nechte žáky sdílet jejich zkušenosti, co se jim líbilo a co by chtěli zlepšit. Závěrečnou reflexi vám usnadní připravené otázky.
ROLE - každý by měl mít svůj úkol a zodpovědnost za něj. Na role si žáci během spolupráce většinou přijdou sami. Můžete je tedy zavádět průběžně. Časem se mohou upravovat, přibývat nové a ty stávající se upozaďovat. Nebo využijte role, které jsou nachystané a při skupinové práci ověřené.