Třídění barev, zavařovací sklenice

Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Gabriela Vrbová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2024
Sdílet:

Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě. 

Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace. 

Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • jemnou motoriku 
  • pozornost
  • zrakové vnímání 
  • zrakovou diferenciaci
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.)
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

269745
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor "Na farmě" obsahuje celkem 30 stran pracovních listů a aktivit v PDF verzi. Každá strana pak odpovídá tisku na
60.00 Kč
446938
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Cílem projektu je podpořit u dětí rozvoj pohybových schopností a dovedností, rozšiřovat znalosti a přehled o světě
80.00 Kč
270364
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
♥ Přeneste se s dětmi do Itálie a realizujte aktivity se všemi oblíbenou pizzou! Vzdělávací soubor PDF obsahuje 28 stran
60.00 Kč
532443
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vytvořte pro maminky nezapomenutelný Den matek! Za všechnu tu práci, za starostlivost, za všechnu lásku... za to vše si
65.00 Kč
Třídění barev, zavařovací sklenice Třídění barev, zavařovací sklenice
Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě.  Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace.  Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti jemnou motoriku  pozornost zrakové vnímání  zrakovou diferenciaci a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.) Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-277552
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>🎨 Barvy
45.00