Třídění barev, zavařovací sklenice

Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě. 

Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace. 

Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • jemnou motoriku 
  • pozornost
  • zrakové vnímání 
  • zrakovou diferenciaci
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.)
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

527970
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Zásobník pracovních listů, aktivit a pohybových her pro rozvoj matematických představ! Tento soubor obsahuje na 19
28.00 Kč
558055
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Zásobník pracovních listů, aktivit a pohybových her pro rozvoj matematických představ! Tento soubor obsahuje na 19
28.00 Kč
320205
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor "Ovoce: aktivity a pracovní listy" obsahuje celkem 30 stran pracovních listů a aktivit v PDF verzi. Každá strana
45.00 Kč
510359
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Zásobník pracovních listů, aktivit a pohybových her pro rozvoj matematických představ! Tento soubor obsahuje na 148
120.00 Kč
-30 % 120 Kč
84 Kč
Třídění barev, zavařovací sklenice Třídění barev, zavařovací sklenice
Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě.  Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace.  Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti jemnou motoriku  pozornost zrakové vnímání  zrakovou diferenciaci a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.) Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-277552
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>Barvy
30.00