Třídění barev, zavařovací sklenice

Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Gabriela Vrbová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2024
-15 % 45 Kč
38,25 Kč
Sdílet:

Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě. 

Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace. 

Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • jemnou motoriku 
  • pozornost
  • zrakové vnímání 
  • zrakovou diferenciaci
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.)
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

605569
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Přípravy hodiny/lekce
Konverzační karty jsou skvělým nástrojem pro pedagogy v mateřských školách a na prvním stupni základních škol. Tento
60.00 Kč
-15 % 60 Kč
51 Kč
270364
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
♥ Přeneste se s dětmi do Itálie a realizujte aktivity se všemi oblíbenou pizzou! Vzdělávací soubor PDF obsahuje 28 stran
60.00 Kč
-15 % 60 Kč
51 Kč
446938
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Cílem projektu je podpořit u dětí rozvoj pohybových schopností a dovedností, rozšiřovat znalosti a přehled o světě
80.00 Kč
-15 % 80 Kč
68 Kč
724596
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Tento soubor stáhnete ve formátu .zip, kde naleznete celkem 6 souborů PDF. Hledáte způsob, jak obohatit předvánoční čas
188.00 Kč
-15 % 188 Kč
159,8 Kč
Třídění barev, zavařovací sklenice Třídění barev, zavařovací sklenice
Soubor PDF obsahuje 7 nakreslených zavařovacích sklenic na A4, každá s odlišnou barvou víčka. Dále pak štítky s názvem barvy na každou sklenici a k tomu pět různých předmětů, zvířat nebo ovoce v dané barvě.  Vše stačí vystřihnout. Pro delší životnost je doporučena laminace.  Třídění barev u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti jemnou motoriku  pozornost zrakové vnímání  zrakovou diferenciaci a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Třídění barev (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.) Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-277552
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>🎨 Barvy
45.00