Univerzální rozřazovací karty

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 21.11 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Univerzální rozřazovací karty

Pro 4 až 30 žáků.

  • 10 A4 po 3 kartách
  • 30 očíslovaných karet 1 až 30
  • žáci si vylosují náhodnou kartu
  • to je celé

Dále učitel žáky instruuje - viz níže.
Napoprvé bude muset více vysvětlovat.
Při dalším použití jen zvolá například:
„16 žáků, vytvořte čtveřice.”
A žáci během chvilky mají náhodné skupiny.

Učitel zadá např.:

  • „Je vás 20, takže si vezměte karty s číslem maximálně 20. Kdo si vezme větší číslo, kartu vrátí a losuje znovu.”
  • (případně může učitel předem vybrat karty číslo 1 až 20)
  • „Budeme tvořit čtveřice.”

A žák:

  • žák se podívá na horní číslo - hledá 20, protože učitel řekl počet žáků 20
  • poté se žák podívá do sloupečku „po 4”, protože učitel řekl vytvořte čtveřice
  • bude tam např. kočka
  • žák má jako symbol kočku, hledá další spolužáky, kteří mají kočku - budou to další 3 spolužáci, celkem vytvoří čtveřici.

Prvočíselný počet žáků:

V případě prvočíselného počtu žáků musí učitel improvizovat.
Např. při 17 žácích může využít losování 16 žáků (ale karet rozdá 17! ).
A 17. žák si skupinu vybere - to bude žák, který vybere kartu číslo 17.
Nebo může využít losování 18 žáků s tím, že jedna karta zůstane nevylosována a pokud se jedná o skupiny po 9, pak v jedné bude jen 8 žáků.

 

Upozornění - je zakázáno:

  • poskytovat materiál dalším osobám, např. rodičům žáků, dalším učitelům na škole (1 licence opravňuje k využití 1 osobou – v případě využití více lidmi je nutné zakoupit daný počet licencí)
  • sdílet materiál dalším osobám, např. přes e-mail, přes sociální sítě, přes úložiště apod.
  • kopírovat materiál kolegům či dalším lidem
  • využívat materiál ke komerčním účelům

 

Tak ať se vám náhodné skupiny dobře tvoří!

Jiří Grambal

Další produkty od autora Jiří Grambal

384951
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Převody jednotek plochy – vlastní metoda pomocí pruhů s postupnými výpočty Smysl materiálu Smyslem tohoto materiálu je
120.00 Kč
334926
Fyzika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Převody jednotek času - zábavné spojování dvojic Materiál je určený k procvičení převodů jednotek žáků 2. stupně. Žáci
65.00 Kč
334923
Fyzika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Převody jednotek délky - zábavné spojování dvojic Materiál je určený k procvičení převodů jednotek žáků 2. stupně. Žáci
65.00 Kč
384941
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Převody jednotek délky – vlastní metoda pomocí pruhů s postupnými výpočty Smysl materiálu Smyslem tohoto materiálu je
120.00 Kč
Univerzální rozřazovací karty Univerzální rozřazovací karty
Univerzální rozřazovací karty Pro 4 až 30 žáků. 10 A4 po 3 kartách 30 očíslovaných karet 1 až 30 žáci si vylosují náhodnou kartu to je celé Dále učitel žáky instruuje - viz níže. Napoprvé bude muset více vysvětlovat. Při dalším použití jen zvolá například: „16 žáků, vytvořte čtveřice.” A žáci během chvilky mají náhodné skupiny. Učitel zadá např.: „Je vás 20, takže si vezměte karty s číslem maximálně 20. Kdo si vezme větší číslo, kartu vrátí a losuje znovu.” (případně může učitel předem vybrat karty číslo 1 až 20) „Budeme tvořit čtveřice.” A žák: žák se podívá na horní číslo - hledá 20, protože učitel řekl počet žáků 20 poté se žák podívá do sloupečku „po 4”, protože učitel řekl vytvořte čtveřice bude tam např. kočka žák má jako symbol kočku, hledá další spolužáky, kteří mají kočku - budou to další 3 spolužáci, celkem vytvoří čtveřici. Prvočíselný počet žáků: V případě prvočíselného počtu žáků musí učitel improvizovat. Např. při 17 žácích může využít losování 16 žáků (ale karet rozdá 17! ). A 17. žák si skupinu vybere - to bude žák, který vybere kartu číslo 17. Nebo může využít losování 18 žáků s tím, že jedna karta zůstane nevylosována a pokud se jedná o skupiny po 9, pak v jedné bude jen 8 žáků.   Upozornění - je zakázáno: poskytovat materiál dalším osobám, např. rodičům žáků, dalším učitelům na škole (1 licence opravňuje k využití 1 osobou – v případě využití více lidmi je nutné zakoupit daný počet licencí) sdílet materiál dalším osobám, např. přes e-mail, přes sociální sítě, přes úložiště apod. kopírovat materiál kolegům či dalším lidem využívat materiál ke komerčním účelům   Tak ať se vám náhodné skupiny dobře tvoří! Jiří Grambal
UUCZ-407791
Nezařazené k předmětu>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00