Valentýn nebo první máj?

Počet stran:
34
Velikost: 46.3 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky.

Soubor obsahuje:

  • Pracovní list - spoj stejný obrázek
  • Bludiště 4x
  • Vytleskej a zapiš
  • Pexeso 12 párů kartiček + pozadí zdarma
  • Kolíčkohraní 12 kartiček + pozadí zdarma
  • Stínohrátky - 9 kartiček
  • Omalovánky 6 x 
  • Valentýnské/Májové přání - přehni a dotvoř 1x
  • Grafomotorický list 2x

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • popsat situaci (skutečnou, podle obrázku) 
  • poznat některá písmena a číslice, popř. slova
  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

136113
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
135327
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
67194
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor předloh s tématikou ježka k procvičování předmatematických představ, jemné motoriky a schopnosti modelace. Soubor
75.00 Kč
134385
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
55.00 Kč
Valentýn nebo první máj? Valentýn nebo první máj?
Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky. Soubor obsahuje: Pracovní list - spoj stejný obrázek Bludiště 4x Vytleskej a zapiš Pexeso 12 párů kartiček + pozadí zdarma Kolíčkohraní 12 kartiček + pozadí zdarma Stínohrátky - 9 kartiček Omalovánky 6 x  Valentýnské/Májové přání - přehni a dotvoř 1x Grafomotorický list 2x Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  poznat některá písmena a číslice, popř. slova učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-107801
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>Pexeso>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>💌 Valentýn
110.00