Valentýn nebo první máj?

Téma:
Počet stran:
34
Velikost: 46.3 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky.

Soubor obsahuje:

  • Pracovní list - spoj stejný obrázek
  • Bludiště 4x
  • Vytleskej a zapiš
  • Pexeso 12 párů kartiček + pozadí zdarma
  • Kolíčkohraní 12 kartiček + pozadí zdarma
  • Stínohrátky - 9 kartiček
  • Omalovánky 6 x 
  • Valentýnské/Májové přání - přehni a dotvoř 1x
  • Grafomotorický list 2x

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • popsat situaci (skutečnou, podle obrázku) 
  • poznat některá písmena a číslice, popř. slova
  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

67194
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor předloh s tématikou ježka k procvičování předmatematických představ, jemné motoriky a schopnosti modelace. Soubor
75.00 Kč
123131
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pexeso
Soubor plný didaktických pomůcek zaměřený na zrakové vnímání, předmatematické činnosti a předčtenářské činnosti
85.00 Kč
49953
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Pexeso s tématikou Podzimu. Sada obsahuje 64 kartiček, které tvoří dvojice. Délka hry 15-30 minut. Pexeso slouží k
80.00 Kč
80336
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor vánočních her sudoku obsahuje obrázková zadání této populární hry. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který
70.00 Kč
Valentýn nebo první máj? Valentýn nebo první máj?
Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky. Soubor obsahuje: Pracovní list - spoj stejný obrázek Bludiště 4x Vytleskej a zapiš Pexeso 12 párů kartiček + pozadí zdarma Kolíčkohraní 12 kartiček + pozadí zdarma Stínohrátky - 9 kartiček Omalovánky 6 x  Valentýnské/Májové přání - přehni a dotvoř 1x Grafomotorický list 2x Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  poznat některá písmena a číslice, popř. slova učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-107801
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>Pexeso>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Valentýn
110.00