Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky.
Soubor obsahuje:
- Pracovní list - spoj stejný obrázek
- Bludiště 4x
- Vytleskej a zapiš
- Pexeso 12 párů kartiček + pozadí zdarma
- Kolíčkohraní 12 kartiček + pozadí zdarma
- Stínohrátky - 9 kartiček
- Omalovánky 6 x
- Valentýnské/Májové přání - přehni a dotvoř 1x
- Grafomotorický list 2x
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:
Dítě a jeho tělo
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí
Očekávané výstupy:
- ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
Dítě a jeho psychika
Jazyk a řeč
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální
Očekávané výstupy:
- popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)
- poznat některá písmena a číslice, popř. slova
- učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
- učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)
Dítě a společnost
- seznamování se světem lidí
Očekávané výstupy:
- dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
- zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami