VÁNOCE - skládačky

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 48.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucimveskolce
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematický soubor "VÁNOCE - skládačky" obsahuje 36 skládaček s čísly + 24 dvoudílných skládaček s vánočními obrázky.

Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte podle přerušovaných čar a zábava může začít!

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, učí se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace":
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora ucimveskolce

564860
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 40 demonstračních obrázků k tématu ZÁCHRANNÉ SLOŽKY. Je vhodný pro využití v MŠ. Karty využijete jako
50.00 Kč
965560
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor obsahující celkem 64 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj matematické
49.00 Kč
359241
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Matematika může být i zábavná! Soubor obsahuje 36 kartiček - kartičky na kterých jsou čísla, kartičky s hracími kostkami
40.00 Kč
390096
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor "PODZIM - rytmizace slov (kolíčkování)" obsahuje 32 kartiček určených k rozvoji sluchového vnímání. Děti
49.00 Kč
VÁNOCE - skládačky VÁNOCE - skládačky
Tematický soubor "VÁNOCE - skládačky" obsahuje 36 skládaček s čísly + 24 dvoudílných skládaček s vánočními obrázky. Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte podle přerušovaných čar a zábava může začít! Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, učí se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace": dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-416381
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>🎁 Vánoce
45.00