Vánoční hry s PET víčky

Téma:
Počet stran:
21
Velikost: 2.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Děti si hravou formou procvičí ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ, POČETNÍ PŘEDSTAVY, BARVY, ORIENTACI A JEMNOU MOTORIKU.

Jedná se o vzdělávací materiál do MŠ.

Doporučuji jednotlivé listy zalaminovat. Obrázky s dárky jsou potřena nejprve vystřihnout. Místo PET víček lze použít zmačkaný papír, bambulky, modelínu,....

Barevné stromečky k rozvoji zrakového vnímání a orientace - Děti doplňují PET víčka podle barevné předlohy (5x)

Barevné stromečky k rozvoji početních představ - Děti podle předlohy počítají PET víčka a doplňují na stromečky. Poté porovnají, jaké barvičky je více x méně x stejně.(5x)

Barevné dárky k rozvoji zrakového vnímání a početních představ - obrázky se vystřihnou a smíchají. Děti skládají PET víčka podle barev na dárky a poté počítají a hledají kartičku se stejným počtem puntíků, jako je PET víček na dárku. (10x)

Soubor rozvijí tyto cíle:

  • - rozvoj jemné motoriky (koordinace ruky a oka)
  • - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
  • - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
  • - rozvoj paměti a pozornosti

Soubor rozvijí tyto kompetence:

  • - soustředěně pozorovat
  • - učit se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvinout úsilí, soustředit se na činnost a záměrně si zapamatovat; při zadané práci dokončit, co bylo započato; postupovat podle instrukcí a pokynů
  • - užívat při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopit jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívat je v dalších situacích
  • - zpřesňovat si početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti
  • - ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní

Další produkty od autora Lucie Hloušková

479799
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje 20 černobílých pracovních listů k tisku. Jsou určeny jako příprava předškoláka před vstupem do ZŠ
50.00 Kč
431485
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Hra Já mám, kdo má rozvijí SLOVNÍ ZÁSOBU, ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ, POSTŘEH. Celkem 27 kartiček s vánočními obrázky. Pexeso
30.00 Kč
448944
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor "Zima" je vzdělávací materiál do MŠ. Rozvíjí sluchovou a zrakovou oblast, předmatematické dovednosti
60.00 Kč
559109
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Soubor Mraveniště Činnosti rozvíjejí předmatematické dovednosti, zrakové vnímání, prostorovou a pravo-levou orientaci
35.00 Kč
Vánoční hry s PET víčky Vánoční hry s PET víčky
Děti si hravou formou procvičí ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ, POČETNÍ PŘEDSTAVY, BARVY, ORIENTACI A JEMNOU MOTORIKU. Jedná se o vzdělávací materiál do MŠ. Doporučuji jednotlivé listy zalaminovat. Obrázky s dárky jsou potřena nejprve vystřihnout. Místo PET víček lze použít zmačkaný papír, bambulky, modelínu,.... Barevné stromečky k rozvoji zrakového vnímání a orientace - Děti doplňují PET víčka podle barevné předlohy (5x) Barevné stromečky k rozvoji početních představ - Děti podle předlohy počítají PET víčka a doplňují na stromečky. Poté porovnají, jaké barvičky je více x méně x stejně.(5x) Barevné dárky k rozvoji zrakového vnímání a početních představ - obrázky se vystřihnou a smíchají. Děti skládají PET víčka podle barev na dárky a poté počítají a hledají kartičku se stejným počtem puntíků, jako je PET víček na dárku. (10x) Soubor rozvijí tyto cíle: - rozvoj jemné motoriky (koordinace ruky a oka) - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) - rozvoj paměti a pozornosti Soubor rozvijí tyto kompetence: - soustředěně pozorovat - učit se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvinout úsilí, soustředit se na činnost a záměrně si zapamatovat; při zadané práci dokončit, co bylo započato; postupovat podle instrukcí a pokynů - užívat při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopit jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívat je v dalších situacích - zpřesňovat si početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti - ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní
UUCZ-427028
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Skládačky>MŠ>MŠ - předškoláci>Vánoce
30.00