Jedná se o soubor ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu VČELY.
V souboru najdete: demonstrační obrázky, popis těla včely, autorskou básničku Včely, vykreslení obrázků, které patří ke včelám, zakroužkování písmen, které se nachází ve slově včela, grafomotorické cvičení, logopedickou chvilku - dýchání, logopedické cviční s grafomotorikou, dokreslení druhé půlky, překryté obrázky, bludiště, přiřazení včel ke stejně barevným úlům, zrakové vnímání, rýmy a další viz průvodní list.
Děti si rozvíjí:
V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.
V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.
V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.
V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se včelami.
Lze vytisknout jako brožuru.