VESELÉ VELIKONOCE- VELIKONOČNÍ POHYBOVÉ HRY

Počet stran:
23
Velikost: 3.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 3. 2024
Sdílet:

Výukový materiál VESELÉ VELIKONOCE –  POHYBOVÉ VELIKONOČNÍ HRY, obsahuje autorské náměty na různorodé aktivity s VELIKONOČNÍ tematikou, které jsou doplněny veselými říkankami a jednoduchými písničkami, které zpíváme na známé melodie lidových písní. S dětmi realizujeme pohybové hry spojené s VELIKONOCEMI a díky říkankám a písničkám, které hry doprovází, se pro ně aktivity stávají daleko zábavnějšími a přitažlivějšími. 

Zábavnou a hravou formou u dětí rozvíjíme pozornost, myšlení, paměť, pohybové, hudební a rytmické dovednosti, postřeh, sluchové a zrakové vnímání, spolupráci ve skupině a další.

Materiál nabízí originální, nápadité činnosti, které využijete v nejkrásnějším ročním období, na jaře.
Součástí jsou velké omalovánky s velikonoční tematikou. 

 

Výukový – vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti:

Dítě a jeho tělo: 

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, ovládání pohybového aparátu, tělesných funkcí
  • rytmizace, hudebně-pohybové činnosti a zdokonalování dovedností

Dítě a svět: 

  • vytváření elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách
  • vytvoření povědomí o vlastní sounáležitosti se světem, s živou a neživou přírodou, lidmi, společností, planetou Zemí
  • rozvoj úcty k životu ve všech jeho formách

Dítě a společnost: 

  • seznamování se světem lidí, kultury, umění, osvojení si základních poznatků o prostředí, v němž dítě žije
  • seznamování se se zvyky a tradicemi, které jsou pro danou kulturu typické

podporujeme kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije 

činnostní a občanské kompetence: se zajímá o druhé i o to, co se kolem děje; je otevřené aktuálnímu dění

 

doporučená věková skupina: 4-7 let

zdroj obrázků: www.freepik.com


obsah: 

1. CHODÍM S POMLÁZKOU (pohybová hra s písničkou na melodii Chodím po Broadwayi, rozvíjíme pohybové dovednosti- hbitost, obratnost, pozornost)
2. NA ZAJÍČKY(pohybová hra s písničkou na melodii Uvíjíme věneček, rozvíjíme zrakové vnímání a rozlišování, upevňujeme názvy barev)
3. SLEPIČKA A VAJÍČKO (pohybová hra s písničkou na melodii Kola autobusu se točí dál, rozvíjíme logické myšlení, chápání časové posloupnosti, paměť)
4. CO SE STALO V KURNÍKU (pohybová hra s písničkou na melodii Když jsem já sloužil, rozvíjíme předmatematické dovednosti, myšlení, pozornost, paměť, procvičujeme číselnou řadu)
5. NA KOŠÍK (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme pozornost, posloupnost, prostorovou orientaci, procvičujeme uspořádání barev v řadě, dle určitého sledu)
6. NA KOLEDNÍKY (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme spolupráci, hbitost, pozornost, sluchové vnímání)
7. NA SCHOVANÁ VAJÍČKA (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme sluchové vnímání a rozlišování počáteční hlásky ve slově, pozornost, paměť)
8. VEJCE, KUŘE, SLEPICE (hra s ukazováním, rozvíjíme pozornost, sluchové vnímání, paměť, spojení pohybu se slovem)
9. TŘI ZAJÍCI (pohybová hra s vlastním nápěvem, rozvíjíme myšlení, představivost, spojení určitého zvuku s konkrétním předmětem)
10. NA SPÍCÍ KOLEDNÍKY (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme postřeh, obratnost, hbitost, zrakové vnímání, prostorovou orientaci)

Další produkty od autora Jana Peregrinová

107180
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Pdf soubor KDYŽ SE MOUCHA PROBUDILA – téma HMYZ NA JAŘE aneb včelky, mouchy a další hmyzí přátelé, obsahuje autorské
150.00 Kč
98782
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Pdf soubor HALÓ, TADY ZVÍŘÁTKA, poskytuje náměty na různorodé aktivity motivované ZVÍŘÁTKY, které jsou provázány s
150.00 Kč
60298
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
Pdf soubor obsahuje náměty s podzimní tematikou na různorodé aktivity, které jsou provázány se slovním / hudebním
175.00 Kč
60319
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Pdf soubor CO SE DĚJE NA POLI- PODZIMNÍ ZELENINA, obsahuje autorské náměty na různorodé aktivity s dětmi na dané téma
145.00 Kč
VESELÉ VELIKONOCE- VELIKONOČNÍ POHYBOVÉ HRY VESELÉ VELIKONOCE- VELIKONOČNÍ POHYBOVÉ HRY
Výukový materiál VESELÉ VELIKONOCE –  POHYBOVÉ VELIKONOČNÍ HRY, obsahuje autorské náměty na různorodé aktivity s VELIKONOČNÍ tematikou, které jsou doplněny veselými říkankami a jednoduchými písničkami, které zpíváme na známé melodie lidových písní. S dětmi realizujeme pohybové hry spojené s VELIKONOCEMI a díky říkankám a písničkám, které hry doprovází, se pro ně aktivity stávají daleko zábavnějšími a přitažlivějšími.  Zábavnou a hravou formou u dětí rozvíjíme pozornost, myšlení, paměť, pohybové, hudební a rytmické dovednosti, postřeh, sluchové a zrakové vnímání, spolupráci ve skupině a další. Materiál nabízí originální, nápadité činnosti, které využijete v nejkrásnějším ročním období, na jaře. Součástí jsou velké omalovánky s velikonoční tematikou.    Výukový – vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti: Dítě a jeho tělo:  rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, ovládání pohybového aparátu, tělesných funkcí rytmizace, hudebně-pohybové činnosti a zdokonalování dovedností Dítě a svět:  vytváření elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách vytvoření povědomí o vlastní sounáležitosti se světem, s živou a neživou přírodou, lidmi, společností, planetou Zemí rozvoj úcty k životu ve všech jeho formách Dítě a společnost:  seznamování se světem lidí, kultury, umění, osvojení si základních poznatků o prostředí, v němž dítě žije seznamování se se zvyky a tradicemi, které jsou pro danou kulturu typické podporujeme kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije  činnostní a občanské kompetence: se zajímá o druhé i o to, co se kolem děje; je otevřené aktuálnímu dění   doporučená věková skupina: 4-7 let zdroj obrázků: www.freepik.com obsah:  1. CHODÍM S POMLÁZKOU (pohybová hra s písničkou na melodii Chodím po Broadwayi, rozvíjíme pohybové dovednosti- hbitost, obratnost, pozornost) 2. NA ZAJÍČKY(pohybová hra s písničkou na melodii Uvíjíme věneček, rozvíjíme zrakové vnímání a rozlišování, upevňujeme názvy barev) 3. SLEPIČKA A VAJÍČKO (pohybová hra s písničkou na melodii Kola autobusu se točí dál, rozvíjíme logické myšlení, chápání časové posloupnosti, paměť) 4. CO SE STALO V KURNÍKU (pohybová hra s písničkou na melodii Když jsem já sloužil, rozvíjíme předmatematické dovednosti, myšlení, pozornost, paměť, procvičujeme číselnou řadu) 5. NA KOŠÍK (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme pozornost, posloupnost, prostorovou orientaci, procvičujeme uspořádání barev v řadě, dle určitého sledu) 6. NA KOLEDNÍKY (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme spolupráci, hbitost, pozornost, sluchové vnímání) 7. NA SCHOVANÁ VAJÍČKA (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme sluchové vnímání a rozlišování počáteční hlásky ve slově, pozornost, paměť) 8. VEJCE, KUŘE, SLEPICE (hra s ukazováním, rozvíjíme pozornost, sluchové vnímání, paměť, spojení pohybu se slovem) 9. TŘI ZAJÍCI (pohybová hra s vlastním nápěvem, rozvíjíme myšlení, představivost, spojení určitého zvuku s konkrétním předmětem) 10. NA SPÍCÍ KOLEDNÍKY (pohybová hra s říkankou, rozvíjíme postřeh, obratnost, hbitost, zrakové vnímání, prostorovou orientaci)
UUCZ-105171
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Písničky, básničky>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Jaro>Velikonoce
125.00