Vyber správný předmět

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 61.59 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2023
Sdílet:

 

Děti si s kartami procvičují určování předmětů podle souvislostí. Mají za úkol označit kolíčkem nebo např. fixem, jaké předměty odpovídají zadání a proč. Počet správných obrázků se na každé kartě liší. Aktivita obsahuje 46 karet.

Pokud děti udělají chybu, je důležité s touto chybou pracovat a ihned jejich výkon nehodnotit. Zeptejte se jich, proč dané slovo označily nebo naopak neoznačily. Může se stát, že si jen obrázek vyložily jinak.

Karty se dají použít i bez kolíčků - děti ukazují prstem, které obrázky jsou správně.

U menších dětí můžete karty využít i k rozšíření slovní zásoby.

 

Další produkty od autora SKAVERKA (Zdenka Verešová)

17777
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Děti se učí poznávat kvetoucí keře. Přiřazuje se k sobě barevná kresba, fotografie a text formou „Kdo jsem“. Aktivita
35.00 Kč
36296
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Třísložkové karty
Sada obsahuje 24 ručně malovaných obrázků na téma zahrada. Děti se učí podle obrázků zahradní nářadí a potřeby. Text na
25.00 Kč
63473
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Kdo nám dává mléko? Odkud bereme klubíčka vlny? Procvičte si s dětmi zvířátka, důvody proč je chováme a jaký z nich máme
25.00 Kč
36276
Dopravní výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Děti přiřazují dopravní prostředky na správné obrázky s krajinou. Kde jezdí auta? Kde plují parníky nebo kde přistává
25.00 Kč
Vyber správný předmět Vyber správný předmět
  Děti si s kartami procvičují určování předmětů podle souvislostí. Mají za úkol označit kolíčkem nebo např. fixem, jaké předměty odpovídají zadání a proč. Počet správných obrázků se na každé kartě liší. Aktivita obsahuje 46 karet. Pokud děti udělají chybu, je důležité s touto chybou pracovat a ihned jejich výkon nehodnotit. Zeptejte se jich, proč dané slovo označily nebo naopak neoznačily. Může se stát, že si jen obrázek vyložily jinak. Karty se dají použít i bez kolíčků - děti ukazují prstem, které obrázky jsou správně. U menších dětí můžete karty využít i k rozšíření slovní zásoby.  
UUCZ-334669
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
64.00