Žlutá, modrá, zelená - víme, co to znamená (třídění odpadů)

Počet stran:
51
Velikost: 37.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ŽLUTÁ, MODRÁ, ZELENÁ - VÍME, CO TO ZNAMENÁ - třídění odpadů. 

V souboru najdete: demonstrační karty - popelnice a odpadky, které můžete rozstřihnout a využít i na přiřazování, plakát - co se jak dlouho rozkládá, hledání cesty k popelnicím, dokreslení odpadků k popelnicím, cesta popelářů na skládku, přiřazování odpadků k popelnicím, kam patří, grafomotorické cvičení, počítání, určování více x méně, pexeso - hledání dvojice popelnic a odpadků,  a další viz průvodní list. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s tříděním odpadů. 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Náměty do školky

416093
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
609369
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Jedná se o pomůcku k tématu léto, prázdniny, ... Postup přípravy: Paní učitelka kartičky rozstříhá. Návod pro děti: Děti
0.00 Kč
453923
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte
30.00 Kč
382174
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu HALLOWEEN, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
Žlutá, modrá, zelená - víme, co to znamená (třídění odpadů) Žlutá, modrá, zelená - víme, co to znamená (třídění odpadů)
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ŽLUTÁ, MODRÁ, ZELENÁ - VÍME, CO TO ZNAMENÁ - třídění odpadů.  V souboru najdete: demonstrační karty - popelnice a odpadky, které můžete rozstřihnout a využít i na přiřazování, plakát - co se jak dlouho rozkládá, hledání cesty k popelnicím, dokreslení odpadků k popelnicím, cesta popelářů na skládku, přiřazování odpadků k popelnicím, kam patří, grafomotorické cvičení, počítání, určování více x méně, pexeso - hledání dvojice popelnic a odpadků,  a další viz průvodní list.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s tříděním odpadů.  Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-537843
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Kolíčkování>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země
55.00