🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 3.35 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 7. 2025
Sdílet:

Soubor slouží k rozvoji schopnosti třídění, rozšiřování slovní zásoby a logického myšlení. Obsahuje 10 kornoutů, z nichž každý představuje jednu tematickou skupinu – konkrétně: zvířata, ovoce, nářadí, oblečení, zelenina, hudební nástroje, doprava, květiny, děti a počasí. Kornouty jsou označeny názvem skupiny a doplněny jednoduchým symbolem, který usnadňuje orientaci i mladším dětem. Soubor obsahuje také 30 kopečků zmrzliny, každému kornoutu náleží tři kopečky, které tematicky odpovídají dané kategorii.

Doporučení pro tisk

Pro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Pokud chcete, můžete kornouty opatřit suchým zipem.

Náměty pro děti

Pojmenovávání obrázků: Než začnete s tříděním, nechte děti jednotlivé kopečky pojmenovat. Podpoříte tím rozvoj slovní zásoby a porozumění významu slov.

Společné hledání souvislostí: Pracujte s dětmi nejprve ve skupině. Diskutujte, proč daný obrázek patří k určitému kornoutu, a zeptejte se: „Co mají tyto věci společného?“ nebo „Kde bychom to mohli vidět?“

Hledání rozdílů a podobností: Nechte děti porovnávat různé kopečky mezi sebou – „Co je stejné?“ „Čím se liší?“

Rozšíření slovní zásoby: Každé dítě si vybere jeden kopeček a snaží se o něm říct krátkou větu nebo příběh – „K čemu slouží? Kde ho najdeme? Jakou má barvu?“

Pohybová aktivita: Rozmístěte kornouty po třídě a kopečky dejte na hromádku. Děti si jeden kopeček vezmou, a přiřazují ke správnému kornoutu.

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

507749
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 10 karet se zábavnými úkoly na téma pohádky. Součástí souboru je i průvodní list, závěrečné otázky a
50.00 Kč
110118
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Aktivita obsahuje 56 hracích kartiček na téma Příchod jara. Kolíčkování je zaměřené na: stejné siluety stejné obrázky
44.00 Kč
145878
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Soubor U rybníka s vodníkem Toníkem obsahuje kolíčkovací kartičky (28) a PL se zaměřením na: grafomotoriku jemnou
57.00 Kč
517560
Strukturované učení
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje 9 připravených tabulek na strukturované aktivity a 82 obrázků na téma Jaro. Dítě si procvičí zrakové
44.00 Kč
🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦 🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦
Soubor slouží k rozvoji schopnosti třídění, rozšiřování slovní zásoby a logického myšlení. Obsahuje 10 kornoutů, z nichž každý představuje jednu tematickou skupinu – konkrétně: zvířata, ovoce, nářadí, oblečení, zelenina, hudební nástroje, doprava, květiny, děti a počasí. Kornouty jsou označeny názvem skupiny a doplněny jednoduchým symbolem, který usnadňuje orientaci i mladším dětem. Soubor obsahuje také 30 kopečků zmrzliny, každému kornoutu náleží tři kopečky, které tematicky odpovídají dané kategorii.
Doporučení pro tiskPro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Pokud chcete, můžete kornouty opatřit suchým zipem.Náměty pro dětiPojmenovávání obrázků: Než začnete s tříděním, nechte děti jednotlivé kopečky pojmenovat. Podpoříte tím rozvoj slovní zásoby a porozumění významu slov.Společné hledání souvislostí: Pracujte s dětmi nejprve ve skupině. Diskutujte, proč daný obrázek patří k určitému kornoutu, a zeptejte se: „Co mají tyto věci společného?“ nebo „Kde bychom to mohli vidět?“Hledání rozdílů a podobností: Nechte děti porovnávat různé kopečky mezi sebou – „Co je stejné?“ „Čím se liší?“Rozšíření slovní zásoby: Každé dítě si vybere jeden kopeček a snaží se o něm říct krátkou větu nebo příběh – „K čemu slouží? Kde ho najdeme? Jakou má barvu?“Pohybová aktivita: Rozmístěte kornouty po třídě a kopečky dejte na hromádku. Děti si jeden kopeček vezmou, a přiřazují ke správnému kornoutu.
UUCZ-913521
Nezařazené k předmětu>Skládačky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>☀️ Léto
50.00