🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 3.35 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 7. 2025
Sdílet:

Soubor slouží k rozvoji schopnosti třídění, rozšiřování slovní zásoby a logického myšlení. Obsahuje 10 kornoutů, z nichž každý představuje jednu tematickou skupinu – konkrétně: zvířata, ovoce, nářadí, oblečení, zelenina, hudební nástroje, doprava, květiny, děti a počasí. Kornouty jsou označeny názvem skupiny a doplněny jednoduchým symbolem, který usnadňuje orientaci i mladším dětem. Soubor obsahuje také 30 kopečků zmrzliny, každému kornoutu náleží tři kopečky, které tematicky odpovídají dané kategorii.

Doporučení pro tisk

Pro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Pokud chcete, můžete kornouty opatřit suchým zipem.

Náměty pro děti

Pojmenovávání obrázků: Než začnete s tříděním, nechte děti jednotlivé kopečky pojmenovat. Podpoříte tím rozvoj slovní zásoby a porozumění významu slov.

Společné hledání souvislostí: Pracujte s dětmi nejprve ve skupině. Diskutujte, proč daný obrázek patří k určitému kornoutu, a zeptejte se: „Co mají tyto věci společného?“ nebo „Kde bychom to mohli vidět?“

Hledání rozdílů a podobností: Nechte děti porovnávat různé kopečky mezi sebou – „Co je stejné?“ „Čím se liší?“

Rozšíření slovní zásoby: Každé dítě si vybere jeden kopeček a snaží se o něm říct krátkou větu nebo příběh – „K čemu slouží? Kde ho najdeme? Jakou má barvu?“

Pohybová aktivita: Rozmístěte kornouty po třídě a kopečky dejte na hromádku. Děti si jeden kopeček vezmou, a přiřazují ke správnému kornoutu.

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

116215
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 28 hracích kartiček na téma Jaro & Velikonoce. Děti si mohou rozšířit slovní zásobu hravou formou
44.00 Kč
104817
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Masopust. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností
33.00 Kč
565955
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje 30 kartiček, na kterých se nachází barevné obrázky a jejich stíny. Aktivita je vhodná na podporu
44.00 Kč
564078
Český jazyk - gramatika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 20 hracích karet na téma Vyjmenovaná slova po V a Z. V případě zájmu si můžete vytisknout i zadní
44.00 Kč
🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦 🍦Zmrzliny, skupiny obrázků🍦
Soubor slouží k rozvoji schopnosti třídění, rozšiřování slovní zásoby a logického myšlení. Obsahuje 10 kornoutů, z nichž každý představuje jednu tematickou skupinu – konkrétně: zvířata, ovoce, nářadí, oblečení, zelenina, hudební nástroje, doprava, květiny, děti a počasí. Kornouty jsou označeny názvem skupiny a doplněny jednoduchým symbolem, který usnadňuje orientaci i mladším dětem. Soubor obsahuje také 30 kopečků zmrzliny, každému kornoutu náleží tři kopečky, které tematicky odpovídají dané kategorii.
Doporučení pro tiskPro delší životnost materiálu je vhodné tisknout na tvrdší papír a kartičky zalaminovat. Pokud chcete, můžete kornouty opatřit suchým zipem.Náměty pro dětiPojmenovávání obrázků: Než začnete s tříděním, nechte děti jednotlivé kopečky pojmenovat. Podpoříte tím rozvoj slovní zásoby a porozumění významu slov.Společné hledání souvislostí: Pracujte s dětmi nejprve ve skupině. Diskutujte, proč daný obrázek patří k určitému kornoutu, a zeptejte se: „Co mají tyto věci společného?“ nebo „Kde bychom to mohli vidět?“Hledání rozdílů a podobností: Nechte děti porovnávat různé kopečky mezi sebou – „Co je stejné?“ „Čím se liší?“Rozšíření slovní zásoby: Každé dítě si vybere jeden kopeček a snaží se o něm říct krátkou větu nebo příběh – „K čemu slouží? Kde ho najdeme? Jakou má barvu?“Pohybová aktivita: Rozmístěte kornouty po třídě a kopečky dejte na hromádku. Děti si jeden kopeček vezmou, a přiřazují ke správnému kornoutu.
UUCZ-913521
Nezařazené k předmětu>Skládačky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>☀️ Léto
50.00