Tento lapbook bude obsahovat interaktivní prvky, jako jsou smajlíky, číslice nebo hvězdy, které dětem pomohou vyjádřit jejich pocity a sebehodnocení. Cílem je, aby si žáci uvědomili, co se naučili, co jim šlo dobře a na čem by mohli ještě zapracovat, a to způsobem, který je pro ně snadno pochopitelný a vizuálně přitažlivý.
Popis výukového lapbooku pro prvňáčky
Moje pololetní sebehodnocení
1. Úvodní strana:
Název: „Pololetní sebehodnocení“
Fotografie nebo obrázek žáka: Může být vyhrazen prostor pro fotografii nebo kresbu žáka. Na tento obrázek žák připojí vlastní nálepky, samolepky nebo smajlíky, které vyjadřují jeho náladu a pocity k pololetnímu hodnocení.
2. Sebehodnocení chování a dovedností:
Tento oddíl bude zaměřen na to, jak se žák hodnotí v oblasti chování a dovedností ve třídě i doma.
3. To nejlepší + co už umím:
Žák/yně kresli nejlepší to ,,nej” ze školního prostředí a to, co se ve škole naučil/a.
4. Vlastní hodnocené:
Žák/yně se hodnotí smajlíky z jednotlivých předmětů (vysvědčení).