Mé pololetní sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 308.52 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eliška Uvírová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 1. 2025
Sdílet:

Tento lapbook bude obsahovat interaktivní prvky, jako jsou smajlíky, číslice nebo hvězdy, které dětem pomohou vyjádřit jejich pocity a sebehodnocení. Cílem je, aby si žáci uvědomili, co se naučili, co jim šlo dobře a na čem by mohli ještě zapracovat, a to způsobem, který je pro ně snadno pochopitelný a vizuálně přitažlivý.

Popis výukového lapbooku pro prvňáčky

Moje pololetní sebehodnocení

1. Úvodní strana:

Název: „Pololetní sebehodnocení“

Fotografie nebo obrázek žáka: Může být vyhrazen prostor pro fotografii nebo kresbu žáka. Na tento obrázek žák připojí vlastní nálepky, samolepky nebo smajlíky, které vyjadřují jeho náladu a pocity k pololetnímu hodnocení.

2. Sebehodnocení chování a dovedností:

Tento oddíl bude zaměřen na to, jak se žák hodnotí v oblasti chování a dovedností ve třídě i doma.

3. To nejlepší + co už umím:

Žák/yně kresli nejlepší to ,,nej” ze školního prostředí a to, co se ve škole naučil/a.

4. Vlastní hodnocené:

Žák/yně se hodnotí smajlíky z jednotlivých předmětů (vysvědčení).

Další produkty od autora Eliška Uvírová

795697
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o zábavně-vzdělávací materiál určený žákům ZŠ/školním družinám (1. stupeň). Materiál obsahuje text a 12
35.00 Kč
853162
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Tento vzdělávací materiál je určen pro žáky 2. až 5. třídy základních škol a je ideální pro vyučování českého jazyka
35.00 Kč
892130
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Průvodní list Závěrečné písemné práce pro 3. ročník Tento materiál slouží jako komplexní závěrečná písemná práce z
39.00 Kč
877020
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Připravte se na nezapomenutelné dobrodružství, které provede děti napínavou cestou skrz úkoly, šifry a zábavné aktivity
45.00 Kč
Mé pololetní sebehodnocení Mé pololetní sebehodnocení
Tento lapbook bude obsahovat interaktivní prvky, jako jsou smajlíky, číslice nebo hvězdy, které dětem pomohou vyjádřit jejich pocity a sebehodnocení. Cílem je, aby si žáci uvědomili, co se naučili, co jim šlo dobře a na čem by mohli ještě zapracovat, a to způsobem, který je pro ně snadno pochopitelný a vizuálně přitažlivý.Popis výukového lapbooku pro prvňáčkyMoje pololetní sebehodnocení1. Úvodní strana:Název: „Pololetní sebehodnocení“Fotografie nebo obrázek žáka: Může být vyhrazen prostor pro fotografii nebo kresbu žáka. Na tento obrázek žák připojí vlastní nálepky, samolepky nebo smajlíky, které vyjadřují jeho náladu a pocity k pololetnímu hodnocení.2. Sebehodnocení chování a dovedností:Tento oddíl bude zaměřen na to, jak se žák hodnotí v oblasti chování a dovedností ve třídě i doma.3. To nejlepší + co už umím:Žák/yně kresli nejlepší to ,,nej” ze školního prostředí a to, co se ve škole naučil/a.4. Vlastní hodnocené:Žák/yně se hodnotí smajlíky z jednotlivých předmětů (vysvědčení).
UUCZ-761509
Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Lapbook>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00