Mé pololetní sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 308.52 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eliška Uvírová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 1. 2025
Sdílet:

Tento lapbook bude obsahovat interaktivní prvky, jako jsou smajlíky, číslice nebo hvězdy, které dětem pomohou vyjádřit jejich pocity a sebehodnocení. Cílem je, aby si žáci uvědomili, co se naučili, co jim šlo dobře a na čem by mohli ještě zapracovat, a to způsobem, který je pro ně snadno pochopitelný a vizuálně přitažlivý.

Popis výukového lapbooku pro prvňáčky

Moje pololetní sebehodnocení

1. Úvodní strana:

Název: „Pololetní sebehodnocení“

Fotografie nebo obrázek žáka: Může být vyhrazen prostor pro fotografii nebo kresbu žáka. Na tento obrázek žák připojí vlastní nálepky, samolepky nebo smajlíky, které vyjadřují jeho náladu a pocity k pololetnímu hodnocení.

2. Sebehodnocení chování a dovedností:

Tento oddíl bude zaměřen na to, jak se žák hodnotí v oblasti chování a dovedností ve třídě i doma.

3. To nejlepší + co už umím:

Žák/yně kresli nejlepší to ,,nej” ze školního prostředí a to, co se ve škole naučil/a.

4. Vlastní hodnocené:

Žák/yně se hodnotí smajlíky z jednotlivých předmětů (vysvědčení).

Další produkty od autora Eliška Uvírová

892639
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
30denní LETNÍ VÝZVA – odpočet do prázdnin 🌞 Proč je tu tahle výzva? Čekání na prázdniny může být dlouhé… Ale s touto
39.00 Kč
565760
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pexeso
Dobrý den, představuji Vám svůj soubor her na téma Na louce a v trávě (zaměřen na rostliny a živočichy rostoucí/žijící v
45.00 Kč
481862
Český jazyk
3., 4.
Skládačky
Dobrý den, p ředstavuji Vám svůj materiál se zimní tematikou s názvem „Zimní vyjmenovaná slova po P“ . Jedná se
50.00 Kč
805603
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Tento výukový materiál je navržen pro učitelky ZŠ a předškoláky připravující se na zápis do první třídy. Obsahuje
35.00 Kč
Mé pololetní sebehodnocení Mé pololetní sebehodnocení
Tento lapbook bude obsahovat interaktivní prvky, jako jsou smajlíky, číslice nebo hvězdy, které dětem pomohou vyjádřit jejich pocity a sebehodnocení. Cílem je, aby si žáci uvědomili, co se naučili, co jim šlo dobře a na čem by mohli ještě zapracovat, a to způsobem, který je pro ně snadno pochopitelný a vizuálně přitažlivý.Popis výukového lapbooku pro prvňáčkyMoje pololetní sebehodnocení1. Úvodní strana:Název: „Pololetní sebehodnocení“Fotografie nebo obrázek žáka: Může být vyhrazen prostor pro fotografii nebo kresbu žáka. Na tento obrázek žák připojí vlastní nálepky, samolepky nebo smajlíky, které vyjadřují jeho náladu a pocity k pololetnímu hodnocení.2. Sebehodnocení chování a dovedností:Tento oddíl bude zaměřen na to, jak se žák hodnotí v oblasti chování a dovedností ve třídě i doma.3. To nejlepší + co už umím:Žák/yně kresli nejlepší to ,,nej” ze školního prostředí a to, co se ve škole naučil/a.4. Vlastní hodnocené:Žák/yně se hodnotí smajlíky z jednotlivých předmětů (vysvědčení).
UUCZ-761509
Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Lapbook>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00