OBLIČEJE - EMOCE

Počet stran:
2
Velikost: 4.48 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2022
Sdílet:

 

Výuková pomůcka OBLIČEJE – EMOCE obsahuje podklad s 2 obličeji – chlapeckým a dívčím. Děti na tento podklad připevňují části obličeje tak, aby vytvořily různé výrazy tváří.
Mohou si seskládat svoji vlastní náladu, o které se pak můžete společně hlouběji bavit. Učí se pojmenovávat emoce, které buď samy cítí, nebo je znají ze svého okolí. Ty si pak mohou zahrát, předstírat je, mohou si je překreslovat a učit se je rozlišovat na pozitivní, negativní a neutrální.

U této pomůcky je použit systém suchého zipu. Děti si tak kromě kreativního myšlení a obrazotvornosti procvičují i motoriku.

Návod na použití:
Soubor vytiskněte a zalaminujte. Na zalaminovaný podklad s tvářemi připevněte suché zipy. Lepí se na místa, kam patří oči, nos a ústa. Zalaminovanou stránku s jednotlivými částmi obličeje rozstříhejte a přilepte na ně druhé části suchých zipů.

Další produkty od autora SKAVERKA (Zdenka Verešová)

20073
Biologie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti na podklad přiřazují postavičky dle životního vývoje člověka.
25.00 Kč
63469
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Čím se živí žába? A kdo pro změnu jí žáby? Jaké zvíře má rádo oříšky? To vše si můžete procvičit s naší aktivitou na
25.00 Kč
18904
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti na podklad přiřazují a poznávají základní orgány lidského těla.
25.00 Kč
14668
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Děti přiřazují na barevné plochy kolečka předměty shodné barvy. Připevňují se k podkladu suchým zipem.
25.00 Kč
OBLIČEJE - EMOCE OBLIČEJE - EMOCE
  Výuková pomůcka OBLIČEJE – EMOCE obsahuje podklad s 2 obličeji – chlapeckým a dívčím. Děti na tento podklad připevňují části obličeje tak, aby vytvořily různé výrazy tváří. Mohou si seskládat svoji vlastní náladu, o které se pak můžete společně hlouběji bavit. Učí se pojmenovávat emoce, které buď samy cítí, nebo je znají ze svého okolí. Ty si pak mohou zahrát, předstírat je, mohou si je překreslovat a učit se je rozlišovat na pozitivní, negativní a neutrální. U této pomůcky je použit systém suchého zipu. Děti si tak kromě kreativního myšlení a obrazotvornosti procvičují i motoriku. Návod na použití: Soubor vytiskněte a zalaminujte. Na zalaminovaný podklad s tvářemi připevněte suché zipy. Lepí se na místa, kam patří oči, nos a ústa. Zalaminovanou stránku s jednotlivými částmi obličeje rozstříhejte a přilepte na ně druhé části suchých zipů.
UUCZ-10444
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Emoce>Lidské tělo
38.00