Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou?
Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má tentokrát s tématem Lesní zvířátka.
Sada obsahuje:
- 28 kartiček, které stačí zalaminovat
 - Pozadí kartiček
 - Přehled
 
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a ZŠ, který rozvíjí:
Kompetence k učení
- se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
 
Komunikativní kompetence
- průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím
 - ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog
 
Dítě a jeho psychika
Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
Očekávané výstupy:
- správně vyslovovat, ovládat dech, tempo i intonaci řeči
 - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
 - porozumět slyšenému, formulovat otázky, odpovídat, hodnotit slovní výkony, slovně reagovat
 - učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
 
Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace -přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti
Očekávané výstupy:
- záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost
 - poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
 
Dítě a ten druhý
- rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních
 - rozvoj kooperativních dovednosti
 
Očekávané výstupy:
- spolupracovat s ostatními
 - dodržovat dohodnutá a pochopená pravidla
 
Dítě a společnost
- seznamování se světem lidí
 
Očekávané výstupy:
- dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
 - zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
 








