Jsou obrázky stejné nebo ne?
Soubor k rozvoji zrakového vnímání obsahuje 120 kartiček.
Soubor lze využít dvěma způsoby - jako pracovní sešit / brožuru nebo ve formě kartiček.
- Využití ve formě pracovního sešitu / brožury: Úkolem dětí je ve spodní části každé tabulky (rámečku) určit (ukázat prstem / zakroužkovat tužkou apod.) políčko s fajfkou (jsou-li obrázky v tabulce /rámečku stejné) nebo políčko s obrázkem křížku (jsou-li obrázky v tabulce / rámečku rozdílné).
- Využití ve formě kartiček / kolíčkovací aktivita: Jednotlivé kartičky vystřihněte a pro delší výdrž zalaminujte. Děti mají za úkol připnout kolíček na políčko s fajfkou (jsou-li obrázky na kartičce stejné) nebo na políčko s křížkem (jsou-li obrázky na kartičce rozdílné).
Děti mohou také kartičky třídit na ty, které obsahují stejné / rozdílné obrázky, mohou je počítat atd.
V souboru jsou kartičky / tabulky dvojí obtížnosti - na stranách 3-12 naleznete kartičky / tabulky se stejnými nebo dvěma různými obrázky, na stranách 13-22 pak naleznete kartičky / tabulky se stejnými obrázky, které se liší pouze svojí orientací (rozvoj zrakové diferenciace).
Aktivita je vhodná k využití v MŠ a pomáhá rozvíjet zrakové vnímání.
Lze vytisknout jako brožuru.