Jarní květiny - Třísložkové karty

Téma:
Počet stran:
24
Velikost: 44.19 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jarní květiny - Třísložkové karty

Třísložkové karty jsou část souboru Jarní květiny - Celá sada. 
Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze tří složek: Karty s obrázkem a s názvem, karty s obrázkem a menší karty s názvem. Karta, na které je obrázek i název, může sloužit jako kontrolní nebo jako předloha. Také může být využita zejména u mladších dětí jako karta demonstrační. Dítko s kartami může pracovat i přesto, že neumí číst, děti které číst umí, mohou karty využít k nácviku psaní. Pole využití je širší než se zdá. 

Karty dítko seznámí s 18 rostlinami, které kvetou na jaře mezi prvními a také s jejich názvy ve 4 psaných podobách: velké tiskací písmo, malé tiskací písmo, velké psací písmo, malé psací písmo

Díky 5 zadním stranám ve 5 odstínech zelené si můžete usnadnit i jejich odlišení, případně barvy využít pro kontrolu. 
Soubor je složen celkem z 24 stran A4. 17 stran je věnováno samostatným kartám a 5 strany je stran zadních určených pro oboustranný tisk, součástí je i informační karta a plakát. 

Na informační kartě najdete možnosti využití pro nejmladší, ale i starší děti. 

Květiny, které naleznete v souboru: Podběl obecný, Lecha jarní, Bledule jarní, Mařinka vonná, Hlaváček jarní, Jaterník podléška, Sasanka hajní, Sasanka pryskyřníkovitá, Blatouch bahenní, Orsej jarní, Plicník lékařský, Sněženka podsněžník, Křivatec žlutý, Violka vonná, Ptačinec velkokvětý, Prvosenka jarní, Dymnivka dutá, Česnek medvědí
Na plakátu chybí Česnek medvědí a Dymnivka dutá. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému povídání k jednotlivým kartám získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především o přírodě a rostlinách, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při skládání karet se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje květinu; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
- Při výběru a skladbě si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti

Příklad cílů
- Skládání jednotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod.
- Při skládání nastává osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 
- Spojení obrázku s textem a předlohou nabízí rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

440388
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Zimní stopování - Girlanda Část souboru Zimní stopování - Celá sada Tato pestrobarevná girlanda je složena z 20 ručně
40.00 Kč
264060
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Vesmír - Počítací karty Část souboru Vesmír - Celá sada Soubor je složen ze 3 stran velikosti A4. Celkem v něm naleznete
25.00 Kč
294138
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Živly - Otázkové karty Část souboru Živly - Celá sada Tyto otázkové karty souborem celkem 40 karet s otázkami, které se
60.00 Kč
337634
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Malovaný podzim - Celá sada Soubor obsahuje: Podzimní čísla - První část je přiřazovací - složena celkem z 10 trojic
225.00 Kč
Jarní květiny - Třísložkové karty Jarní květiny - Třísložkové karty
Jarní květiny - Třísložkové karty Třísložkové karty jsou část souboru Jarní květiny - Celá sada.  Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze tří složek: Karty s obrázkem a s názvem, karty s obrázkem a menší karty s názvem. Karta, na které je obrázek i název, může sloužit jako kontrolní nebo jako předloha. Také může být využita zejména u mladších dětí jako karta demonstrační. Dítko s kartami může pracovat i přesto, že neumí číst, děti které číst umí, mohou karty využít k nácviku psaní. Pole využití je širší než se zdá.  Karty dítko seznámí s 18 rostlinami, které kvetou na jaře mezi prvními a také s jejich názvy ve 4 psaných podobách: velké tiskací písmo, malé tiskací písmo, velké psací písmo, malé psací písmo Díky 5 zadním stranám ve 5 odstínech zelené si můžete usnadnit i jejich odlišení, případně barvy využít pro kontrolu.  Soubor je složen celkem z 24 stran A4. 17 stran je věnováno samostatným kartám a 5 strany je stran zadních určených pro oboustranný tisk, součástí je i informační karta a plakát.  Na informační kartě najdete možnosti využití pro nejmladší, ale i starší děti.  Květiny, které naleznete v souboru: Podběl obecný, Lecha jarní, Bledule jarní, Mařinka vonná, Hlaváček jarní, Jaterník podléška, Sasanka hajní, Sasanka pryskyřníkovitá, Blatouch bahenní, Orsej jarní, Plicník lékařský, Sněženka podsněžník, Křivatec žlutý, Violka vonná, Ptačinec velkokvětý, Prvosenka jarní, Dymnivka dutá, Česnek medvědí Na plakátu chybí Česnek medvědí a Dymnivka dutá.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému povídání k jednotlivým kartám získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především o přírodě a rostlinách, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při skládání karet se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje květinu; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům - Při výběru a skladbě si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti Příklad cílů - Skládání jednotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod. - Při skládání nastává osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  - Spojení obrázku s textem a předlohou nabízí rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-242417
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Třísložkové karty>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Jaro>Rostliny
55.00