Jarní květiny - Třísložkové karty

Téma:
Počet stran:
24
Velikost: 44.19 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jarní květiny - Třísložkové karty

Třísložkové karty jsou část souboru Jarní květiny - Celá sada. 
Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze tří složek: Karty s obrázkem a s názvem, karty s obrázkem a menší karty s názvem. Karta, na které je obrázek i název, může sloužit jako kontrolní nebo jako předloha. Také může být využita zejména u mladších dětí jako karta demonstrační. Dítko s kartami může pracovat i přesto, že neumí číst, děti které číst umí, mohou karty využít k nácviku psaní. Pole využití je širší než se zdá. 

Karty dítko seznámí s 18 rostlinami, které kvetou na jaře mezi prvními a také s jejich názvy ve 4 psaných podobách: velké tiskací písmo, malé tiskací písmo, velké psací písmo, malé psací písmo

Díky 5 zadním stranám ve 5 odstínech zelené si můžete usnadnit i jejich odlišení, případně barvy využít pro kontrolu. 
Soubor je složen celkem z 24 stran A4. 17 stran je věnováno samostatným kartám a 5 strany je stran zadních určených pro oboustranný tisk, součástí je i informační karta a plakát. 

Na informační kartě najdete možnosti využití pro nejmladší, ale i starší děti. 

Květiny, které naleznete v souboru: Podběl obecný, Lecha jarní, Bledule jarní, Mařinka vonná, Hlaváček jarní, Jaterník podléška, Sasanka hajní, Sasanka pryskyřníkovitá, Blatouch bahenní, Orsej jarní, Plicník lékařský, Sněženka podsněžník, Křivatec žlutý, Violka vonná, Ptačinec velkokvětý, Prvosenka jarní, Dymnivka dutá, Česnek medvědí
Na plakátu chybí Česnek medvědí a Dymnivka dutá. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému povídání k jednotlivým kartám získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především o přírodě a rostlinách, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při skládání karet se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje květinu; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
- Při výběru a skladbě si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti

Příklad cílů
- Skládání jednotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod.
- Při skládání nastává osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 
- Spojení obrázku s textem a předlohou nabízí rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

521129
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Morana - informační a demonstrační karty Tyto informační karty jsou celkem, který vám přiblíží Moranu od A po Z. Dětem
65.00 Kč
328017
Občanská výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obří omalovánka na téma Den dětí Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové omalovánky mohou
35.00 Kč
385796
Výtvarná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Svatý Martin - Obří omalovánka Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové omalovánky mohou
35.00 Kč
440386
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Zimní stopování - Demonstrační karty Část souboru Zimní stopování - Celá sada Celkem získáte 20 karet velikosti A4 + 2
45.00 Kč
Jarní květiny - Třísložkové karty Jarní květiny - Třísložkové karty
Jarní květiny - Třísložkové karty Třísložkové karty jsou část souboru Jarní květiny - Celá sada.  Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze tří složek: Karty s obrázkem a s názvem, karty s obrázkem a menší karty s názvem. Karta, na které je obrázek i název, může sloužit jako kontrolní nebo jako předloha. Také může být využita zejména u mladších dětí jako karta demonstrační. Dítko s kartami může pracovat i přesto, že neumí číst, děti které číst umí, mohou karty využít k nácviku psaní. Pole využití je širší než se zdá.  Karty dítko seznámí s 18 rostlinami, které kvetou na jaře mezi prvními a také s jejich názvy ve 4 psaných podobách: velké tiskací písmo, malé tiskací písmo, velké psací písmo, malé psací písmo Díky 5 zadním stranám ve 5 odstínech zelené si můžete usnadnit i jejich odlišení, případně barvy využít pro kontrolu.  Soubor je složen celkem z 24 stran A4. 17 stran je věnováno samostatným kartám a 5 strany je stran zadních určených pro oboustranný tisk, součástí je i informační karta a plakát.  Na informační kartě najdete možnosti využití pro nejmladší, ale i starší děti.  Květiny, které naleznete v souboru: Podběl obecný, Lecha jarní, Bledule jarní, Mařinka vonná, Hlaváček jarní, Jaterník podléška, Sasanka hajní, Sasanka pryskyřníkovitá, Blatouch bahenní, Orsej jarní, Plicník lékařský, Sněženka podsněžník, Křivatec žlutý, Violka vonná, Ptačinec velkokvětý, Prvosenka jarní, Dymnivka dutá, Česnek medvědí Na plakátu chybí Česnek medvědí a Dymnivka dutá.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému povídání k jednotlivým kartám získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především o přírodě a rostlinách, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při skládání karet se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje květinu; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům - Při výběru a skladbě si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti Příklad cílů - Skládání jednotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod. - Při skládání nastává osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  - Spojení obrázku s textem a předlohou nabízí rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-242417
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Třísložkové karty>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Jaro>Rostliny
55.00