PODZIMNÍ STEZKA
Podzimní stezka je zábavně naučná hra určená převážně na ven pro vytvoření stezky nebo zpestření výletu přírodou.
Je velice jednoduchá na přípravu, stačí jen vytisknout a buď rozmístit stanoviště, nebo vzít s sebou do batohu na cestu.
Podzimní Stezka pro děti: zábavná venkovní aktivita s edukativním prvkem
Tato podzimní stezka je ideální pro rodiče a děti, kteří chtějí strávit čas venku a zároveň se bavit a učit se poznávat přírodu.
Jedná se o jednoduchou a zábavnou hru na ven, kterou můžete použít k vytvoření vlastní stezky nebo jako zajímavý doplněk k výletu do přírody.
Co stezka pro děti nabízí?
Jednoduchá příprava: Stačí vytisknout materiály a můžete se vydat na dobrodružnou cestu. Nemusíte se starat o žádné složité přípravy.
11 úkolů (12 stanovišť): Tato stezka obsahuje 11 úkolů (12 stanovišť), které budou děti bavit a zároveň rozvíjet jejich dovednosti. Úkoly mohou být upraveny podle vašich potřeb, jelikož stezka obsahuje i variantu bez písmen a označení stanovišť, takže si můžete vymyslet vlastní tajenku, libovolně dlouhou (avšak max na 11 písmen).
Tajenka a závěrečná básnička: Hra zahrnuje tajenku, jejíž řešení doplní chybějící text závěrečné básničky o podzimu. To přidává prvek dobrodružství a tajemství k celému zážitku. Básničku se pak můžete s dětmi naučit.
Kartičky pro odpovědi: Abyste mohli řešit tajenku, jsou k dispozici i kartičky pro zapisování písmenek, aby měly děti lepší přehled, lze však použít i jen obyčejný papír.
Diplomy pro úspěšné luštitele: Vaše děti budou odměněny diplomem za správné vyřešení úkolů. To jim dodá pocit úspěchu a diplom může sloužit i jako připomínka na tento zážitek.
Řešení: Nemusíte se obávat, že byste si nevěděli rady se správnou odpovědí. K dispozici je také řešení, které vám pomůže, pokud byste potřebovali nápovědu.
Tato podzimní stezka je skvělým způsobem, jak trávit kvalitní čas venku s dětmi, zatímco se učí a baví. Stačí si vytisknout materiály a vydat se na dobrodružství!
Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ i ZŠ a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů pro pedagogicko-didaktický proces.