Sladkovodní ryby - trojice

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 10 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, seznam obrázků).

Karty obsahují informace k 24 živočichům. 

Je třeba mít dvě sady karet - jednu nechat v celku a druhou rozstříhat. Karty na principu třísložkových karet slouží k prostudování základních informací k uvedeným živočichům a následnému procvičování. Na prvních kartách si žák může prostudovat informace a na rozstříhaných kartách si následně může získané poznatky procvičit (poskládat trojice karet). 

Na tuto pomůcku navazuje pomůcka "Já mám, kdo má?" pro společnou aktivitu žáků. 

Dvakrát oboustranně vytisknout (str. 2 - 9), zalaminovat. První sadu rozstříhat jako celek (celou trojici) informací k danému živočichovi a druhou sadu rozstříhat po jednotlivých kartičkách, které pak následně budou žáci přiřazovat (dle náhledu). 

Další produkty od autora Zdeňka Koláčková

197295
Matematika
7.
Ostatní
Soubor obsahuje 5 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 36 kartiček Kartičky slouží k
30.00 Kč
265460
Matematika
8.
Ostatní
Soubor obsahuje 15 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou) Po rozstříhání vznikne 28 kartiček s příklady na
40.00 Kč
177322
Občanská výchova
Kolíčkování
Soubor obsahuje 9 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list s kontrolou) Po rozstříhání vznikne 24
35.00 Kč
234470
Matematika
8.
Ostatní
Soubor obsahuje 3 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 18 kartiček. Úkolem žáků je určit
30.00 Kč
Sladkovodní ryby - trojice Sladkovodní ryby - trojice
Soubor obsahuje 10 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, seznam obrázků). Karty obsahují informace k 24 živočichům.  Je třeba mít dvě sady karet - jednu nechat v celku a druhou rozstříhat. Karty na principu třísložkových karet slouží k prostudování základních informací k uvedeným živočichům a následnému procvičování. Na prvních kartách si žák může prostudovat informace a na rozstříhaných kartách si následně může získané poznatky procvičit (poskládat trojice karet).  Na tuto pomůcku navazuje pomůcka "Já mám, kdo má?" pro společnou aktivitu žáků.  Dvakrát oboustranně vytisknout (str. 2 - 9), zalaminovat. První sadu rozstříhat jako celek (celou trojici) informací k danému živočichovi a druhou sadu rozstříhat po jednotlivých kartičkách, které pak následně budou žáci přiřazovat (dle náhledu). 
UUCZ-343522
Přírodověda>Třísložkové karty>Ostatní>7.>Ryby
35.00