Sladkovodní ryby - trojice

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 10 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, seznam obrázků).

Karty obsahují informace k 24 živočichům. 

Je třeba mít dvě sady karet - jednu nechat v celku a druhou rozstříhat. Karty na principu třísložkových karet slouží k prostudování základních informací k uvedeným živočichům a následnému procvičování. Na prvních kartách si žák může prostudovat informace a na rozstříhaných kartách si následně může získané poznatky procvičit (poskládat trojice karet). 

Na tuto pomůcku navazuje pomůcka "Já mám, kdo má?" pro společnou aktivitu žáků. 

Dvakrát oboustranně vytisknout (str. 2 - 9), zalaminovat. První sadu rozstříhat jako celek (celou trojici) informací k danému živočichovi a druhou sadu rozstříhat po jednotlivých kartičkách, které pak následně budou žáci přiřazovat (dle náhledu). 

Další produkty od autora Zdeňka Koláčková

330374
Matematika
4., 5.
Ostatní
Soubor obsahuje 15 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list s kontrolou). Po rozstříhání vznikne 11+1
40.00 Kč
248875
Matematika
6., 7.
Ostatní
Obsah: Soubor obsahuje 5 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 20 kartiček. Použití: Žáci
30.00 Kč
173331
Český jazyk
2., 3., 4.
Pexeso
Soubor obsahuje 60 kartiček (30 dvojic) slov opačného významu. Je možné využít pro vyskládání dvojic, nebo jako tradiční
30.00 Kč
234470
Matematika
8.
Ostatní
Soubor obsahuje 3 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 18 kartiček. Úkolem žáků je určit
30.00 Kč
Sladkovodní ryby - trojice Sladkovodní ryby - trojice
Soubor obsahuje 10 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, seznam obrázků). Karty obsahují informace k 24 živočichům.  Je třeba mít dvě sady karet - jednu nechat v celku a druhou rozstříhat. Karty na principu třísložkových karet slouží k prostudování základních informací k uvedeným živočichům a následnému procvičování. Na prvních kartách si žák může prostudovat informace a na rozstříhaných kartách si následně může získané poznatky procvičit (poskládat trojice karet).  Na tuto pomůcku navazuje pomůcka "Já mám, kdo má?" pro společnou aktivitu žáků.  Dvakrát oboustranně vytisknout (str. 2 - 9), zalaminovat. První sadu rozstříhat jako celek (celou trojici) informací k danému živočichovi a druhou sadu rozstříhat po jednotlivých kartičkách, které pak následně budou žáci přiřazovat (dle náhledu). 
UUCZ-343522
Přírodověda>Třísložkové karty>Ostatní>7.>Ryby
35.00