Stopy zvířátek

Počet stran:
21
Velikost: 22.11 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Soubor Stopy zvířátek rozvíjí vztah k přírodě. Sada obsahuje devatenáct zvířátek a jejich stopy.

Každé zvířátko má tři kartičky s kterými děti pracují:

  1. Zvířátko kreslené a jeho stopa. Tato kartička slouží jako předloha.
  2. Kreslené zvířátko a stopa. Kartička se rozstřihává na části, děti poté hledají zvlášť ke vzoru zvíře i jeho stopu.
  3. Ve třetí kartě hledají zvíře dle fotografie a jeho stopu. 

Obrázky mohou po rozstřihání sloužit také jako demonstrační nebo ke hře pexeso (hledání vždy 1. a 3. karty k sobě do páru)

Z kartiček v souboru lze udělat kapesní atlas stop do přírody. 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku

Dítě a jeho psychika

Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace

Očekávané výstupy:

  • vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • chápat základní matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat porovnávat, uspořádávat a třídit soubory

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

97363
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Masopustní veselí ve školce je soubor her, pracovních listů a nápadů na pohybové chvilky, výtvarné činnosti a praktický
150.00 Kč
107801
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Valentýn nebo 1. máj? Láska je pro všechny kdykoliv. Vyzkoušejte pracovní listy s tématikou lásky nejen do školky
110.00 Kč
308120
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
50.00 Kč
221746
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Domino
Vánoční domino doplněné pracovními listy a omalovánkami pro celou třídu. Díky tomuto didaktickému souboru můžete u dětí
40.00 Kč
Stopy zvířátek Stopy zvířátek
Soubor Stopy zvířátek rozvíjí vztah k přírodě. Sada obsahuje devatenáct zvířátek a jejich stopy. Každé zvířátko má tři kartičky s kterými děti pracují: Zvířátko kreslené a jeho stopa. Tato kartička slouží jako předloha. Kreslené zvířátko a stopa. Kartička se rozstřihává na části, děti poté hledají zvlášť ke vzoru zvíře i jeho stopu. Ve třetí kartě hledají zvíře dle fotografie a jeho stopu.  Obrázky mohou po rozstřihání sloužit také jako demonstrační nebo ke hře pexeso (hledání vždy 1. a 3. karty k sobě do páru) Z kartiček v souboru lze udělat kapesní atlas stop do přírody.  Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku Dítě a jeho psychika Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace Očekávané výstupy: vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat základní matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat porovnávat, uspořádávat a třídit soubory
UUCZ-75351
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Živočichové
60.00