Třídění odpadu - terče (kolíčkování)

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 8.45 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 5. 2022
Sdílet:

Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru.

OBSAH: 

🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování” 

🍎  8 karet pro samostatné přiřazování 

🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním)

Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru:

  • papír
  • sklo
  • plasty
  • bioodpad
  • kovové obaly
  • nápojové kartony
  • elektro
  • směsný odpad

Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti. 

S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 

Další produkty od autora Hrát si a rozvíjet se

2117
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu 140 kartiček rozdělených podle 4 barev návod na hru Popis Víte, co všechno máte doma a kde to najdete? S
80.00 Kč
6078
Nezařazené k předmětu
Výzdoba třídy
Tabulka do školky - kolíčkové rozlišení odchodu dítěte ze školky. Příprava - materiál vytiskneme, zalaminujeme a
55.00 Kč
44350
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Postřehovky
DabDuo k procvičení správné výslovnosti hlásek Č Š Ž (ve všech pozicích slova) + rozvoj slovní zásoby formou hry. Lze
50.00 Kč
76858
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Tvoření „knihy“ ze 7 pracovních listů ke dni “sv. MARTINA" POPIS: Děti vytvoří “knížku“ o sv. Martinovi. ČB verze vhodná
50.00 Kč
Třídění odpadu - terče (kolíčkování) Třídění odpadu - terče (kolíčkování)
Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru. OBSAH:  🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování”  🍎  8 karet pro samostatné přiřazování  🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním) Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru: papír sklo plasty bioodpad kovové obaly nápojové kartony elektro směsný odpad Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti.  S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 
UUCZ-126109
Přírodověda>Prvouka>Kolíčkování>MŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌍 Den Země
55.00