Třídění odpadu - terče (kolíčkování)

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 8.45 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 5. 2022
Sdílet:

Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru.

OBSAH: 

🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování” 

🍎  8 karet pro samostatné přiřazování 

🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním)

Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru:

  • papír
  • sklo
  • plasty
  • bioodpad
  • kovové obaly
  • nápojové kartony
  • elektro
  • směsný odpad

Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti. 

S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 

Další produkty od autora Hrát si a rozvíjet se

106195
Český jazyk
MŠ, 1., 2.
Postřehovky
DabDuo k procvičení správné výslovnosti "L" (ve všech pozicích slova) + rozvoj slovní zásoby formou hry. Lze použít v
50.00 Kč
10431
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Halloweenské pexeso (46 kartiček)🎃 Příprava: strana 2-7 oboustranný tisk, laminace, stříhání na jednotlivé kartičky
30.00 Kč
435230
Nezařazené k předmětu
Ostatní
Posloupnost - pro děti předškolího věku. Zrakové vnímání. Řazení podle pořadí na šabloně. OBSAH: 1x hlavní list + 15
49.00 Kč
473955
Občanská výchova
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Zvídavé otázky na masopustní období. Třicet kartiček s otázkami vám pomůže rozproudit komunikaci, zasmějete se a třeba
33.00 Kč
Třídění odpadu - terče (kolíčkování) Třídění odpadu - terče (kolíčkování)
Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru. OBSAH:  🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování”  🍎  8 karet pro samostatné přiřazování  🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním) Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru: papír sklo plasty bioodpad kovové obaly nápojové kartony elektro směsný odpad Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti.  S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 
UUCZ-126109
Přírodověda>Prvouka>Kolíčkování>MŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌍 Den Země
55.00