Třídění odpadu - terče (kolíčkování)

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
14
Velikost: 8.45 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 5. 2022
Sdílet:

Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru.

OBSAH: 

🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování” 

🍎  8 karet pro samostatné přiřazování 

🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním)

Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru:

  • papír
  • sklo
  • plasty
  • bioodpad
  • kovové obaly
  • nápojové kartony
  • elektro
  • směsný odpad

Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti. 

S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 

Další produkty od autora Hrát si a rozvíjet se

230105
Český jazyk
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 26 hracích kartiček + 1 úvodní. Děti si procvičí abecedu hravou formou. Možný jednostranný nebo
35.00 Kč
61881
Český jazyk
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
SOUBOR 8 AKTIVIT K OSLAVĚ DNE ČESKÉ STÁTNOSTI – DNE SVATÉHO VÁCLAVA (zčásti možno použít i k výrobě lapbooku) Obsah: -
60.00 Kč
10435
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Halloweenské téma hry zaměřené na zrakovou paměť. Který z obrázků chybí? Cílem hry je zapamatovat si všechny karty
55.00 Kč
4448
Český jazyk - čtení
1., 2.
Pracovní listy
Pomůcka do hodin českého jazyka, která slouží k procvičování čtení s porozuměním. Používáme pro individuální čtení, nebo
44.00 Kč
Třídění odpadu - terče (kolíčkování) Třídění odpadu - terče (kolíčkování)
Přiřazování odpadu ke správnému kontejneru. OBSAH:  🍎 24 karet (3 od každého druhu) na “kolíčkování”  🍎  8 karet pro samostatné přiřazování  🍎 32 kartiček různého druhu odpadu (s jednobarevným nebo barevným orámováním) Úkolem je věci správně přiřadit (označit kolíčkem/zakroužkovat) k danému kontejneru: papír sklo plasty bioodpad kovové obaly nápojové kartony elektro směsný odpad Děti se učí správně třídit odpad. Vhodné pro předškoláky a mladší školní děti.  S dětmi můžeme rozvinout diskusi o odpadech, co se dál děje s vytříděným odpadem, jak můžeme omezit odpad apod. 
UUCZ-126109
Přírodověda>Prvouka>Kolíčkování>MŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>Den Země
55.00