BEE-BOT V ZOO

Předmět:
Počet stran:
22
Velikost: 9.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku (digitalizace). 

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • osvojovat si poznatky o životě zvířat, jejich typické zvuky a zajímavosti z jejich života
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Procvičíme zároveň rytmizaci slov, určování první a poslední hlásky, rozdělíme slova na slabiky.

Dozvíme se zajímavosti ze světa uvedených 10 zvířat.

2 varianty činností s Bee-botem a v závěru hry pro skupinu dětí s kartičkami zvířat jako další bonus (pexeso a vyměňovačky)

Karty  zvířat a QR kódy lze využít nejen k Bee-botovi, ale třeba na zahradní pátračku. 

Pro zájemce zašlu zdarma zvuky zvířat z QR kódů na mail v mp3. Pište si na [email protected]

Další produkty od autora EDUbeezr

703974
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Poutavá Legenda o svatém Martinovi jistě bude děti motivovat k samostatnému převyprávění příběhu prostřednictvím obrázků
40.00 Kč
241311
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo
40.00 Kč
214301
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
40.00 Kč
785318
Informatika
MŠ, 1., 2.
Demonstrační obrázky - kartičky
Perníkové domečky pro činnosti nejen v čase vánočním, k pohádce O perníkové chaloupce. Variabilita spočívá ve využití na
50.00 Kč
BEE-BOT V ZOO BEE-BOT V ZOO
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku (digitalizace). Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení rozvoj kooperativních dovedností osvojovat si poznatky o životě zvířat, jejich typické zvuky a zajímavosti z jejich životachápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v roviněprohlubovat logické myšlení při programování robotaProcvičíme zároveň rytmizaci slov, určování první a poslední hlásky, rozdělíme slova na slabiky. Dozvíme se zajímavosti ze světa uvedených 10 zvířat. 2 varianty činností s Bee-botem a v závěru hry pro skupinu dětí s kartičkami zvířat jako další bonus (pexeso a vyměňovačky) Karty  zvířat a QR kódy lze využít nejen k Bee-botovi, ale třeba na zahradní pátračku.  Pro zájemce zašlu zdarma zvuky zvířat z QR kódů na mail v mp3. Pište si na [email protected]
UUCZ-319870
Prvouka>Didaktické hry>Pexeso>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování>🐾 Živočichové
50.00