Čas - 3 aktivity

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 8.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

1) “Já mám, kdo má” (Měření času) - Listy vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé karty. Karty rozdejte dětem (děti si mohou vylosovat), v případě menšího počtu žáků může mít každý karty dvě. Hru začíná ten, kdo má první kartu. Řekne: "Já mám první kartu, kdo má stolní kalendář?" Odpoví ten s obrázkem stolního kalendáře: "Já mám stolní kalendář, kdo má černobílé přesýpací hodiny?" Dále pokračuje hráč, který má obrázek černobílých přesýpacích hodin. Takto hra pokračuje až k hráči s poslední kartou ("A to je poslední karta").

2) Aktivity do třídy s časovou výzvou - List vytiskněte, můžete ho zalaminovat a pak rozstříhejte na jednotlivé kartičky. Ty si děti mohou losovat a plnit úkoly. Může se losovat jeden úkol pro celou třídu, který plní všichni najednou, nebo si každý může vylosovat svůj úkol. Časový limit dětem měřte stopkami. Jedná se o úkoly pro zábavu, tudíž jejich splnění/nesplnění není třeba nijak hodnotit.  

3) Pracovní list “Minulost, přítomnost, budoucnost” - List vytiskněte všem dětem, případně jeden do skupiny. Děti mají za úkol vystřihnout obrázky a nalepit je do správného pole (k minulosti, přítomnosti nebo budoucnosti). Řešení je součástí materiálu, ale není jednoznačné (některé obrázky mohou patřit do více polí). Cílem je ve třídě vyvolat diskuzi, která bude tím největším přínosem.

Další produkty od autora Zuzana Janková

924162
Nezařazené k předmětu
1.
Ostatní
10 aktivit, které jsou vhodné na první týden v 1. třídě. Cílí na vzájemné poznávání spolužáků, třídy a školy, rozvíjení
30.00 Kč
810657
Český jazyk
1.
Ostatní
Jsou děti unavené? Vrtí se na židlích a nedokáží se soustředit? Nebo je potřebujete více aktivizovat? Tyto kartičky Vám
35.00 Kč
905768
Český jazyk - psaní
3., 4., 5.
Pracovní listy
Hledáte na konci června smysluplnou aktivitu, která podpoří tvořivé psaní dětí? Zkuste jim rozdat některé z těchto
40.00 Kč
884617
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Běhací diktát
16 kartiček s obrázky a písmeny a pracovní list s větami, ve kterých mají děti za úkol najít ukryté vyjmenované slovo
30.00 Kč
Čas - 3 aktivity Čas - 3 aktivity
1) “Já mám, kdo má” (Měření času) - Listy vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé karty. Karty rozdejte dětem (děti si mohou vylosovat), v případě menšího počtu žáků může mít každý karty dvě. Hru začíná ten, kdo má první kartu. Řekne: "Já mám první kartu, kdo má stolní kalendář?" Odpoví ten s obrázkem stolního kalendáře: "Já mám stolní kalendář, kdo má černobílé přesýpací hodiny?" Dále pokračuje hráč, který má obrázek černobílých přesýpacích hodin. Takto hra pokračuje až k hráči s poslední kartou ("A to je poslední karta").2) Aktivity do třídy s časovou výzvou - List vytiskněte, můžete ho zalaminovat a pak rozstříhejte na jednotlivé kartičky. Ty si děti mohou losovat a plnit úkoly. Může se losovat jeden úkol pro celou třídu, který plní všichni najednou, nebo si každý může vylosovat svůj úkol. Časový limit dětem měřte stopkami. Jedná se o úkoly pro zábavu, tudíž jejich splnění/nesplnění není třeba nijak hodnotit.  3) Pracovní list “Minulost, přítomnost, budoucnost” - List vytiskněte všem dětem, případně jeden do skupiny. Děti mají za úkol vystřihnout obrázky a nalepit je do správného pole (k minulosti, přítomnosti nebo budoucnosti). Řešení je součástí materiálu, ale není jednoznačné (některé obrázky mohou patřit do více polí). Cílem je ve třídě vyvolat diskuzi, která bude tím největším přínosem.
UUCZ-775301
Prvouka>Já mám, kdo má>Pracovní listy>Ostatní>2.>3.>🕐 Hodiny - čas
40.00