Čas - 3 aktivity

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 8.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

1) “Já mám, kdo má” (Měření času) - Listy vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé karty. Karty rozdejte dětem (děti si mohou vylosovat), v případě menšího počtu žáků může mít každý karty dvě. Hru začíná ten, kdo má první kartu. Řekne: "Já mám první kartu, kdo má stolní kalendář?" Odpoví ten s obrázkem stolního kalendáře: "Já mám stolní kalendář, kdo má černobílé přesýpací hodiny?" Dále pokračuje hráč, který má obrázek černobílých přesýpacích hodin. Takto hra pokračuje až k hráči s poslední kartou ("A to je poslední karta").

2) Aktivity do třídy s časovou výzvou - List vytiskněte, můžete ho zalaminovat a pak rozstříhejte na jednotlivé kartičky. Ty si děti mohou losovat a plnit úkoly. Může se losovat jeden úkol pro celou třídu, který plní všichni najednou, nebo si každý může vylosovat svůj úkol. Časový limit dětem měřte stopkami. Jedná se o úkoly pro zábavu, tudíž jejich splnění/nesplnění není třeba nijak hodnotit.  

3) Pracovní list “Minulost, přítomnost, budoucnost” - List vytiskněte všem dětem, případně jeden do skupiny. Děti mají za úkol vystřihnout obrázky a nalepit je do správného pole (k minulosti, přítomnosti nebo budoucnosti). Řešení je součástí materiálu, ale není jednoznačné (některé obrázky mohou patřit do více polí). Cílem je ve třídě vyvolat diskuzi, která bude tím největším přínosem.

Další produkty od autora Zuzana Janková

748122
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Písničky, básničky
Materiál obsahuje soubor písní na vyjmenovaná slova (B, L, M, P, S, V, Z) - noty, texty s pracovními listy a hudební
105.00 Kč
757897
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Písničky, básničky
4 autorské zimní básničky, ve kterých jsou písmena zašifrovaná pomocí obrázků. Jak na to? Dětem vytiskněte listy s
30.00 Kč
761521
Český jazyk - čtení
2.
Běhací diktát
4 nedokreslené pracovní listy a 4 listy s očíslovanými větami, které jsou určené k běhacímu čtení. Jak na to? 1)
30.00 Kč
758044
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
24 kartiček se startovacími větami, které jsou vhodné pro vrstevnické (vzájemné) hodnocení dětí ve třídě, informace o
25.00 Kč
Čas - 3 aktivity Čas - 3 aktivity
1) “Já mám, kdo má” (Měření času) - Listy vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé karty. Karty rozdejte dětem (děti si mohou vylosovat), v případě menšího počtu žáků může mít každý karty dvě. Hru začíná ten, kdo má první kartu. Řekne: "Já mám první kartu, kdo má stolní kalendář?" Odpoví ten s obrázkem stolního kalendáře: "Já mám stolní kalendář, kdo má černobílé přesýpací hodiny?" Dále pokračuje hráč, který má obrázek černobílých přesýpacích hodin. Takto hra pokračuje až k hráči s poslední kartou ("A to je poslední karta").2) Aktivity do třídy s časovou výzvou - List vytiskněte, můžete ho zalaminovat a pak rozstříhejte na jednotlivé kartičky. Ty si děti mohou losovat a plnit úkoly. Může se losovat jeden úkol pro celou třídu, který plní všichni najednou, nebo si každý může vylosovat svůj úkol. Časový limit dětem měřte stopkami. Jedná se o úkoly pro zábavu, tudíž jejich splnění/nesplnění není třeba nijak hodnotit.  3) Pracovní list “Minulost, přítomnost, budoucnost” - List vytiskněte všem dětem, případně jeden do skupiny. Děti mají za úkol vystřihnout obrázky a nalepit je do správného pole (k minulosti, přítomnosti nebo budoucnosti). Řešení je součástí materiálu, ale není jednoznačné (některé obrázky mohou patřit do více polí). Cílem je ve třídě vyvolat diskuzi, která bude tím největším přínosem.
UUCZ-775301
Prvouka>Já mám, kdo má>Pracovní listy>Ostatní>2.>3.>🕐 Hodiny - čas
40.00