Já mám, kdo má..? digitální hodiny

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 195.17 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magda Cahová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 5. 2023
-25 % 35 Kč
26,25 Kč
Sdílet:

Žáci si díky kartičkám procvičí určování času na digitálních hodinách

Materiál je určen žákům mladšího školního věku.

 

Obsah materiálu

Průvodní strana – 1 A4

Kartičky – 5 A4

 

Pravidla hry jsou jednoduchá. Kartičky zamíchejte a rozdejte je žákům. Žák, který bude mít kartičku s nápisem „PRVNÍ KARTA“ začíná. Zeptá se spolužáků, kdo má např. čtvrt na deset dopoledne? Ostatní žáci se podívají na své kartičky a určí si na nich čas.. Žák, který má kartičku s hodinami ukazujícími 9:15 řekne: „já mám devět patnáct,“ a ptá se zase on: „kdo má …“. Hra pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky. Poslední kartička je označena nápisem KONEC. 

Další produkty od autora Magda Cahová

170122
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Výzdoba třídy
Jednoduchá pomůcka k výzdobě třídy i k výuce vyjmenovaných slov. Obsah materiálu Průvodní list - 1 strana A4 Přehledy
39.00 Kč
-25 % 39 Kč
29,25 Kč
673750
Matematika
2., 3.
Skládačky
Obsah materiálu Průvodní strana – 1 A4 10 skládaček puzzle – 10 A4 Návod Materiál je určen žákům mladšího školního věku
39.00 Kč
-25 % 39 Kč
29,25 Kč
59127
Pracovní činnosti
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Materiál je určen předškolákům a dětem mladšího školního věku, aby si procvičili práci s nůžkami a jemnou motoriku
30.00 Kč
-23 % 30 Kč
23 Kč
166385
Český jazyk - sloh
2., 3., 4.
Pracovní listy
Tvůrčí psaní pro mladší školáky. Obsah materiálu Průvodní strana – 1 A4 1 titulní strana – 1 A4 20 pracovních listů – 20
45.00 Kč
-25 % 45 Kč
33,75 Kč
Já mám, kdo má..? digitální hodiny Já mám, kdo má..? digitální hodiny
Žáci si díky kartičkám procvičí určování času na digitálních hodinách Materiál je určen žákům mladšího školního věku.   Obsah materiálu Průvodní strana – 1 A4 Kartičky – 5 A4   Pravidla hry jsou jednoduchá. Kartičky zamíchejte a rozdejte je žákům. Žák, který bude mít kartičku s nápisem „PRVNÍ KARTA“ začíná. Zeptá se spolužáků, kdo má např. čtvrt na deset dopoledne? Ostatní žáci se podívají na své kartičky a určí si na nich čas.. Žák, který má kartičku s hodinami ukazujícími 9:15 řekne: „já mám devět patnáct,“ a ptá se zase on: „kdo má …“. Hra pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky. Poslední kartička je označena nápisem KONEC. 
UUCZ-163482
Prvouka>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ>🕐 Hodiny - čas
35.00