LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
29
Velikost: 6.57 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“

Soubor slouží k výuce lidských smyslů.

Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.

 

Soubor obsahuje:

– přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4)

– 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm)

– 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)

 

Použití:

Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly).

Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy.

Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat.

Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku.

– druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

26937
Český jazyk
2., 3.
Já mám, kdo má
Hra k procvičení učiva prvouky, čtení s porozuměním, pozornosti, popisu věci, osoby. Děti si mohou samy popis vymyslet a
33.00 Kč
281833
Český jazyk - čtení
1., 2.
Kolíčkování
„Pozorně si prohlédni obrázky. Přečti si tvrzení a rozhodni, zda je to pravda, nebo lež. Označ kolíčkem nebo sponkou
52.00 Kč
1526
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
Děti vyberou kartičku s popisem, kde jaká příšerka bydlí, pozorně si ji přečtou a podle návodu přiřazují příšerky do
43.00 Kč
4386
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Děti vyluští rébus podle souřadnic. Správnost si mohou zkontrolovat sami podle řešení. Se slovem mohou dále pracovat
40.00 Kč
LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit
„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“ Soubor slouží k výuce lidských smyslů. Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.   Soubor obsahuje: – přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4) – 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm) – 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)   Použití: Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly). Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy. Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat. Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku. – druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
UUCZ-245197
Prvouka>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>1.>2.>3.>🫁 Lidské tělo
70.00