LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
29
Velikost: 6.57 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“

Soubor slouží k výuce lidských smyslů.

Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.

 

Soubor obsahuje:

– přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4)

– 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm)

– 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)

 

Použití:

Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly).

Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy.

Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat.

Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku.

– druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

690
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
Děti si přečtou text na lístečcích a přiřadí k němu správný obrázek. Pak pracují s pracovním listem. Do menších rámečků
38.00 Kč
2025
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
Děti rozdělíme do dvojic nebo do skupin. Každá dvojice (skupina) dostane 8 karet s větami + 8 karet s čísly slovních
38.00 Kč
98381
Český jazyk
3., 4.
Já mám, kdo má
Hry slouží k procvičení učiva VYJMENOVANÁ SLOVA + SLOVA PŘÍBUZNÁ. Hra obsahuje 7 x 25 kartiček. Kartičky rozdejte dětem
150.00 Kč
132306
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
„Najdi podle obrázku správnou větu a přepiš ji do pracovního listu.“ pro prvňáky vhodné ve druhé polovině šk. roku pro
49.00 Kč
LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit
„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“ Soubor slouží k výuce lidských smyslů. Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.   Soubor obsahuje: – přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4) – 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm) – 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)   Použití: Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly). Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy. Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat. Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku. – druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
UUCZ-245197
Prvouka>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>1.>2.>3.>🫁 Lidské tělo
70.00