LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
29
Velikost: 6.57 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“

Soubor slouží k výuce lidských smyslů.

Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.

 

Soubor obsahuje:

– přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4)

– 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm)

– 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)

 

Použití:

Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly).

Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy.

Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat.

Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku.

– druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

498758
Matematika
2.
Ostatní
„Vytvoř si přehled malé násobilky. Použij ho ke kontrole výpočtů.“ Materiál slouží k procvičování učiva, jako pomůcka
25.00 Kč
4111
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Abeceda - karty k výuce abecedy - obrázek + písmeno - velikost A5 - obrázkové karty k písmenkům - 2 varianty - s
50.00 Kč
244515
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
„Procvičujte psaní slov hravou formou.“ – luštíme dětmi oblíbené křížovky Rychlovky můžeme použít pro „rychlíky“ (děti
55.00 Kč
37392
Český jazyk - čtení
2., 3., 4.
Skládačky
„Čti zadání a podle toho skládej obrázky do správných rámečků.“ - čtení s porozuměním, logika, prostorová orientace
39.00 Kč
LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit
„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“ Soubor slouží k výuce lidských smyslů. Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.   Soubor obsahuje: – přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4) – 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm) – 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)   Použití: Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly). Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy. Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat. Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku. – druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
UUCZ-245197
Prvouka>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>1.>2.>3.>🫁 Lidské tělo
70.00