LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
29
Velikost: 6.57 MB
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 1. 2023
Cena:
70 Kč vč. DPH
Sdílet:

„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“

Soubor slouží k výuce lidských smyslů.

Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.

 

Soubor obsahuje:

– přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4)

– 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm)

– 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4)

– 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)

 

Použití:

Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly).

Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy.

Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat.

Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku.

– druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly.

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

339163
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
„Něco se dětem podařilo? Mají narozeniny? Zaslouží si odměnu? Určitě se jim budou líbit kartičky s výhodami.“ Kartičky
45.00 Kč
132738
Český jazyk
3., 4.
Didaktické hry
SOUBOR BĚHACÍCH DIKTÁTŮ K VYJMENOVANÝM SLOVŮM 7 v 1 - výhodný balíček - 168 vět k přepisu „Najdi podle obrázku správnou
185.00 Kč
116038
Český jazyk - čtení
2.
Pracovní listy
12 různých aktivit s jarní tématikou "Čteme, píšeme, počítáme, přemýšlíme, luštíme, kreslíme, stříháme, lepíme... prostě
49.00 Kč
44081
Matematika
1.
Ostatní
"Vypočti příklady. Doplněná čísla seřaď od nejmenšího po největší a zapiš do tabulky. Pod čísla doplň písmena podle
44.00 Kč
LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit LIDSKÉ SMYSLY – soubor aktivit
„Jaké máme smysly? Hraj si a uč se.“ Soubor slouží k výuce lidských smyslů. Formou hry se děti učí, jaké smysly člověk má. Můžete si také říct, že někteří lidé mají některý ze smyslů poškozený.   Soubor obsahuje: – přehled smyslů – karty na tabuli – 1(úvod) + 5 (velikost A4) – 5 kartiček s obrázky smyslových ústrojí (velikost 9 x 10 cm) – 48 kartiček s obrázky a názvy k přiřazení ke smyslům (velikost 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 48 kartiček s obrázky, kolíčkování – přiřazení ke smyslům (velikost cca 9 x 9 cm – 6 karet na A4) – 2 různé pracovní listy A5 (vždy 2 stejné na A4)   Použití: Karty s přehledem smyslů – tyto karty můžete použít k demonstraci při výuce lidských smyslů. Můžete je také použít k přiřazování obrázků. Karty rozložte na tabuli (na zem) vedle sebe a děti přikládají pod jednotlivé smysly obrázky podle toho, jakými smysly to, co je na obrázku vnímáme (některé obrázky můžeme vnímat i více smysly). Kartičky s obrázky – děti kartičky přikládají ke kartám s přehledem podle toho, jakým smyslem vnímáme – viz výše. U obrázků jsou napsány názvy. Kartičky s obrázky ke kolíčkování – děti si vezmou kartu, přemýšlejí, jakým smyslem to, co je na obrázku vnímají. Správný obrázek označí kolíčkem. Pokud jste před laminováním na zadní stranu označila tečkou správnou odpověď (odpovědi), mohou si správnost samy děti zkontrolovat. Pracovní listy – první list – děti odstřihnou spodní část s názvy lidských smyslů, rozstřihnou na jednotlivé části a správně přilepí do rámečku. – druhý list – děti odstřihnou spodní část s obrázky a rozstříhají je na jednotlivé dílky. Ty pak přikládají a lepí do tabulky pod správné smysly.
UUCZ-245197
Prvouka>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>1.>2.>3.>Lidské tělo
70.00