LIDSKÉ TĚLO
č.1 KE KTERÉMU SMYSLU PATŘÍ OBRÁZEK?
-
Kartičky nastříhejte a podle vyznačených čar rozpulte.
-
Aktivita určena na poznávání smyslů. Děti mají za úkol přiřadit obrázek ke správnému smyslu (květina - čich apod.)
č.2 POČÍTÁNÍ 1-6
-
Kartičky opět nastříhejte podle vyznačených čar
-
Děti mají za úkol orgány pojmenovat, spočítat a přiřadit ke správnému číslu
-
Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti
č.3 NA KTERÉ PÍSMENKO ZAČÍNÁ?
-
Kartičky opět rozstříhejte podle vyznačených čar
-
Děti mají za úkol opět orgány pojmenovat a přiložit k písmenu na které začínají
-
Aktivita je vhodná k rozvíjení čtenářské pregramotnosti
č.4 CO JE SLADKÉ, SLANÉ A KYSELÉ?
-
Na prvním listu jsou tři kartičky s nápisy o obrázkovým vysvětlením dané chutě
-
Na další stránce naleznete potraviny, které se s jednotlivými chutěmi pojí.
-
Všechny kartičky vystřihněte a děti mají za úkol přiřazovat jídla k jednotlivým chutím
č.5 CO UKAZUJE RENTGEN?
-
Aktiva vhodná na rozvíjení představivosti
-
Děti mají za úkol přiřadit část těla k rentgenovému snímku
č.6 NAŠE TĚLO
-
Naleznete zde 3 obrázky lidského těla - kostru, chlapce a orgány
-
Všechny obrázky jsou popsány s jednotlivými názvy
-
Při vytisknutí na A3 můžete použít jako výzdobu třídy
č.7. K ČEMU SLOUŽÍ ORGÁNY
-
6 kartiček s popisem jednotlivých orgánů
č.8 NAJDI PÍSMENKA
-
Tento pracovní list má dvě varianty
-
Při první variantě děti vybarvují pouze první písmena a v druhé variantě musí postupně vybarvit celé slovo S-R-D-C-E
Č.9 NAJDI STÍN
-
Opět kartičky určené k vystřižení
-
Děti mají za úkol najít k orgánům jejich stín
-
Aktivita je určena na rozvoj zrakového vnímání
č.10 JAK BIJE SRDÍČKO?
-
Děti zde mají obtáhnout linii, která značí jak bije naše srdíčko
-
Grafomotorické cvičení
č.11 DOKRESLI MOZEK
-
Děti zde mají za úkol dokreslit “cestičky” v mozku a zbytek hlavy vybarvit
-
Grafomotorické cvičení
č.12 CESTA DO ŽALUDKU
-
Děti mají za úkol obtáhnut cestu, jakou se jídlo dostalo do žaludku
-
Grafomotorické cvičení
Č.13 UMÝVÁNÍ ZOUBKŮ
-
Celý pracovní list zalaminujte a pro děti nachystejte mazací fix a kartáček
-
Děti mají za úkol si pokreslit zuby fixou (znázornění povlaku a kazu) a následně zuby kartáčkem vyčistit
-
Aktivita rozvíjí jemnou motoriku a upevňuje se zde povědomí o tom, že je důležité si čistit zuby
č.14 TVOŘENÍ ZUBŮ
-
Kartičky vystřihněte a zalaminujte a dětem nachystejte bílou plastelínu
-
Děti mají za úkol vymodelovat správný počet zubů
-
Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti a jemné motoriky
č.15 KTERÁ POTRAVINA JE NEZDRAVÁ?
-
Tento pracovní list rozvíjí povědomí o zdravých a nezdravých potravinách
-
Děti mají za úkol v každém řádku zakroužkovat potraviny, které jsou pro naše tělo nejméně zdravé
č.16 ZDRAVÝ A NEMOCNÝ ZUB
-
Děti budou potřebovat dvě barevné pastelky
-
Jednou barvou si zakroužkují zdravý zub a stejnou barvičkou všechny obrázky, které k němu patří a to samé s nemocným zubem.
č.17 KOMUNIKAČNÍ KARTIČKY
-
8 komunikačních kartiček na individuální rozhovory i do komunikačního kruhu
-
Pomoci kartiček si opakujete již získané vědomosti, rozšiřujete slovní zásobu a komunikační dovednost