Lidské tělo

Počet stran:
34
Velikost: 52.54 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

LIDSKÉ TĚLO

č.1 KE KTERÉMU SMYSLU PATŘÍ OBRÁZEK?

  • Kartičky nastříhejte a podle vyznačených čar rozpulte.

  • Aktivita určena na poznávání smyslů. Děti mají za úkol přiřadit obrázek ke správnému smyslu (květina - čich apod.)

č.2 POČÍTÁNÍ 1-6

  • Kartičky opět nastříhejte podle vyznačených čar

  • Děti mají za úkol orgány pojmenovat, spočítat a přiřadit ke správnému číslu

  • Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti

č.3 NA KTERÉ PÍSMENKO ZAČÍNÁ?

  • Kartičky opět rozstříhejte podle vyznačených čar

  • Děti mají za úkol opět orgány pojmenovat a přiložit k písmenu na které začínají

  • Aktivita je vhodná k rozvíjení čtenářské pregramotnosti

č.4 CO JE SLADKÉ, SLANÉ A KYSELÉ?

  • Na prvním listu jsou tři kartičky s nápisy o obrázkovým vysvětlením dané chutě

  • Na další stránce naleznete potraviny, které se s jednotlivými chutěmi pojí.

  • Všechny kartičky vystřihněte a děti mají za úkol přiřazovat jídla k jednotlivým chutím

č.5 CO UKAZUJE RENTGEN?

  • Aktiva vhodná na rozvíjení představivosti

  • Děti mají za úkol přiřadit část těla k rentgenovému snímku

č.6 NAŠE TĚLO

  • Naleznete zde 3 obrázky lidského těla - kostru, chlapce a orgány

  • Všechny obrázky jsou popsány s jednotlivými názvy

  • Při vytisknutí na A3 můžete použít jako výzdobu třídy

č.7. K ČEMU SLOUŽÍ ORGÁNY

  • 6 kartiček s popisem jednotlivých orgánů

č.8 NAJDI PÍSMENKA

  • Tento pracovní list má dvě varianty

  • Při první variantě děti vybarvují pouze první písmena a v druhé variantě musí postupně vybarvit celé slovo S-R-D-C-E

Č.9 NAJDI STÍN

  • Opět kartičky určené k vystřižení

  • Děti mají za úkol najít k orgánům jejich stín

  • Aktivita je určena na rozvoj zrakového vnímání

č.10 JAK BIJE SRDÍČKO?

  • Děti zde mají obtáhnout linii, která značí jak bije naše srdíčko

  • Grafomotorické cvičení

č.11 DOKRESLI MOZEK

  • Děti zde mají za úkol dokreslit “cestičky” v mozku a zbytek hlavy vybarvit

  • Grafomotorické cvičení

č.12 CESTA DO ŽALUDKU

  • Děti mají za úkol obtáhnut cestu, jakou se jídlo dostalo do žaludku

  • Grafomotorické cvičení

Č.13 UMÝVÁNÍ ZOUBKŮ

  • Celý pracovní list zalaminujte a pro děti nachystejte mazací fix a kartáček

  • Děti mají za úkol si pokreslit zuby fixou (znázornění povlaku a kazu) a následně zuby kartáčkem vyčistit

  • Aktivita rozvíjí jemnou motoriku a upevňuje se zde povědomí o tom, že je důležité si čistit zuby

č.14 TVOŘENÍ ZUBŮ

  • Kartičky vystřihněte a zalaminujte a dětem nachystejte bílou plastelínu

  • Děti mají za úkol vymodelovat správný počet zubů

  • Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti a jemné motoriky

č.15 KTERÁ POTRAVINA JE NEZDRAVÁ?

  • Tento pracovní list rozvíjí povědomí o zdravých a nezdravých potravinách

  • Děti mají za úkol v každém řádku zakroužkovat potraviny, které jsou pro naše tělo nejméně zdravé

č.16 ZDRAVÝ A NEMOCNÝ ZUB

  • Děti budou potřebovat dvě barevné pastelky

  • Jednou barvou si zakroužkují zdravý zub a stejnou barvičkou všechny obrázky, které k němu patří a to samé s nemocným zubem.

č.17 KOMUNIKAČNÍ KARTIČKY

  • 8 komunikačních kartiček na individuální rozhovory i do komunikačního kruhu

  • Pomoci kartiček si opakujete již získané vědomosti, rozšiřujete slovní zásobu a komunikační dovednost

 

 

 

 

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

560542
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Kartičky k procvičování hlásky Č Vzdělávací soubor je určen pro procvičování správné výslovnosti hlásky Č a k rozvoji
25.00 Kč
527433
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Postřehovky
Doplň chybějící obrázek Aktivita je vhodná k především k rozvoji hledání souvislostí a zrakového vnímání Všechny
25.00 Kč
156205
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
ČERNÝ PETR vzdělávací materiál je určen k rozvoji logického myšlení, procvičení názvů ovoce i zeleniny, zrakového
25.00 Kč
251717
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Vzdělávací materiál je určen pro děti MŠ, MŠ speciálních, ale i pro děti v 1.třídě k procvičení matematiky nebo pro děti
30.00 Kč
Lidské tělo Lidské tělo
LIDSKÉ TĚLO č.1 KE KTERÉMU SMYSLU PATŘÍ OBRÁZEK? Kartičky nastříhejte a podle vyznačených čar rozpulte. Aktivita určena na poznávání smyslů. Děti mají za úkol přiřadit obrázek ke správnému smyslu (květina - čich apod.) č.2 POČÍTÁNÍ 1-6 Kartičky opět nastříhejte podle vyznačených čar Děti mají za úkol orgány pojmenovat, spočítat a přiřadit ke správnému číslu Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti č.3 NA KTERÉ PÍSMENKO ZAČÍNÁ? Kartičky opět rozstříhejte podle vyznačených čar Děti mají za úkol opět orgány pojmenovat a přiložit k písmenu na které začínají Aktivita je vhodná k rozvíjení čtenářské pregramotnosti č.4 CO JE SLADKÉ, SLANÉ A KYSELÉ? Na prvním listu jsou tři kartičky s nápisy o obrázkovým vysvětlením dané chutě Na další stránce naleznete potraviny, které se s jednotlivými chutěmi pojí. Všechny kartičky vystřihněte a děti mají za úkol přiřazovat jídla k jednotlivým chutím č.5 CO UKAZUJE RENTGEN? Aktiva vhodná na rozvíjení představivosti Děti mají za úkol přiřadit část těla k rentgenovému snímku č.6 NAŠE TĚLO Naleznete zde 3 obrázky lidského těla - kostru, chlapce a orgány Všechny obrázky jsou popsány s jednotlivými názvy Při vytisknutí na A3 můžete použít jako výzdobu třídy č.7. K ČEMU SLOUŽÍ ORGÁNY 6 kartiček s popisem jednotlivých orgánů č.8 NAJDI PÍSMENKA Tento pracovní list má dvě varianty Při první variantě děti vybarvují pouze první písmena a v druhé variantě musí postupně vybarvit celé slovo S-R-D-C-E Č.9 NAJDI STÍN Opět kartičky určené k vystřižení Děti mají za úkol najít k orgánům jejich stín Aktivita je určena na rozvoj zrakového vnímání č.10 JAK BIJE SRDÍČKO? Děti zde mají obtáhnout linii, která značí jak bije naše srdíčko Grafomotorické cvičení č.11 DOKRESLI MOZEK Děti zde mají za úkol dokreslit “cestičky” v mozku a zbytek hlavy vybarvit Grafomotorické cvičení č.12 CESTA DO ŽALUDKU Děti mají za úkol obtáhnut cestu, jakou se jídlo dostalo do žaludku Grafomotorické cvičení Č.13 UMÝVÁNÍ ZOUBKŮ Celý pracovní list zalaminujte a pro děti nachystejte mazací fix a kartáček Děti mají za úkol si pokreslit zuby fixou (znázornění povlaku a kazu) a následně zuby kartáčkem vyčistit Aktivita rozvíjí jemnou motoriku a upevňuje se zde povědomí o tom, že je důležité si čistit zuby č.14 TVOŘENÍ ZUBŮ Kartičky vystřihněte a zalaminujte a dětem nachystejte bílou plastelínu Děti mají za úkol vymodelovat správný počet zubů Aktivita je vhodná k rozvíjení matematické pregramotnosti a jemné motoriky č.15 KTERÁ POTRAVINA JE NEZDRAVÁ? Tento pracovní list rozvíjí povědomí o zdravých a nezdravých potravinách Děti mají za úkol v každém řádku zakroužkovat potraviny, které jsou pro naše tělo nejméně zdravé č.16 ZDRAVÝ A NEMOCNÝ ZUB Děti budou potřebovat dvě barevné pastelky Jednou barvou si zakroužkují zdravý zub a stejnou barvičkou všechny obrázky, které k němu patří a to samé s nemocným zubem. č.17 KOMUNIKAČNÍ KARTIČKY 8 komunikačních kartiček na individuální rozhovory i do komunikačního kruhu Pomoci kartiček si opakujete již získané vědomosti, rozšiřujete slovní zásobu a komunikační dovednost        
UUCZ-523643
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Výzdoba třídy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Lidské tělo
40.00