Obří hledací omalovánka - Čarodějnická

Počet stran:
12
Velikost: 6.36 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 4. 2024
Sdílet:

Obří hledací omalovánka - Čarodějnická
Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc hledací! Součástí je totiž i hledací karta, na které se dozvíte co a kolik toho máte hledat...

Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát. 
Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. Jen tentokrát na výšku, takže ideální na výzdobu dveří. 
Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku. 

Mimo omalovánku v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a již zmíněnou hledací kartu. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim
- Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy
- Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat

Příklad cílů
- Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
- Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky
- Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.)

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

263997
Výtvarná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obří omalovánka na téma Jaro - Zajíci Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové omalovánky
30.00 Kč
546729
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Čarodějnice k zavěšení Stáhněte si tento pracovní list a vyrobte si krásnou závěsnou čarodějnici. Stačí vymalovat
0.00 Kč
375560
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Bacily - Demonstrační a stínové karty Součást souboru Bacily - Celá sada Soubor plný barev a trochu popuštěné fantazie
45.00 Kč
337546
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Malovaný podzim - Já mám, kdo má? Část souboru Malovaný podzim - Celá sada Soubor Já mám, kdo má? tentokrát s podzimní
65.00 Kč
Obří hledací omalovánka - Čarodějnická Obří hledací omalovánka - Čarodějnická
Obří hledací omalovánka - Čarodějnická Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc hledací! Součástí je totiž i hledací karta, na které se dozvíte co a kolik toho máte hledat... Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát.  Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. Jen tentokrát na výšku, takže ideální na výzdobu dveří.  Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku.  Mimo omalovánku v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a již zmíněnou hledací kartu.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim - Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy - Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat Příklad cílů - Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) - Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky - Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.) Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 
UUCZ-546687
Prvouka>Výtvarná výchova>Nezařazené k předmětu>Omalovánky>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧙 Čarodějnice>🌸 Jaro
40.00