Obří hledací omalovánka - Čarodějnická

Počet stran:
12
Velikost: 6.36 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 4. 2024
Sdílet:

Obří hledací omalovánka - Čarodějnická
Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc hledací! Součástí je totiž i hledací karta, na které se dozvíte co a kolik toho máte hledat...

Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát. 
Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. Jen tentokrát na výšku, takže ideální na výzdobu dveří. 
Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku. 

Mimo omalovánku v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a již zmíněnou hledací kartu. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim
- Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy
- Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat

Příklad cílů
- Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
- Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky
- Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.)

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

546729
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Čarodějnice k zavěšení Stáhněte si tento pracovní list a vyrobte si krásnou závěsnou čarodějnici. Stačí vymalovat
0.00 Kč
375566
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Bacily - Třísložkové karty Soubor plný barev a trochu popuštěné fantazie. U souborů se snažím využívat relevantní zdroje
30.00 Kč
328009
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obří omalovánka na téma Potápění Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové omalovánky mohou
35.00 Kč
231928
Vlastivěda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tato část velkého souboru je složena z různých částí koláčů, které jsou zaměřeny na počítání. Každá čtvrtina koláče má
35.00 Kč
Obří hledací omalovánka - Čarodějnická Obří hledací omalovánka - Čarodějnická
Obří hledací omalovánka - Čarodějnická Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc hledací! Součástí je totiž i hledací karta, na které se dozvíte co a kolik toho máte hledat... Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát.  Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. Jen tentokrát na výšku, takže ideální na výzdobu dveří.  Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku.  Mimo omalovánku v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a již zmíněnou hledací kartu.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim - Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy - Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat Příklad cílů - Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) - Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky - Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.) Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 
UUCZ-546687
Prvouka>Výtvarná výchova>Nezařazené k předmětu>Omalovánky>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧙 Čarodějnice>🌸 Jaro
40.00