Plakát ZELENINA s aktivitami

Počet stran:
7
Velikost: 30.18 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 1. 2024
Sdílet:

Plakát s aktivitami k tématu ZELENINA

  • Mít plakát pověšený ve třídě je krásné, ale když ho dětem vytiskneme na menší formát tak s ním můžeme dále pracovat a rozvíjet u toho spoustu věcí.
  • V materiálu tedy najdete plakát ve velikosti A3, A4 i A5
  • Dále jsou zde různé úpravy plakátu pro další aktivity
  • Vzdělávací materiál je určen nejen pro mateřské školy, ale i pro speciální školy a první či druhou třídu.

Aktivity, které se dají s plakátem dělat a co se tím rozvíjí:

  • kroužkování obrázků podle zadání
    • Děti budou mít před sebou plakát a pastelky všech barev. Dětem budeme postupně říkat jaký obrázek mají zakroužkovat a jakou barvou.
    • Děti si zde rozvíjí jak sluchové tak zrakové vnímání - musí reagovat na více slovních pokynů, zapamatovat si jej, vyhledat pastelku i obrázek a ten nakonec zakroužkovat.
    • například: “Vezměte si modrou pastelku a zakroužkujte mrkev”
    • pro děti které již umí číst je zde i slovní návod - děti si tedy procvičují i práci s textem
  • hledání obrázků
    • vytiskněte obrázky tak, aby každé dítě mělo možnost obrázek najít 20 dětí=20 obrázků. Následně obrázky poschovávejte po třídě nebo po zahradě a děti mají za úkol najít všechny obrázky, které se vyskytují na plakátu. U obrázku, který už našli si mohou nakreslit fajfku, puntík, nebo si políčko vybarvit
  • povídání o jednotlivých obrázcích
    • společně s dětmi si prohlížejte jednotlivou zeleninu a můžete si říct jakou má chuť, dále si řekněte v jakém jídle můžeme tuto zeleninu najít
    • například: rajčátko je červené a je sladké, mrkev je oranžová, patří mezi kořenovou zeleninu a je sladká
    • děti si rozvíjí slovní zásobu, samostatný mluvní projev, učí se mluvit v celých větách i vést rozhovor
    • s dětmi zde můžete procvičovat i pojmy nad, pod, vedle, vpravo, vlevo
  • jaký další obrázek by tam mohl být?
    • nechte děti přemýšlet o tom, jaká další zelenina by mohly na plakátu být
  • počítání obrázků
    • děti mohou počítat kolik je zde celkově zeleniny, rajčat, zelené zeleniny, kořenové zeleniny apod.
    • děti si procvičují orientaci na papíru, postřeh, počty, druhy a názvy zeleniny

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

502246
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Procvičování hlásky J pomoci obrázků Soubor obsahuje 53 karet s obrázky. Obsahuje hlásku J na začátku slova, ve slabice
25.00 Kč
548507
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Karty jsou skvělým nástrojem pro rozšiřování slovní zásoby, učení nových pojmů nebo zlepšení dovedností v čtení. Jsou
30.00 Kč
505951
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Procvičování hlásky Ř pomoci obrázků Soubor obsahuje 84 karet s obrázky. Obsahuje hlásku Ř na začátku slova, ve slabice
25.00 Kč
706842
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál určený k procvičování rozkladu čísel od 1 do 10 Děti mají za úkol doplňovat čísla do připravených „domečků“
35.00 Kč
Plakát ZELENINA s aktivitami Plakát ZELENINA s aktivitami
Plakát s aktivitami k tématu ZELENINA Mít plakát pověšený ve třídě je krásné, ale když ho dětem vytiskneme na menší formát tak s ním můžeme dále pracovat a rozvíjet u toho spoustu věcí. V materiálu tedy najdete plakát ve velikosti A3, A4 i A5 Dále jsou zde různé úpravy plakátu pro další aktivity Vzdělávací materiál je určen nejen pro mateřské školy, ale i pro speciální školy a první či druhou třídu. Aktivity, které se dají s plakátem dělat a co se tím rozvíjí: kroužkování obrázků podle zadání Děti budou mít před sebou plakát a pastelky všech barev. Dětem budeme postupně říkat jaký obrázek mají zakroužkovat a jakou barvou. Děti si zde rozvíjí jak sluchové tak zrakové vnímání - musí reagovat na více slovních pokynů, zapamatovat si jej, vyhledat pastelku i obrázek a ten nakonec zakroužkovat. například: “Vezměte si modrou pastelku a zakroužkujte mrkev” pro děti které již umí číst je zde i slovní návod - děti si tedy procvičují i práci s textem hledání obrázků vytiskněte obrázky tak, aby každé dítě mělo možnost obrázek najít 20 dětí=20 obrázků. Následně obrázky poschovávejte po třídě nebo po zahradě a děti mají za úkol najít všechny obrázky, které se vyskytují na plakátu. U obrázku, který už našli si mohou nakreslit fajfku, puntík, nebo si políčko vybarvit povídání o jednotlivých obrázcích společně s dětmi si prohlížejte jednotlivou zeleninu a můžete si říct jakou má chuť, dále si řekněte v jakém jídle můžeme tuto zeleninu najít například: rajčátko je červené a je sladké, mrkev je oranžová, patří mezi kořenovou zeleninu a je sladká děti si rozvíjí slovní zásobu, samostatný mluvní projev, učí se mluvit v celých větách i vést rozhovor s dětmi zde můžete procvičovat i pojmy nad, pod, vedle, vpravo, vlevo jaký další obrázek by tam mohl být? nechte děti přemýšlet o tom, jaká další zelenina by mohly na plakátu být počítání obrázků děti mohou počítat kolik je zde celkově zeleniny, rajčat, zelené zeleniny, kořenové zeleniny apod. děti si procvičují orientaci na papíru, postřeh, počty, druhy a názvy zeleniny
UUCZ-467402
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Výzdoba třídy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>Speciální pedagogika>🍎 Ovoce-zelenina
30.00