Pohádky - Šipkovaná

Předmět:
Počet stran:
15
Velikost: 12.73 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jaroslav Pytlíček
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2025
Sdílet:

Venkovní hra pro děti s pohádkovým motivem, kdy jdou po vyznačené trase a cestou plní úkoly. Materiál obsahuje 60 karet s pohybovými, vědomostními či hledacími úkoly.

Vyberte si karty s úkoly a vložte je do obálky.

V materiálu najdete 50 karet rozdělených do 4 skupin a 10 bonusových karet. Ty dětem přidají do dalšího úkolu vlastnost pohádkového hrdiny!

  • vědomostní (fialové)
  • pohybové (růžové)
  • hledací (žluté)
  • otázky k zamyšlení (tyrkysové)

Připravte označenou trasu. Počet karet záleží na délce trasy a věku dětí. Z přírodnin (klacky, šišky, kamínky) vytvořte šipky, případně na stromy zavěste fáborky. Místo, kde schováte obálku s úkolem označte na zemi nakresleným sybolem obálky či jiným způsobem označte. Děti poté hledají v okolí symbolu obálku s úkolem, který následně plní. Trasa by ideálně měla končit hledáním pokladu či společným setkáním.

Další produkty od autora Jaroslav Pytlíček

927589
Dopravní výchova
Školní družina, 2., 3., 4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Procvičte s dětmi dopravní značky i správné chování na silnici. Hra obsahuje 15 listů s otázkami. Písmeno u správné
85.00 Kč
1107
Přírodověda
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Vývoj motýla, včely, berušky, vážky, brouka a mravence. K jednotlivým druhům hmyzu je: karta s popisem jeho vývoje
115.00 Kč
272484
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Ostatní
Karty tematicky zaměřené na symboly jara. Celkem 30 karet velikosti A4 a přehledová karta.
85.00 Kč
3063
Přírodověda
MŠ - předškoláci, 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra na postřeh s obrázky hmyzu. Celkem 31 kulatých hracích karet. Úkolem hráčů je co nejrychleji najít společný symbol
75.00 Kč
Pohádky - Šipkovaná Pohádky - Šipkovaná
Venkovní hra pro děti s pohádkovým motivem, kdy jdou po vyznačené trase a cestou plní úkoly. Materiál obsahuje 60 karet s pohybovými, vědomostními či hledacími úkoly.Vyberte si karty s úkoly a vložte je do obálky.V materiálu najdete 50 karet rozdělených do 4 skupin a 10 bonusových karet. Ty dětem přidají do dalšího úkolu vlastnost pohádkového hrdiny!vědomostní (fialové)pohybové (růžové)hledací (žluté)otázky k zamyšlení (tyrkysové)Připravte označenou trasu. Počet karet záleží na délce trasy a věku dětí. Z přírodnin (klacky, šišky, kamínky) vytvořte šipky, případně na stromy zavěste fáborky. Místo, kde schováte obálku s úkolem označte na zemi nakresleným sybolem obálky či jiným způsobem označte. Děti poté hledají v okolí symbolu obálku s úkolem, který následně plní. Trasa by ideálně měla končit hledáním pokladu či společným setkáním.
UUCZ-836004
Prvouka>Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧚 Pohádky
120.00