Řecká cesta za pokladem

Počet stran:
21
Velikost: 13.38 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 7. 2022
Sdílet:

Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí.

Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech.

CO V ETAPOVCE NAJDETE

  • Úvodní kartu s Pepíkem
  • Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly
  • Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4)
  • Závěrečnou kartu s poděkováním
  • Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu
  • Amforu
  • Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů

CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT

  • Poklad
  • Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína
  • Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky
  • Úkol se Sirénou: píšťalku
  • Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí
  • Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí

PŘÍBĚH HRY

Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.

Další produkty od autora Etapovky - Mgr. Michaela Černá

301359
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Vypadá to, že pavouk Francois, věrný pomocník čarodějnice Kanistvoory má trošku problém. Má své povinnosti, to je jasná
90.00 Kč
689533
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3., 4.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Ve vzduchu je cítit Halloween - konec sklizně, začátek zimy, čas duchů. Chcete se příjemně bát, přečíst si strašidelný
75.00 Kč
109758
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Fašank je konec masopustního období před Popeleční středou. Po ní následuje 40denní půst a Velikonoce. Fašank je plný
60.00 Kč
81107
Český jazyk - čtení
Školní družina, 1., 2., 3.
Didaktické hry
Každý rok touto dobou se chystá Mikuláš se svými pomocníky na velikou obchůzku. Navštěvují všechny děti, některé
95.00 Kč
Řecká cesta za pokladem Řecká cesta za pokladem
Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí. Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech. CO V ETAPOVCE NAJDETE Úvodní kartu s Pepíkem Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4) Závěrečnou kartu s poděkováním Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu Amforu Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT Poklad Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky Úkol se Sirénou: píšťalku Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí PŘÍBĚH HRY Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.
UUCZ-152236
Prvouka>Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>🏖️ Prázdniny
95.00