Řecká cesta za pokladem

Téma:
Počet stran:
21
Velikost: 13.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 7. 2022
Sdílet:

Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí.

Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech.

CO V ETAPOVCE NAJDETE

  • Úvodní kartu s Pepíkem
  • Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly
  • Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4)
  • Závěrečnou kartu s poděkováním
  • Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu
  • Amforu
  • Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů

CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT

  • Poklad
  • Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína
  • Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky
  • Úkol se Sirénou: píšťalku
  • Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí
  • Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí

PŘÍBĚH HRY

Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.

Další produkty od autora Etapovky

89983
Prvouka
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Každý rok, vždycky pár dní po Štědrém dni, se v Betlémě scházejí dárkonosiči z celého světa. Svolává je Ježíšek. Rokují
75.00 Kč
559011
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
HRA S ČARODĚJNICKÝM BÁDÁNÍM PRO DĚTI OD 5 LET Blíží se filipojakubská noc. My lidé sháníme čarodějnice, které by byly
95.00 Kč
73467
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Stezka odvahy je etapovka složená ze čtyř částí. V první části, v Lexikonu, se děti seznámí s 15 bubáky, kteří
70.00 Kč
130309
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Trpaslík Dubínek míří na Čarodějný vrch, protože se zde usadila čarodějnice Abakúha - bere zvířátkům ze spížek jídlo a
45.00 Kč
Řecká cesta za pokladem Řecká cesta za pokladem
Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí. Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech. CO V ETAPOVCE NAJDETE Úvodní kartu s Pepíkem Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4) Závěrečnou kartu s poděkováním Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu Amforu Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT Poklad Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky Úkol se Sirénou: píšťalku Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí PŘÍBĚH HRY Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.
UUCZ-152236
Prvouka>Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>Prázdniny
95.00