Řecká cesta za pokladem

Počet stran:
21
Velikost: 13.38 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 7. 2022
Sdílet:

Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí.

Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech.

CO V ETAPOVCE NAJDETE

  • Úvodní kartu s Pepíkem
  • Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly
  • Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4)
  • Závěrečnou kartu s poděkováním
  • Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu
  • Amforu
  • Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů

CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT

  • Poklad
  • Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína
  • Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky
  • Úkol se Sirénou: píšťalku
  • Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí
  • Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí

PŘÍBĚH HRY

Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.

Další produkty od autora Etapovky - Mgr. Michaela Černá

689533
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3., 4.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Ve vzduchu je cítit Halloween - konec sklizně, začátek zimy, čas duchů. Chcete se příjemně bát, přečíst si strašidelný
75.00 Kč
146959
Český jazyk - čtení
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Někdy se i v pohádkách stane, že do nich foukne čerstvý vítr a to, co platí po celá staletí, je najednou jinak. I v
110.00 Kč
141700
Vlastivěda
1., 2., 3., 4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
7. 7. 2007 (tedy před 15 lety) bylo podle počtu hlasů zaslaných lidmi z celého světa zvoleno nových sedm divů světa
140.00 Kč
121585
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Blíží se Velikonoce. Náš Pan Vajíčko je zcela připraven. Už jen posbírat mašličky na pomlázku. Projdete s ním stezkou a
80.00 Kč
Řecká cesta za pokladem Řecká cesta za pokladem
Lovci pokladů Maruška a Pepík, který si nechává říkat Indiana Jones, se dozvěděli od starého Řeka o existenci kouzelné amfory s pokladem. A tak se rozhodnou ji hledat. Stačí jim dojít na první zastávku a už je jasné, že věci se odehrají jinak. Amfora je totiž rozbitá. Děti tedy budou muset objet celé Řecko a posbírat její kusy. Nebude to ale jednoduché. Každý kus střeží některá bájná bytost z řeckých pověstí. Etapovka Cesta za pokladem je vymyšlená jako venkovní stezka s úkoly a prostorem k utužení soudržnosti dětí. Děti postupně projdou osmi zastávkami, najdou osm kusů kouzelné amfory a zjistí, že tím největším pokladem nejsou mince, ale KAMARÁDI. Děti se dozví v rámci hry základní fakta o řeckých památkách a jednoduchým způsobem také získávají informace o řeckých bájích a mýtech. CO V ETAPOVCE NAJDETE Úvodní kartu s Pepíkem Osm karet s řeckými pamětihodnostmi a úkoly Přílohu k úkolu z ostrova Santorini (1 A4) Závěrečnou kartu s poděkováním Bonusovou kartu s výzvou k hledání pokladu Amforu Kartičky s malými amforami a obrázky bájných tvorů CO V ETAPOVCE NENAJDETE A BUDETE POTŘEBOVAT Poklad Úkol s Fénixem: plastelína, modelovací hmota, hlína Úkol s Hefaistem a Sfinx: křídy nebo papíry a pastelky Úkol se Sirénou: píšťalku Úkol s Minotaurem: provázek, tužka, šátek na zavázání očí Úkol se Sfinx: hádanky přiměřené věku a schopnostem dětí PŘÍBĚH HRY Děti se stávají po boku Marušky a Pepíka lovci pokladů. Vydají se napříč Řeckem, splní všechny úkoly, posbírají kusy amfory a zjistí, že největší poklad jsou KAMARÁDI. Pak možná odhalí cestu k dalšímu pokladu.
UUCZ-152236
Prvouka>Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>🏖️ Prázdniny
95.00