Živly - Obří omalovánka

Počet stran:
13
Velikost: 11.07 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Obří omalovánka na téma Živly
Omalovánka není součástí celké sady Živly. 
Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. 


Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát. 
Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. 
Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku. 

Mimo omalovánky v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a barevnou předlohu. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim
- Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy
- Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat

Příklad cílů
- Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
- Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky
- Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.)

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

235663
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Třísložkové karty k masopustu Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze
55.00 Kč
248500
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedním tahem - Masopust Jedná se o soubor 15 listů tzv. jednotažek. Tedy obrázků, které jsou tvořeny jednou čarou a
35.00 Kč
250998
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Únorový pranostikář Únorový pranostikář je souborem ručně malovaných pranostik na každý den v měsíci. Tentokrát obsahuje
75.00 Kč
440419
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Zimní stopování - Celá sada V souboru naleznete dvě úvodní karty ke stopování, zadní stranu k tisku a seznamovou kartu
195.00 Kč
Živly - Obří omalovánka Živly - Obří omalovánka
Obří omalovánka na téma Živly Omalovánka není součástí celké sady Živly.  Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4.  Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát.  Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky.  Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku.  Mimo omalovánky v klasické i obří verzi obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci a barevnou předlohu.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim - Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy - Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat Příklad cílů - Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) - Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky - Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.) Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 
UUCZ-328008
Prvouka>Výtvarná výchova>Nezařazené k předmětu>Omalovánky>Výzdoba třídy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Den Země>Počasí
35.00