CESTOVATELÉ - týdenní program

Počet stran:
48
Velikost: 21.62 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 6. 2022
Sdílet:

V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus!

Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás.

Jak s materiálem pracovat

Základní část dobrodružství tvoří:

  • První zápis z deníku Klubu cestovatelů
  • Stezka bájnou Atlantidou

V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu).

Rozšíření

Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů.

Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.

Další produkty od autora Etapovky - Mgr. Michaela Černá

74529
Český jazyk
Školní družina, 5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Didaktické hry
Ferda je úplně normální kluk. Je mu asi tak dvanáct. Trochu paří na kompu, trochu jezdí na skejtu, sportuje a škola ho
80.00 Kč
107806
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Celoroční tematická hra
Na pirátské palubě přivítali staří Bardi nové Smetáky - tedy piráty, kteří budou teď, na začátku své zlotřilecké dráhy
90.00 Kč
90558
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Prasátko má na konci roku spoustu práce. Nejdřív ho chtějí na Štědrý den vidět úplně všichni, ale prasátko musí hlídat
75.00 Kč
633452
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Škola je tichá. Nikde nikdo. Dusno, prach, zavřená okna. Jsou totiž prázdniny a není důvod, aby po schodech běhaly
90.00 Kč
CESTOVATELÉ - týdenní program CESTOVATELÉ - týdenní program
V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus! Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás. Jak s materiálem pracovat Základní část dobrodružství tvoří: První zápis z deníku Klubu cestovatelů Stezka bájnou Atlantidou V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu). Rozšíření Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů. Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.
UUCZ-105280
Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>❄️ Zima>👷‍♂️ Povolání>🏖️ Prázdniny
90.00