CESTOVATELÉ - týdenní program

Počet stran:
48
Velikost: 21.62 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 6. 2022
Sdílet:

V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus!

Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás.

Jak s materiálem pracovat

Základní část dobrodružství tvoří:

  • První zápis z deníku Klubu cestovatelů
  • Stezka bájnou Atlantidou

V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu).

Rozšíření

Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů.

Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.

Další produkty od autora Etapovky - Mgr. Michaela Černá

73467
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Stezka odvahy je etapovka složená ze čtyř částí. V první části, v Lexikonu, se děti seznámí s 15 bubáky, kteří
70.00 Kč
219732
Český jazyk - čtení
Školní družina, 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Nastal čas chrastících řetězů, tlukoucích srdíček a obrázkových pytlů za oknem. Ale ne. My nestrašíme. My jsme si
70.00 Kč
104882
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4.
Didaktické hry
Vypadá to, že u hodné babičky Kocourkové byli zloději. Taková hodná kočičí babička to je! A oni jí ukradli plný pytlík s
90.00 Kč
713648
Prvouka
2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Už se zase těšíme na Ježíška... Copak nám asi nadělí?” To zatím nevíme, ale víme, že z Etapovek k vám právě přiletěla
50.00 Kč
CESTOVATELÉ - týdenní program CESTOVATELÉ - týdenní program
V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus! Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás. Jak s materiálem pracovat Základní část dobrodružství tvoří: První zápis z deníku Klubu cestovatelů Stezka bájnou Atlantidou V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu). Rozšíření Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů. Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.
UUCZ-105280
Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>❄️ Zima>👷‍♂️ Povolání>🏖️ Prázdniny
90.00