CESTOVATELÉ - týdenní program

V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus!

Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás.

Jak s materiálem pracovat

Základní část dobrodružství tvoří:

  • První zápis z deníku Klubu cestovatelů
  • Stezka bájnou Atlantidou

V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu).

Rozšíření

Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů.

Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.

Další produkty od autora Etapovky - Mgr. Michaela Černá

121923
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Na Popeleční středu se kdesi u lesa narodil malý zajíc. Je to takové milé, ušaté a příšerně zvědavé stvoření. Maminka
102.00 Kč
286713
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
An eager explorer, Bunny Fluffy, was tasked with bringing coloured eggs and some sweets to the kids. Unfortunately, he
105.00 Kč
77866
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Nastala sezóna bacilů. Po domě se pohybují Usmrkánci. Jsou unavení, celí mokří, opuchlí a otrávení, že nemůžou ven. Jsou
60.00 Kč
83270
Prvouka
Školní družina, 3., 4.
Didaktické hry
Advent je čas příchodu. Připravujeme se na Ježíšovo narození, někdo se těší na Ježíška, pro někoho jsou Vánoce tradiční
65.00 Kč
CESTOVATELÉ - týdenní program CESTOVATELÉ - týdenní program
V Klubu cestovatelů najednou zazvonil telefon. Ze starobylého sluchátka na drátku se ozýval rozrušený hlas strejdy Mirka a my jsme celí napjatí poslouchali, jaký důležitý úkol nám byl přidělen. Cože? Zapomenutý kompas celý ze zlata? A kde že se to ztratil? V Atlantidě? Kde leží taková země? Adámku, glóbus! Cestovatelé jsou etapovka nejen na jarní prázdniny, kterou si můžete sami poskládat z mnoha různých etap. Podle toho, kolik dnů chcete s cestovatelským dobrodružstvím strávit a podle věku, zájmu a potřeb dětí, jednoduše zvolte takové aktivity, které vám zrovna pro konkrétní chvíli vyhovují. A na konci celé hry společně s dětmi poskládejte zapomenutý kompas. Jestli vás přivede k pokladu, záleží už čistě jen na vás. Jak s materiálem pracovat Základní část dobrodružství tvoří: První zápis z deníku Klubu cestovatelů Stezka bájnou Atlantidou V té nejjednodušší (a nejkratší) variantě hry stačí předat dětem první zápis z deníku a připravit pro ně Stezku bájnou Atlantidou. Po cestě musí děti najít 5 dokladů (potřebují je k cestě zpět) a 5 částí kompasu. Na konci stezky složí kompas a ten je dovede ke strejdovi Mirkovi - a pokud budete chtít, také k pokladu (nebo diplomu). Rozšíření Dobrodružství může být ale mnohem delší a pestřejší. Do hry můžete připojit kteroukoliv z dalších nabízených aktivit. Za splnění každé z nich dětí získají (najdou) razítko do cestovního pasu. Aktivity můžete volit podle aktuální potřeby i zájmu dětí, můžete je využít všechny, nebo jen některé. Každá z aktivit je zasazena do příběhu o zapomenutém kompasu (část Motivace). Tak každou aktivitu dětem uvedete: přečtete jim zápis z deníku o novém dobrodružství (Motivace). A jakmile potřebujete etapovku ukončit, dáte dětem druhý zápis z deníku Klubu cestovatelů. Děti si během etapovky prohlubují kompetenci k řešení problémů, komunikační kompetence. S tímhle dobrodružstvím dáte svému programu hezký cestovatelský rámec.
UUCZ-105280
Zeměpis>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>❄️ Zima>👷‍♂️ Povolání>🏖️ Prázdniny
90.00