Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

728492
Nezařazené k předmětu
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Pro koho je materiál určen a co je jeho cílem? Materiál je určen primárně pro třídní učitele na 2. stupeň. V materiálu
40.00 Kč
463779
Zeměpis
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 9. ročník k tématu světové hodposdářství. Materiál obsahuje kompetní přípravu s
45.00 Kč
592946
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál je určen pro 7. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění a procvičení 50
50.00 Kč
426147
Zeměpis
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 8. ročník ZŠ v rámci tématu kraje Česka - Pardubický kraj. Materiál lze použít
45.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>☁️ Počasí
45.00