Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

431638
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Pro koho je materiál určen a co je jeho cílem? Materiál je určen do hodin přírodopisu pro 8. ročník ZŠ. Lze použít i na
50.00 Kč
367134
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pokud chcete mít první hodiny přírodopisu koncipovány zábavnou a hravou formou, Přírodopisné Activity jsou určitě pro
55.00 Kč
510797
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Testy a písemky
Materiál je určen do hodin přírodopisu pro 7. ročník k zopakování tématu ptáci. Materiál obsahuje 3 PowerPointové
35.00 Kč
290602
Biologie
7.
Domino
Materiál je určen pro 7. ročníky na 2. stupni ZŠ. Jeho cílem je aktivní zopakování témat kořen, stonek a list. Žáci
45.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>☁️ Počasí
45.00