Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

405218
Zeměpis
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 9. ročník. Příprava je koncipována podle modelu E-U-R (evokace - uvědomění si -
35.00 Kč
302460
Zeměpis
8.
Pracovní listy
Balíček materiálů a příprav k tématu hospodářství Česka je určen pro 8. ročník základní školy. Balíček obsahuje jednak
60.00 Kč
424616
Zeměpis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho je materiál určen a co je jeho cílem? Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 9. ročník ZŠ. Lze použít i na SŠ
30.00 Kč
441581
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro učitele i žáky do hodin přírodopisu k tématu ptáci (7. ročník). Součástí materiálu je učební text
75.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>☁️ Počasí
45.00