Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

517680
Biologie
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je určen pro 6. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění si informací o
55.00 Kč
375130
Biologie
7.
Pracovní listy
Co materiál obsahuje? kompletní přípravu na témata kruhoústí a paryby - dokument s přípravou + prezentace v PowerPointu
60.00 Kč
511370
Biologie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je určen pro 8. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je aktivní zopakování tématu
65.00 Kč
396233
Zeměpis
9.
Pracovní listy
Materiál je určen do hodin zeměpisu pro žáky 9. ročníku. Obsahuje kompletní přípravu na téma obyvatelstvo světa -
65.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>Počasí
45.00