Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

692520
Biologie
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění tématu minerály - co
75.00 Kč
364072
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pokud chcete ozvláštnit vaše pravidelné zprávy pro rodiče vaší třídy, tyto šablony jsou přesně pro vás. Zakoupením
40.00 Kč
291855
Zeměpis
8.
Pracovní listy
Materiál je určen pro 8. ročníky na 2. stupni ZŠ. Cílem je aktivní zopakování tématu obyvatelstvo Česka. Žáci pracují s
65.00 Kč
463779
Zeměpis
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 9. ročník k tématu světové hodposdářství. Materiál obsahuje kompetní přípravu s
45.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>☁️ Počasí
45.00