Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra.

Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas. 

Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit. 

V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.

Další produkty od autora Učím příro.země

396218
Zeměpis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho je materiál určen a co je jeho cílem? Materiál je určen do hodin zeměpisu pro 8. ročník. Jeho cílem je
30.00 Kč
510797
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Testy a písemky
Materiál je určen do hodin přírodopisu pro 7. ročník k zopakování tématu ptáci. Materiál obsahuje 3 PowerPointové
35.00 Kč
734179
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je určen pro 7. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění tématu nejznámější
65.00 Kč
355224
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
obsah zakoupeného materiálu: 8 listů s medailonky Medailonek ve 3. a 6. třídě slouží primárně jako seznamovací aktivita
40.00 Kč
Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list Litosféra - přírodní katastrofy (výbuch sopky) - pracovní list
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z vlastní zkušenosti – v první hodině děláme cvičení 1-6, v hodině následující cvičení 7-8. Ve druhé hodině se stihne ještě společná diskuze a případně kontrola. Žákům dovoluji pracovat ve dvojicích a mohou používat sešit a atlas.  Důležité také je, že zejména u cvičení 1-4 žák pracuje pouze s vlastními znalostmi a je tedy důležité zdůraznit, že žádná odpověď není špatná, pokud ji žák dokáže odůvodnit a obhájit.  V pracovním listu se žáci mimo jiné dozví, jaké důsledky má přírodní katastrofa na lokální i globální úrovni nebo jak se v případě přírodní katastrofy chovat.
UUCZ-291853
Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>☁️ Počasí
45.00