AJ - Present perfect - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 15.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 1. 2025
Sdílet:

Obsah:

  • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
  • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
  • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
  • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
  • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

Před hrou:

  • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.
  • Poté rozstřihněte na polovinu.
  • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
  • Možnost laminace kartiček.

 

Postup práce s materiálem

  • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
  • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
  • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
  • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
  • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v předpřítomném čase prostém.
  • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.

 

Obtížnost:

  • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
  • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
  • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
  • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.
  • Metodické tipy
  • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.

 

Doporučená reflexe:

  • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
  • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.

 

Materiál rozvíjí:

  • Gramatické znalosti (tvorba vět v předpřítomném čase prostém).
  • Samostatné učení a sebekontrolu.

Další produkty od autora Jana Brejchová

667986
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : dva plánky s nejčastějšími nepravidelnými slovesy Před hrou: magnetické kameny - já zakoupila sadu na Allegro za
29.00 Kč
324634
Matematika
5.
Didaktické hry
Obsah: Karty obsahují učivo matematiky - aritmetický průměr (takže procvičují sčítání a dělení jednociferným) Určeno pro
29.00 Kč
394191
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 12 karet s šiframi týkajících se svátku Halloween Před hrou: kartičky vytisknout a rozstříhat, doporučuji
29.00 Kč
342646
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Ostatní
Obsah: 40 kartIček s gramatikou anglického jazyka pro žáky od 4. - 9. třídy Před použitím: 6xA4 vytisknout, zalaminovat
29.00 Kč
AJ - Present perfect - gradované úlohy AJ - Present perfect - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.Poté rozstřihněte na polovinu.Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v předpřítomném čase prostém.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi. Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé. Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč. Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v předpřítomném čase prostém).Samostatné učení a sebekontrolu.
UUCZ-766275
Anglický jazyk>Pracovní listy>8.>9.>SŠ
32.00