ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 7.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2023
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků.

Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

607116
Zeměpis
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “Amerika” -> odpovědní arch -> řešení O co se jedná? Jedná se
35.00 Kč
329391
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dobrý den, vážení kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení tohoto materiál. V první řadě Vám velice děkuji za zakoupené
29.00 Kč
339204
Matematika
2.
Ostatní
Jedná se o 3 sady loveckých kartiček zaměřených na sčítání a odčítání čísel do 100, na kterých se nachází právě
29.00 Kč
605444
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 35 plakátů o formátu A4 jako forma zajímavé výzdoby do vaší třídy. Každý den můžete žákům pověsit jinou
35.00 Kč
ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu
UUCZ-329384
Anglický jazyk>Ostatní>3.>4.>5.>🐾 Živočichové
29.00