ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 7.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2023
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků.

Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

330456
Český jazyk
7., 8.
Ostatní
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
329391
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dobrý den, vážení kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení tohoto materiál. V první řadě Vám velice děkuji za zakoupené
29.00 Kč
329420
Zeměpis
8.
Ostatní
Dobrý den, milí kolegové. Prvně Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se v souboru
29.00 Kč
334670
Anglický jazyk
2.
Skládačky
Tento soubor obsahuje 21 duh s anglicky napsanými čísly od 0 do 20. Duhy lze buďto využít jako výzdobné výukové plakátky
25.00 Kč
ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu
UUCZ-329384
Anglický jazyk>Ostatní>3.>4.>5.>🐾 Živočichové
29.00