ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 7.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2023
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků.

Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

334672
Matematika
2.
Skládačky
Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu
27.00 Kč
381445
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Ostatní
Obsah: Soubor obsahuje celkem 54 kartiček s vyplněnými slovíčky na hru Aktivity v anglickém jazyce na téma – HALLOWEEN
29.00 Kč
310595
Německý jazyk
7., 8.
Já mám, kdo má
Obsah: Soubor obsahuje aktivity k procvičení slovní zásoby na téma oblečení – KLEIDUNG_OBLEČENÍ. Aktivitäten, Lehrkarten
29.00 Kč
330456
Český jazyk
7., 8.
Ostatní
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET ANIMAL HUNTING - 2 SADY / 36 KARET
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Tuto aktivitu lze využít jako hravou formu u procvičování slovní zásoby na daný tematický okruh, v tomto případě ZVÍŘATA. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). úvodní informace Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Jedná se o 2 sady kartiček zaměřených na téma - ANIMALS, na kterých se nachází obrázky právě zmiňovaných zvířat. Úkolem žáků je rozpoznat obrázek a určit správnost z nadcházející nabídky slov, nacházejících se pod obrázky. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na obrázku je pes, tedy je správně "DOG", u kterého je napsáno písmeno "E". V tomto případě tedy žáci zapisují do svého archu pod číslo 1 písmeno "E". Takto pokračují u všech 18 obrázků. Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky s obrázky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu
UUCZ-329384
Anglický jazyk>Ostatní>3.>4.>5.>🐾 Živočichové
29.00