Easter book

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 10.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2024
Sdílet:

Materiál - kniha se skládá se sedmi aktivit procvičujích slovní zásobu (přiřazování slov k obrázku čárou, přidávání obrázků ke slovům, přiřazování (psaní slov), osmisměrka, křížovka a vyhledávání slov skrytých v obrázku. Součástí jsou i dva úkoly na čtení s porozuměním.

V materiálu je použita slovní zásobahot cross buns, chicks, spring, cross, bunny, fluffy tail, painted egg, bonnet, egg hunt, lamb, basket, orchid, decorate, daffodil, Easter card, jelly beans, nest, tulip, pattern, pansy, ribbon, pussy willow, hop, bow.

Na titulní stránce jsou navíc dva QR kódy. Pod jedním se skrývá poslech (Here comes Peter Cottontail - lze nastavit obtížnost) a pod druhým flashcards s výslovností. Lze přepnout i na pexeso a další aktivity.

první úkolu žáci pastelkami přiřazují slova k obrázkům. Slova jsou blízko obrázkům, takže po chvíli žáci mohou “uhodnout”, jak se dané slovo řekne anglicky.

druhém úkolu žáci ke slovům přiřazují obrázky, které si nastříhají. Rychlejší žáci si obrázky mohou začít vybarvovat.

Třetí úkol je zaměřen na přiřazování slov. Zde lze použít dvě varianty. Zběhlejší žáci mohou slova psát na připravené linky, ostatní si slova nastříhají a přilepí pod obrázek.

Čtvrtý úkol je zaměřený na čtení s porozuměním. Podle popisu žáci vybarví, dokreslí a doplní obrázky. Uvazanou mašli je nutné vystřihnout a přilepit na pomlázku.

pátém úkolu si žáci zahrají na detektivy a hledají slova ukrytá v obrázku. Ta potom zapíší do připravených rámečků.

Pod šestým úkolem se skrývá osmisměrka. Žáci hledají v tabulce ukrytá slova. Slovní zásobou jsou obrázky dole. U více slovných názvů může být jenom jedno ze slov. Na to je třeba žáky upozornit.

Poslední sedmý úkol je křížovka. Žáci do křížovky píší slova, která označují obrázky.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

 

Materiál rozvíjí dle RVP:

  • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
  • CJ-3-1-03 rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
  • CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
  • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat

Klíčové kompetence:

  • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
  • Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
  • Kompetence komunikativní – využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi

 

Poznámka: Při tisku doporučuji nastavit přizpůsobit tisknutelné oblasti.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

538176
Vlastivěda
5.
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry
25.00 Kč
403773
Anglický jazyk
3., 4.
Pracovní listy
V materiálu se žáci seznámí s vybranou halloweenskou slovní zásobou. Zopakují si barvy, čísla. Při každém úkolu si
30.00 Kč
251529
Anglický jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Pracovní listy sloužící k procvičování slovní zásoby Hobbies a k procvičování vět s použitím slov love, like, don´t like
30.00 Kč
405149
Anglický jazyk
4., 5.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 32 kartiček známých osobností s jejich údaji jako je celé jméno, datum narození, národnost a jazyky
39.00 Kč
Easter book Easter book
Materiál - kniha se skládá se sedmi aktivit procvičujích slovní zásobu (přiřazování slov k obrázku čárou, přidávání obrázků ke slovům, přiřazování (psaní slov), osmisměrka, křížovka a vyhledávání slov skrytých v obrázku. Součástí jsou i dva úkoly na čtení s porozuměním. V materiálu je použita slovní zásoba: hot cross buns, chicks, spring, cross, bunny, fluffy tail, painted egg, bonnet, egg hunt, lamb, basket, orchid, decorate, daffodil, Easter card, jelly beans, nest, tulip, pattern, pansy, ribbon, pussy willow, hop, bow. Na titulní stránce jsou navíc dva QR kódy. Pod jedním se skrývá poslech (Here comes Peter Cottontail - lze nastavit obtížnost) a pod druhým flashcards s výslovností. Lze přepnout i na pexeso a další aktivity. V první úkolu žáci pastelkami přiřazují slova k obrázkům. Slova jsou blízko obrázkům, takže po chvíli žáci mohou “uhodnout”, jak se dané slovo řekne anglicky. V druhém úkolu žáci ke slovům přiřazují obrázky, které si nastříhají. Rychlejší žáci si obrázky mohou začít vybarvovat. Třetí úkol je zaměřen na přiřazování slov. Zde lze použít dvě varianty. Zběhlejší žáci mohou slova psát na připravené linky, ostatní si slova nastříhají a přilepí pod obrázek. Čtvrtý úkol je zaměřený na čtení s porozuměním. Podle popisu žáci vybarví, dokreslí a doplní obrázky. Uvazanou mašli je nutné vystřihnout a přilepit na pomlázku. V pátém úkolu si žáci zahrají na detektivy a hledají slova ukrytá v obrázku. Ta potom zapíší do připravených rámečků. Pod šestým úkolem se skrývá osmisměrka. Žáci hledají v tabulce ukrytá slova. Slovní zásobou jsou obrázky dole. U více slovných názvů může být jenom jedno ze slov. Na to je třeba žáky upozornit. Poslední sedmý úkol je křížovka. Žáci do křížovky píší slova, která označují obrázky.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.   Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-03 rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Klíčové kompetence: Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění Kompetence komunikativní – využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi   Poznámka: Při tisku doporučuji nastavit přizpůsobit tisknutelné oblasti.
UUCZ-533154
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐰 Velikonoce
35.00