Zbavte své žáky trémy, posilte jejich sebedůvěru a rozmluvte je nejen v nové terminologii, ale celkově ve svých hodinách.
V tomto materiálu naleznete 64 kartiček Já mám, kdo má? k tématu mezinárodní obchod a mezinárodní organizace.
Hru lze hrát s jedním balíčkem s celou třídou (méně stříhání), například v úvodu hodiny pro velmi rychlé společné opakování.
Alternativně lze připravit balíčky dva či více a nechat žáky hrát v menších skupinách. Každý jeden žák se tak dostane ke slovu častěji a spíše si danou tématiku procvičí. A ani tak tato hra nezabere příliš mnoho času.
Žáci si prostřednictvím her s kartičkami procvičují ekonomickou terminologii přirozeně a bez biflování. Aktivity rozvíjí jejich prezentační dovednosti a sebevědomí. Soutěžní prvek a dynamika řetězce dělají z učení hru, která motivuje i jinak méně aktivní žáky. Hra zůstává inkluzivní a interaktivní, bez stresu z klasických testů či zkoušení.











