Já mám, kdo má? Školní prostředí

Počet stran:
7
Velikost: 3.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Janigová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 8. 2025
Sdílet:

Cíl hry:

  • Procvičování a upevnění školních pojmů u dětí různých věkových kategorií.
  • Rozvoj slovní zásoby a rychlé asociace mezi pojmem a obrázkem.

Věkové zaměření:

  1. Předškoláci - seznamují se se základními školními pojmy.
  2. Prvňáci -  osvojují si pojmenování a funkci školních předmětů.
  3. Druháci - opakují a upevňují si školní pojmy

Použití:

  • Hra obsahuje 28 kartiček s pojmy a obrázky.
  • Lze ji hrát v malé skupině i s celou třídou.
  • Nad pojmy z karet je vhodné debatovat a vysvětlovat jejich význam (např. nůžky – bezpečnost, jablko – zdravá svačina, zvonek – k čemu slouží).
  • Děti aktivně reagují, procvičují slovní zásobu a paměť.

Přínos hry:

  • Rozvoj slovní zásoby a komunikačních dovedností.
  • Procvičení rychlého asociativního myšlení.
  • Motivace k učení nových pojmů hravou formou.
  • Podpora spolupráce mezi dětmi a posílení pozornosti.
  • Možnost vést edukativní diskuzi nad školními pojmy.

Další produkty od autora Lucie Janigová

870799
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
V tomto materiálu najdete 108 příkladů (na jedné straně příklad, na druhé výsledek). K tomu jeden list (6 květin) s
25.00 Kč
859314
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál je vhodný pro žáky MŠ a žáky 1. stupně ZŠ se sníženými výstupy. V souboru je 10 pracovních listů - přiřazování
25.00 Kč
882737
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Pracovní listy jsou vhodné k propojení učivu o včelách a grafomotoriky. Materiál obsahuje 4 pracovní listy o třech
0.00 Kč
889409
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
V tomto materiálu najdete 24 kartiček s počítáním do 10. - Jedná se o 12 příkladů se sčítáním a 12 příkladů s odčítáním
30.00 Kč
Já mám, kdo má? Školní prostředí Já mám, kdo má? Školní prostředí
Cíl hry:Procvičování a upevnění školních pojmů u dětí různých věkových kategorií.Rozvoj slovní zásoby a rychlé asociace mezi pojmem a obrázkem.Věkové zaměření:Předškoláci - seznamují se se základními školními pojmy.Prvňáci -  osvojují si pojmenování a funkci školních předmětů.Druháci - opakují a upevňují si školní pojmyPoužití:Hra obsahuje 28 kartiček s pojmy a obrázky.Lze ji hrát v malé skupině i s celou třídou.Nad pojmy z karet je vhodné debatovat a vysvětlovat jejich význam (např. nůžky – bezpečnost, jablko – zdravá svačina, zvonek – k čemu slouží).Děti aktivně reagují, procvičují slovní zásobu a paměť.Přínos hry:Rozvoj slovní zásoby a komunikačních dovedností.Procvičení rychlého asociativního myšlení.Motivace k učení nových pojmů hravou formou.Podpora spolupráce mezi dětmi a posílení pozornosti.Možnost vést edukativní diskuzi nad školními pojmy.
UUCZ-937778
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00