Soubor obsahuje přípravu vyučovací hodiny do hodin AJ, případně do hodiny HV za využití metody CLIL.
Příprava obsahuje hodinu upravenou tak, aby docházelo k diferenciaci učení. Je tak vhodná pro třídu, kde jsou žáci s rozlišnými úrovněmi Aj. Učitelé nemusí nic tisknout, žáci jsou hlavními aktéry hodiny, rozvíjejí různé language skills a spolu s tím se učí i nové informace o druhých a o sobě.
Tato vyučovací hodina byla vytvořena za cílem sestavení souboru vyučovacích hodin, které by byly vhodné pro heterogenní třídy. Byla několikrát vyzkoušena a vždy sklidila velký úspěch jak u žáků, tak u učitelů.
Snad i Vám se bude líbit.
Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV
Cíle: Po skončení vyučovací hodiny budou žáci schopni hovořit o svých emocích, kategorizovat emoce na pozitivní, neutrální a negativní, spolupracovat ve skupinové/párové práci
Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní